Kännykkä pesukoneessa

Onko jokin asia rempallaan? Mikä pelasti tai pilasi päiväsi? Entä onko sinulla jotakin tunnustettavaa? Pitäisikö jokin asia olla toisin? Pieniä ja suuria iloja ja suruja.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ti Heinä 03, 2007 22:48

No niin. Menin sitten jättämään kännykkäni [Siemens M-75] farkkujen taskuun kun ne meni pesukoneeseen... 45 minuuttia kesti ennen kuin hokasin että "missäs mun puhelimeni on.." Pyykkikone sammuksiin, ja sieltä se kaivettiin taskusta pois. Oli läpikastunut. Puhelinta kun piti pystyasennossa vettä oli miltei näytön yläreunaan asti.

Sitten ei muuta kuin puhelin palasiksi pöydälle.

Kuva

Osat kuivumaan USB-Hubin päälle pariksi päiväksi. Pikku rapsuttelua sinne sun tänne kontaktipintoihin.. Kuoret kiinni ja kokeilemaan. Muuten hyvä mutta mikrofoni oli ottanut ilmeisesti vedestä itseensä. Onneksi "miljoonalaatikossa" on yksi rikkinäinen C-65 Siemenssi jostain vaihdoin mikin omaani, ja kas se toimii !!! :D :D

Kuva

Harvalla on Omolla 40 asteen kirjopesussa osittain pesty kännykkä luulenma :lol:

Palkkioksi itselleni säästyneestä uuden puhelimen hinnasta tilasin siihen http://www.polkumyynti.com/ nettikaupasta uudet kuoret.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Ke Heinä 04, 2007 10:23

heh, mulla on rikkinäinen N70 joka tippui ämpäriin joka toimi tuhkiksena jossa vettä puolillaan joka oli mustaa tervamössöä. eipä toiminut vaikka kunnolla putsas, täytyy katsoa vielä joskus uudelleen että toimisko, akku ainakin otti kuolemaa, eikä suostu lataamaankaan sitä, ainoa elomerkki on kun painaa virtanappulaa niin salamavalo takana syttyy..
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ke Heinä 04, 2007 10:29

Ei kai vaan haalarin rintataskusta tippunut :D Meinaan mulla putosi joskus lattiakaivoon sillai... :?
rattimiäs

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Ke Heinä 04, 2007 12:15

rintataskusta juu, tosin ei haalarin vaan kauluspaida :D
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

puhelimet

ViestiKirjoittaja FaiRLane päivämäärä To Heinä 05, 2007 09:47

Vaimo uitti Nokia 6210 puhelinta WC pytyssä (ennen käyntiä).

Nopea pelastus ja kuivaus auttoivat, mutta parituntia se silti vain toimi... sitten näyttö alkoi himmenemään, nyt näytön taustavalo hohtaa enää alareunasta. Siihen saa virrat päälle vain jos on seinälaturissa kiinni... onneksi oli datakaapeli jolla pelastettiin mitä pelastettavissa oli (järkyttävät määrät tekstiviestejä ja puhelinumeroita...)
"You're 10 seconds away from the most embarrassing moment in your life. "
- Ford Fairlane
--------------------------------------------------------
Memorable quotes for Night of the Creeps (1986)
Detective Cameron: What I'm going to need is your standard flame thrower.
Käyttäjän avatar
FaiRLane
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Re: puhelimet

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä To Heinä 05, 2007 10:37

FaiRLane kirjoitti:... sitten näyttö alkoi himmenemään, nyt näytön taustavalo hohtaa enää alareunasta. Siihen saa virrat päälle vain jos on seinälaturissa kiinni... onneksi oli datakaapeli jolla pelastettiin mitä pelastettavissa oli (järkyttävät määrät tekstiviestejä ja puhelinumeroita...)

Minulla taasen siemenssi päivän kuivuttuaan näytön osalta oli vielä siinä vaiheessa värien osalta sekaisin, onneksi toisen vuorokauden kuivuttuaan palasi ennalleen. Osoitekirjan puhelinnumeroineen häviäminen oli itsellä myös se suurin harmin aihe, onneksi tuli kuntoon ja toimii edelleen.

Omaa laiskuutta ollut kun en ole sitä kopioinut datakaapelilla mpm ohjelmalla Wordiin kun siinä sellainen mahdollisuus on... Nyt vois olla aika tehdä varmuuskopiointi siitä.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä To Heinä 05, 2007 11:41

Minulla putosi muutama vuosi sitten suolaiseen eteläiseen Itämereen Motorolan kännykkä 4-5 metrin syvyyteen. Se lojui siellä noin kaksi viikkoa kunnes eräs kaveri sukelsi sen ylös ja lähetti minulle. Mitään kuivauksia ei tehty, vaan kännykkä makasi kosteana vielä pari kuukautta keittiön pöydällä. En edes ajatellut että se toimisi kunnes tytär sanoi että kokeile nyt edes.
Ja simsalabim :shock: , se toimi kuin ei mitään olisi tapahtunut, ainoastaan näytön väliin oli päässyt jotain mutaa joka ei haitannut. Käyttelin sitä vielä lähes vuoden ilman mitään ongelmia.
Todellinen sukeltajan työkalu :lol:
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Vääräkoski päivämäärä To Heinä 05, 2007 11:48

Kun pesee kännykän silloin tällöin, niin voi puhua sitten taas sontaa... :D

PS. Täähän on hauskasti sensuroitu, kirjoitin p **** a mutta viestiin tuli sontaa :wink:
Käyttäjän avatar
Vääräkoski
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja lounaistuuletar päivämäärä To Heinä 05, 2007 14:57

Mä uitin omaa vanhaa nokia 3110 madelaatikossa kylmiössä yhden päivän verran. Jos hajua ei lasketa, niin muuta haittaa ei tullut :lol:
Samainen känny putosi myös usein työtakin rintataskusta kivilattialle,
jonka jälkeen pojat kasasivat osat ja känny pelitti taas,
kunnes pudotin sen viimeisen kerran liian korkeelta :lol:
Aamun ajatus

Se on niin raskasta kun on pakko
ja niin helppoa kun haluaa
Käyttäjän avatar
lounaistuuletar
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja FaiRLane päivämäärä Pe Heinä 06, 2007 10:25

tomski kirjoitti:Minulla putosi muutama vuosi sitten suolaiseen eteläiseen Itämereen Motorolan kännykkä 4-5 metrin syvyyteen. Se lojui siellä noin kaksi viikkoa kunnes eräs kaveri sukelsi sen ylös ja lähetti minulle. Mitään kuivauksia ei tehty, vaan kännykkä makasi kosteana vielä pari kuukautta keittiön pöydällä. En edes ajatellut että se toimisi kunnes tytär sanoi että kokeile nyt edes.
Ja simsalabim :shock: , se toimi kuin ei mitään olisi tapahtunut, ainoastaan näytön väliin oli päässyt jotain mutaa joka ei haitannut. Käyttelin sitä vielä lähes vuoden ilman mitään ongelmia.
Todellinen sukeltajan työkalu :lol:

Tämä voisi päästä jo guinnessin ennätystenkirjaan...
"You're 10 seconds away from the most embarrassing moment in your life. "
- Ford Fairlane
--------------------------------------------------------
Memorable quotes for Night of the Creeps (1986)
Detective Cameron: What I'm going to need is your standard flame thrower.
Käyttäjän avatar
FaiRLane
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Paluu Iloja, suruja ja valituksia