Porilaiset.com • katso viestiketjua - Suuri suru ihmisen parhaan ystävän aiheuttamana

Suuri suru ihmisen parhaan ystävän aiheuttamana

Onko jokin asia rempallaan? Mikä pelasti tai pilasi päiväsi? Entä onko sinulla jotakin tunnustettavaa? Pitäisikö jokin asia olla toisin? Pieniä ja suuria iloja ja suruja.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja Giorgio päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:11

ElmerinEmäntä kirjoitti:Se nyt vain on sanonta. Jos herrat haluavat keskustella sanonnoista voivat he avata uuden topicin kiitos ja näkemiin.

Kyllä tämä tähän sanontaan liittyvä keskustelu käydään juuri tässä topicissa. Ja valvojat päättäköön, mitä puhutaan ja missä.
Tiedän, että se on vain sanonta, mutta eikö sanontaa voi arvostella tai korjata. Onko sanonta muka jotenkin täydellinen, muuttumaton?
What a splendid pie,
Pizza- pizza pie,
Every minute, every second,
Buy, buy, buy, buy, buy,

SOAD
Käyttäjän avatar
Giorgio
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Giorgio päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:14

opaste kirjoitti:
Giorgio kirjoitti: Ihmisille paras ystävä kuitenkin on ihminen.
Ja sinäkö sen päätät, että onko vaiko eikö ole?

En tietenkään. Tarkoittaako ks. sanonta, että koira on kaikkien ihmisten paras ystävä, sinun raadon, tomskin? Ymmärrän, että joillekin ihmisille koira on paras ystävä, ja hyvä niin, että on edes yksi ystävä, oli se sitten ihminen, apina tai koira.
What a splendid pie,
Pizza- pizza pie,
Buy, buy, buy, buy, buy,

SOAD
Käyttäjän avatar
Giorgio
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:16

Giorgio kirjoitti:
ElmerinEmäntä kirjoitti:Se nyt vain on sanonta. Jos herrat haluavat keskustella sanonnoista voivat he avata uuden topicin kiitos ja näkemiin.

Kyllä tämä tähän sanontaan liittyvä keskustelu käydään juuri tässä topicissa. Ja valvojat päättäköön, mitä puhutaan ja missä.
Tiedän, että se on vain sanonta, mutta eikö sanontaa voi arvostella tai korjata. Onko sanonta muka jotenkin täydellinen, muuttumaton?

Sanonta: Ihminen on ihmiselle susi.

korjatkaa sitten myös tuo sanonta. Aika turha väittää, ettikö pitäisi paikkaansa. Koira polveutuu sudesta. Koira on koiralle koira...

Koiria äidin oomme kaikki... Jokainen valitkoo parhaan ystävänsä itse.
Älkäämme tapelko porilaiset... Hyökätään mieluummin Raumalle.

:vanhaparta :vanhaparta :vanhaparta
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:19

Giorgio kirjoitti:

Tarkoitus oli keskustella kyseisestä tapauksesta. Ei minun kirjoittamastani sanonnasta joka mielestäni kuvasi tilannetta.
Tämä ei siis liity antamaani aiheeseen.
Mutta tapelkaa siitä keskenänne, minä en puutu tähän siitä kun ei todistettavasti ole mitään iloa. Sekoittakaa siihen vaikka sitten valvojatkin, aivan sama. Mua ei..

Olkaa hyvät: Itse saatte päättää kuinka pitkälle viette tämän älyttömyyden.
Minä pesen tästä käteni nyt.
http://www.porilaiset.com/foorumi/viewt ... 475#206475
Vieras

ViestiKirjoittaja Giorgio päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:24

ElmerinEmäntä kirjoitti:
Giorgio kirjoitti:

Tarkoitus oli keskustella kyseisestä tapauksesta. Ei minun kirjoittamastani sanonnasta joka mielestäni kuvasi tilannetta.
Tämä ei siis liity antamaani aiheeseen.
Mutta tapelkaa siitä keskenänne, minä en puutu tähän siitä kun ei todistettavasti ole mitään iloa. Sekoittakaa siihen vaikka sitten valvojatkin, aivan sama.

Milloinkas tämä keskustelu ei täällä rönsyilisi? Keskustelun rajaaminen kun on aika vaikeaa.
What a splendid pie,
Pizza- pizza pie,
Buy, buy, buy, buy, buy,

SOAD
Käyttäjän avatar
Giorgio
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Touko 26, 2008 23:25

Vieras

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Ti Touko 27, 2008 08:06

Kyllä koira on monelle ihmiselle se paras ystävä.
Ei tätä ystävävyyttä tarvitse mennä kysymään "ihmis"- tai eläinlääkäreiltä, ei myöskään soitella työ- tai taukohuoneisiin.
Se ystävyys vain on ja pysyy, hyvä näin.
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja FBT-Nalle päivämäärä Ti Touko 27, 2008 08:43

ElmerinEmäntä kirjoitti:http://www.porilaiset.com/foorumi/viewtopic.php?p=206475#206475

Hah hah.. Täytyypä käyttää samaa kikkaa, kun esim Ässätopicissa puhutaan HIFK:n pelaajista. Luon suoraan uuden topicin: HIFK. :lol:
In the end we're all just chalk lines on the concrete - Drawn only to be washed away
Käyttäjän avatar
FBT-Nalle
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä Ti Touko 27, 2008 09:04

MaAl kirjoitti:Kyllä koira on monelle ihmiselle se paras ystävä.
Ei tätä ystävävyyttä tarvitse mennä kysymään "ihmis"- tai eläinlääkäreiltä, ei myöskään soitella työ- tai taukohuoneisiin.
Se ystävyys vain on ja pysyy, hyvä näin.

Toki minäkin hyväksyn vapaassa maailmassa, vaikka joku pitäisi näppylähanskaa parhaana ystävänään. Toin vain julki mielipiteeni siitä, ettei sellaisen ihmisen palikat ole minun mielestäni ihan linjassa, joka hakee parhaan ystävänsä jostain muusta kuin ihmiskunnasta.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Vääräkoski päivämäärä Ti Touko 27, 2008 09:15

Joskus aikoinaan, ehkäpä vieläkin, jossain takamailla jokuset miehet pitivät parhaina ystävinään jopa lampaita!
Käyttäjän avatar
Vääräkoski
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä Ti Touko 27, 2008 09:25

Muistat väärin. Ne olivat vain seksiobjekteja. Ystävyys on vähän eri juttu.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Vääräkoski päivämäärä Ti Touko 27, 2008 09:32

Onhan se niinkin, kukapa sitä panisi parhaan ystävänsä takajalat omiin saappaisiinsa.
Käyttäjän avatar
Vääräkoski
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Ti Touko 27, 2008 12:35

Vääräkoski kirjoitti:Onhan se niinkin, kukapa sitä panisi parhaan ystävänsä takajalat omiin saappaisiinsa.

Niinpä
Voihan sitä näinkin ajatella kun puhutaan parhaasta ystävästä.
Ehkä ystävyys on sitä jollekin?

Ei ystävyyttä haeta, jos haetaan kyse ei ole aidosta ystävyydestä.
Ystävyys vain muodostuu, olkoon sitten kysymys ihmisistä tai eläimistä.
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

Edellinen

Paluu Iloja, suruja ja valituksia