haluatko huonoa palvelua?

Onko jokin asia rempallaan? Mikä pelasti tai pilasi päiväsi? Entä onko sinulla jotakin tunnustettavaa? Pitäisikö jokin asia olla toisin? Pieniä ja suuria iloja ja suruja.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

haluatko huonoa palvelua?

ViestiKirjoittaja rocker päivämäärä Pe Syys 22, 2006 13:17

haluaako joku huonoa palvelua porin alueella?
- Hankkikaa sonera/aurian laajakaista.

1. puhelinpalvelu, ellet soita heti aamutuimaan niin jonotus on aina yli 30min. Paras jonotus hetki kesti noin 40min jolloin puhelu katkeaa ja pääset taas alottamaan jonossa alusta (eli odotat toiset puoli tuntia).

2. laskutus, saimme virheellisen laskun, jossa vaadittiin n.70e liikaa. soitin laskutus"palveluun" ja vastaus oli: "ei me lähdetä siihen että alettaisiin laskuja tai hyvityksiä siirtelemään, maksa se niin saat sitten hyvityksenä seuraavassa laskussa". Tavasin vähän aikaa asiaa puhelimessa ennenkä oikeasti uskoin mitä "asiakaspalvelija" selitti.

3. vianmääritys = tekninen palvelu. netti ei ole toiminut neljään päivään, syynä aurian yhteydet, mutta eivät halua ilmoittaa paikallisfirmalle vikatietoa koska sehän maksaa heille. joten soittelen tekniseen palveluun päivittäin ja ilmoittelen milloin mitäkin asiaa ja kokeiltuani sitä sun tätä. mitään vikaa laitteistani tai piuhoistani ei ole löytynyt (eli vika on palvelimessa ja/tai dna->auria/sonera linkityksissä).

4. nopeus, siirtonopeus ei koko laajakaistan aikana ole ollu lähellekään 2MB, nopeus on vastannut hyvinkin lähelle (siis melkein) 1MB kaistaa.

5. nopeus, kun muutin porissa paikasta A paikkaan B, laajakaistan kytkeminen kesti 3 kuukautta muuttoilmoituksesta siihen kun netti toimi ensi kertaa. Lupasivat 2 viikkoa, soitin-kiireitä kestää vielä 2 viikkoa, soitin-kestää ainakin 3 viikkoa. odotin kuukauden ja soitin-sehän on kytketty ja toimii. ongelmana oli ettei ollut kytketty eikä toiminut joten odotin selvitystä 2 viikkoa ja sitten vielä odotin kytkentää viikon. näppärää. humoristisinta tässä oli, että he yrittivät laskuttaa myös tuosta odotusajasta mutta keskustelin jonkin palveluesimiehen kanssa jonka sentään sain suuren räyhäämisen jälkeen tajuamaan että nyt olis paras luovuttaa ja sain odotuksen riesasta ilmaista nettiaikaa jonkin verran.

Niin ja lopuksi kysymykseen, että miksikö pirussa en ole vaihtanut vielä paikalliseen vaihtoehtoon? Nettisivut, sähköposti (osoitteet, jne.jne) ja domainit pitäisi siirtää, jos on toistaiseksi vielä tuntunut aivan liian v-mäiseltä hommalta.. Mutta mutta, tutkitaan ja odotellaan taas ensi viikkoon kunhan vain ensin omalla kustannuksellani (ja tiedoillani) harrastan eliminointikokeita eri vikakombinaatioihin.

Ellei keskiviikkona toimi niin soitto porin puhelimeen tai elisaan ratkaiseen nämä nettiongelmat...
Viimeksi muokannut rocker päivämäärä Ma Syys 25, 2006 11:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
rocker
Universaalinen
Universaalinen
 
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Kyläsaari

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Pe Syys 22, 2006 13:32

Kysymys kuuluu, että kannattaako sitä palvelua käyttää??
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.
 
Viestit: 16846
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 19:04
Paikkakunta: Säkylän torin lieppeet.

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Syys 22, 2006 21:21

Sen verran tuosta Aurian/Soneran laajakaistasta, joka itselläni muuten saattuu olemaan, että sähköposti tuntuu aina olevan huoltotöiden alaisena. "Teemme huoltotöitä, tämä saattaa aiheuttaa katkoksia, tuo tapahtuu suunnilleen joka toinen päivä.
Mutta, jos joku todella huonoa palvelua haluaa, niin kannattaa ehdottomasti suunnistaa Palin Oy:hyn. Sieltä sitä saa. Ei hymiöitä.
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen
Universiaalinen Kunniajäsen
 
Viestit: 3206
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 17:13

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä La Syys 23, 2006 06:53

Juu Palinista eilen kuulin, on Volvo huoltoa muttei saa 960 volvoon edes oikeanlaista käsijarrunvaijeria toimitettua.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.
 
Viestit: 16846
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 19:04
Paikkakunta: Säkylän torin lieppeet.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Syys 23, 2006 07:23

opaste kirjoitti:Kysymys kuuluu, että kannattaako sitä palvelua käyttää??


Todellakin! Kuulostaa kyllä todella ärsyttävältä... ihmeen pitkä pinna sulla on :shock: dna:n kaapeliyhteyksissä oli samantyylisiä vikoja... joka toinen päivä oli joku palvelin pimeenä ja yleensä se pimeni perjantaina n. klo 16:35. Klo 16 lähti huolto ja 16:30 asiakaspalvelu Satakunnan Puhelimesta ja netti pimeenä koko viikonlopun.

dna:n laajakaista kyllä pelitti ongelmitta.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja rocker päivämäärä Ma Syys 25, 2006 11:18

HAHAA. Soitteli Aurian joku teknisen palvelun päälikkö ja valitteli tilannetta. olivat soitelleet ppoy:hyn jossa oli ollut asetukset mun laajakaistan toiminnan kannalta päin p-rsettä. näppärää. kesti 15min ja laajakaista toimii.

olishan se vienyt ehkä 30min jos olisivat ekalla kerralla uskoneet ettei vika ole mun koneessani/modeemissani/jne. olisivatkohan oppineet jotain...

niin ja siihen että miksi jaksoin asiaa noin kauan? käytän todella aktiivisesti neljää soneran sähköpostiosoitetta (eri tarkoituksiin) sekä nettitilaa kokonaisuudessaan johon 2 domain osoitetta. noiden siirtäminen ja vastaavasti ilmoittelu olisi vienyt kauemmin kuin tämän ihme-ongelman ratkaisu.

sen silti sanon, että heti kun paikallinen vaihtoehto tarjoaa laajakaistan parin päivän asennuksella, ilmaisella kytkennällä ja kunnon kaupantekijäisillä niin saavat uuden asiakkaan (en mä toista kertaa tällästä jaksa). :wink:
Käyttäjän avatar
rocker
Universaalinen
Universaalinen
 
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Kyläsaari

ViestiKirjoittaja rocker päivämäärä Ma Syys 25, 2006 11:21

Kävipäs sellainenkin mielessä että tais olla paikallisesta vaihtoehdosta kiinni tämä ongelma, kuulemma muitakin vastaavia Porin alueella. Aika näppärää kun pystyy kilpailijan liittymiä tiputtamaan pois pelistä.. . :roll:
Käyttäjän avatar
rocker
Universaalinen
Universaalinen
 
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Kyläsaari

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Syys 25, 2006 12:07

rocker kirjoitti:Kävipäs sellainenkin mielessä että tais olla paikallisesta vaihtoehdosta kiinni tämä ongelma, kuulemma muitakin vastaavia Porin alueella. Aika näppärää kun pystyy kilpailijan liittymiä tiputtamaan pois pelistä.. . :roll:


Niin tai sitten ei, naapuria on niin helppoa vaan syyttellä siinä pelossa, että vaihtaa operaattoria. :tupakkimies
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.
 
Viestit: 16846
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 19:04
Paikkakunta: Säkylän torin lieppeet.

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Syys 25, 2006 12:14

Nämä ovat kaikki operaattorit ja niiden asiakaspalvelut nykyään ihan samanlaisia. Eli siis syvältä. Aikoinaan halusin vaihtaa Soneran liittymäni Satakunnan puhelimeen jatkuvien ongelmien takia. Hienosti hoitui tilaaminen mutta sitten alkoi kestää ja kestää kestää.. kaksi kuukautta tilauksesta soitin Satakunnan puhelimeen, sanoivat että tuota pikaa tulee... ja taas kestää ja kestääääää ....kolme ja puoli kuukautta tilauksesta kaivoin Satakunnan puhelimen jonkin huoltopäällikön puhelimen päähän ja aloin ladella.....#¤&¤#/¤/ censored.... :twisted:

Ja kas kummaa, yhteys syntyi heti seuraavana päivänä :lol:

On se jotenkin kohtuutonta kun joidenkin firmojen asiakkaaksi joutuu näköjään oikein väkisin kirosanojen saattelemana änkeämään...
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.
 
Viestit: 13062
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 10:59

ViestiKirjoittaja Agentti 013 päivämäärä Ma Syys 25, 2006 12:26

Ajakaapa Peräsimentietä ja autolikkeen kohdalla näette "ilmaradan" tien yli. Kun suuren eristyfirman atk-yhteys tökki, veti Satakunnan Puhelin sinne "ikioman ilmakaapelin."
Pidentyköön varjoni!
Käyttäjän avatar
Agentti 013
Über Galaktinen Kunniajäsen
Über Galaktinen Kunniajäsen
 
Viestit: 6134
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 10:34
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja rocker päivämäärä Ti Syys 26, 2006 12:41

no ei hääviltä näytä.. tässähän olis jollekin hiukan ideaa.. perustaa sellainen laajakaistaliittymiä tarjoava firma joka ei kuse asiakkaiden päälle jos joku hajoaa... :roll:
Käyttäjän avatar
rocker
Universaalinen
Universaalinen
 
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Kyläsaari

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Pe Syys 29, 2006 09:32

Ehei, minulla on parempi säästöehdotus kaikille operaattoreille. Jonotusmusiikin sijasta voisivat nauhoittaa viestin:

"Yhteyksissämme on vikaa, sitä yritetään korjata.Kiitos soitosta."

Noin, tuon kuunneltuaan asia olisi selvä, luuri alas ja jonot lyhenisivät dramaattisesti. Miksi pitää jonottaa kuullakseen tuon saman livenä?
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.
 
Viestit: 13062
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 10:59

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Pe Syys 29, 2006 20:44

rocker kirjoitti:Kävipäs sellainenkin mielessä että tais olla paikallisesta vaihtoehdosta kiinni tämä ongelma, kuulemma muitakin vastaavia Porin alueella. Aika näppärää kun pystyy kilpailijan liittymiä tiputtamaan pois pelistä.. . :roll:


En yhtään ihmettelisi jos näin olisi.. Itse asiassa olen asiasta varma että "vahingossa" jahkaantuu väärään ruutuun rasti reitittimen asetuksissa... Saman rahan satakunnan puhelin silti vuokraamastaan nettipistokkeestaan saa vaikka linja vähän pätkisi.

Meillä on ollut dna, elisa, ja nyt soneran 8 meganen liittymä, ja soneran tarjoama laajakaista on toiminut lähestulkoon ongelmitta. Nopeuskin on yleensä aina lähellä sitä 8 mt:n vauhtia, satunnaisesti ylittääkin sen.. Johtunee siitä että paikallis operaattorin keskus on 500m johdon pääsä. Asiakas palvelu on todellakin aivan ala-arvoista juuri sen jonottamisen takia. Aamuisin saa paremmin jonkun kiinni olen myös huomannut.

Asennus silloin vuosi sitten sujui ilmoitetun aikataulun puitteissa, heti kun elisan liittymän johdon oli satak.puhelimen asentajat käyneet irroittamassa. Soneran Porissa käyttämä YIT-Primatellin miehet pääsivät kytkemään soneran piuhan tai eivät hekään siellä käyneet vaan satak.puhelimen asentajat jälleen. YIT:N toimesta vielä soittivatkin minulle, ja ilmoittivat kytkennästä. Se jos mikään oli hyvää palvelua.
rattimiäs
 

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä La Syys 30, 2006 15:20

Eilen ei nettiyhteys toiminut jostain syystä ja niinpä soitin DNA:n asiakaspalveluun: Ei jonotusaikaa palveltiin heti ja kerroin ongelmastani 10min kuluttua yhteys toimi jälleen. :P
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.
 
Viestit: 16846
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 19:04
Paikkakunta: Säkylän torin lieppeet.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Syys 30, 2006 15:41

opaste kirjoitti:Eilen ei nettiyhteys toiminut jostain syystä ja niinpä soitin DNA:n asiakaspalveluun: Ei jonotusaikaa palveltiin heti ja kerroin ongelmastani 10min kuluttua yhteys toimi jälleen. :P


Mihin aikaan päivästä soitit?
Vieras
 

ViestiKirjoittaja hannamaria päivämäärä To Heinä 17, 2008 21:21

Keano kirjoitti:Mutta, jos joku todella huonoa palvelua haluaa, niin kannattaa ehdottomasti suunnistaa Palin Oy:hyn. Sieltä sitä saa. Ei hymiöitä.


Katos katos... Selasin otsikoita ja tää avauksen otsikko (huono palvelu) kuvaa niin täysin mun tunteitani just tänään, että päätinpä avata... Ja kuinkas kävikään?

Auto oli sitte huollossa tossa Palinilla. Mä menin taaperon kanssa hakee sitä. Poika rattaissa siis, tai osan matkaa käveli... Me ei syöty ennen lähtöä, koska mä aattelin että pienen happihyppelyn (eli sinne kävelyn) jälkeen ajetaan nopsaan kotiin ja syödään, mies jäi tekee ruokaa.
Miehelle siis ennen lähtöäni puhelimessa sanottiin et auto on valmis

No kun päästiin muksun kanssa perille, kassalla sanottiin että ei ole lasku vielä valmis. Nyt oli siis puoli tuntia kulunut siitä kun auton piti olla valmis.

Muoks. poistin jutun tästä eteenpäin ja kerron uudestaan lyhennettynä (nyt kun sain yritykseltä tapahtumaa pahoittelevan kirjeen, olen hieman leppynyt)

No, osa teistä ehti lukea kokonaan mitä tapahtui, mutta lyhyesti sanottuna: odotin siis palvelutta tunnin ja loppujen lopuksi paperi olikin ollut kassalla koko ajan, kukaan ei vaan huomanut.

Sain tänään kirjeen, jossa pahoiteltiin asiaa ja kerrottiin että kassalla oli kesätyöntekijä. En nyt lepyteltynäkään väitä, että homma muutenkaan olisi mennyt lähellekään nappiin, mutta toi kesätyö selittää asiaa jonkin verran. Toki olisihan vakkarit voineet tulla hätiin jo huomatessaan että toinen saa asiakkaan vain raivon partaalle.
aikainen lintu löytää madon, mutta toisena tullut hiiri nappaa juuston
hannamaria
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä
 
Viestit: 12
Liittynyt: Su Marras 04, 2007 19:42

ViestiKirjoittaja Rosstheboss päivämäärä To Heinä 17, 2008 21:50

Tuollainen kohtelu on aika perus settiä Palinilla. Et ole ensimmäinen joka polttaa päreensä siellä.
Rosstheboss is playing Call Of Duty: Modern Warfare 2
Käyttäjän avatar
Rosstheboss
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen
 
Viestit: 2094
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 21:33
Paikkakunta: Pori (Läntinen)

ViestiKirjoittaja Agentti 013 päivämäärä To Heinä 17, 2008 22:00

Perheemme Peugeot sai liikennevaloissa takapuskuriinsa mojovan tällin. Koska käyn Porissa vain lähinnä viikonloppuisin, hakivat Palinin veijarit auton kotipihasta, veivät korjaamoon, laittoivat kuntoon. Lauantaina kun tulin Poriin ja korjaamo oli kiinni, oli auto sovitussa paikassa ja avaimet liikkeen puolella. Tässä välissä olivat hoitaneet Europcarin laina-auton sovittuun paikkaan samoin elkein. En ole kuuna päivänä saanut niin hyvää palvelua, vaikka olen suhteellisen kauan elänyt ja monissa pajoissa poikennut.
Pidentyköön varjoni!
Käyttäjän avatar
Agentti 013
Über Galaktinen Kunniajäsen
Über Galaktinen Kunniajäsen
 
Viestit: 6134
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 10:34
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Rosstheboss päivämäärä To Heinä 17, 2008 22:36

Agentti 013 kirjoitti:Perheemme Peugeot sai liikennevaloissa takapuskuriinsa mojovan tällin. Koska käyn Porissa vain lähinnä viikonloppuisin, hakivat Palinin veijarit auton kotipihasta, veivät korjaamoon, laittoivat kuntoon. Lauantaina kun tulin Poriin ja korjaamo oli kiinni, oli auto sovitussa paikassa ja avaimet liikkeen puolella. Tässä välissä olivat hoitaneet Europcarin laina-auton sovittuun paikkaan samoin elkein. En ole kuuna päivänä saanut niin hyvää palvelua, vaikka olen suhteellisen kauan elänyt ja monissa pajoissa poikennut.


Poikkeus vahvistaa säännön. Kyllähän tuo Palinin korjaamon asiakaspalvelu on jo vuosikymmeniä ollut Porin autoalan vitsi.
Rosstheboss is playing Call Of Duty: Modern Warfare 2
Käyttäjän avatar
Rosstheboss
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen
 
Viestit: 2094
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 21:33
Paikkakunta: Pori (Läntinen)

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä To Heinä 17, 2008 22:40

Agentti 013 kirjoitti:Perheemme Peugeot sai liikennevaloissa takapuskuriinsa mojovan tällin. Koska käyn Porissa vain lähinnä viikonloppuisin, hakivat Palinin veijarit auton kotipihasta, veivät korjaamoon, laittoivat kuntoon. Lauantaina kun tulin Poriin ja korjaamo oli kiinni, oli auto sovitussa paikassa ja avaimet liikkeen puolella. Tässä välissä olivat hoitaneet Europcarin laina-auton sovittuun paikkaan samoin elkein. En ole kuuna päivänä saanut niin hyvää palvelua, vaikka olen suhteellisen kauan elänyt ja monissa pajoissa poikennut.


Sattui näköjään käymään tuuri. Jos vielä joskus omistan auton, jota tuo firma edustaa (mikä on erittäin epätodennäköistä), niin vien sen Raumalle tai johonkin muualle huoltoon. Ei se palvelu ainakaan huonompaa voi olla.

Autokauppaa en tule koskaan tuossa lafkassa tekemään.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen
Universiaalinen Kunniajäsen
 
Viestit: 3206
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 17:13


Paluu Iloja, suruja ja valituksia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa