Porilaiset.com • katso viestiketjua - Noloimmat tilanteeni.

Noloimmat tilanteeni.

Onko jokin asia rempallaan? Mikä pelasti tai pilasi päiväsi? Entä onko sinulla jotakin tunnustettavaa? Pitäisikö jokin asia olla toisin? Pieniä ja suuria iloja ja suruja.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Noloimmat tilanteeni.

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ti Syys 13, 2011 17:55

Tommosta ajattelin kysellä forumilaisilta. Pyritään kuitenkin olemaan rehellisiä. En muista tällaista saittia täältä lukeneeni aiemmin. Yksi noloimmista tilanteista minulle on sattunut Keskussairaalan magneettiscannerissa. Makasin siinä rinkulassa ja olin mahdollisimman rentona niin kuin käskettiin. Kun kuvaus oli ohi, tuli hoitaja viereen ja alkoi auttamaan minua ylös siitä pöydältä. Olin vähän kipeä enkä itse olisi päässyt. Siinä kun molemmat sitten punnerrettiin niin minulta pääsi pumppa. Sellainen hiljainen mutta niin myrkyllinen että hoitajakin veti vihreäksi. Oli sitkeä nainen. Sanoi sitten pienen ajan päästä kun happi taas kulki että joillekin tuo lääkitys tekee kyllä tuon mutta nyt taisi tulla ennätys ilman että tuli vartta mukana. Oli muuten pikkusen nolo olo. :oops: :oops: :oops: :mrgreen:
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Re: Noloimmat tilanteeni.

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ti Syys 13, 2011 18:35

Ajoin veneellä hämärässä Kokemäenjoen suistossa suoraan päin lateraaliviittaa, kaveri kyydissä.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ti Syys 13, 2011 23:15

Tännää viimeks nolona olin, ku joku ihmine kysäsi et olenko kaverin isä, Vakuutin hänelle että en ole isä vaan olen hänen äitinsä. Ja tämä tarina on tosi. Olisin toki voinut väittää kaver öh toveriani vanhemmaksi veljekseni, kun olen kyllä vanhan näköne mut minu tehtiin vanhoihi varsiin, ninko ennevanhaa kummiteräsaappaat.

:vanhaparta
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Pöpi päivämäärä Ti Syys 13, 2011 23:37

Tämä ei ollut henkilökohtaisesti noloa mutta tässä taannoin joku kolisteli ovea "aikaisin" aamulla. Kärräsin itseni puoliunessa ovelle kysymään asiaa. Kaksi puku päällä ja salkut kädessä olevaa sivistyneen oloista miestä alkoi höpisemään jotain heräämisestä ja hengellisyydestä. Hetken päästä kumpikin hiljeni, alkoi punastelemaan ja katselemaan toisiaan. Meni vähän aikaa ennen kuin hokasin mistä oli kysymys..... pikkupöpi oli nostanut päätään Karvisen "I hate morning" pyjamassa ja osoitteli "sormellaan" epäkohteliaasti "herrasmiehiä" kohtaan. Murjasin tilanteeseen sopivan härskin vitsin aamupierun kera, jonka jälkeen hengelliset herättäjät ottivat poikkeuksellisen pitkiä askelia toiseen suuntaan.
Järjetöntä analyysia jo vuodesta 2018............eli............ vihloo riittävästi.........muistaakseni???
Käyttäjän avatar
Pöpi
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ti Syys 13, 2011 23:48

Pöpi kirjoitti:Tämä ei ollut henkilökohtaisesti noloa mutta tässä taannoin joku kolisteli ovea "aikaisin" aamulla. Kärräsin itseni puoliunessa ovelle kysymään asiaa. Kaksi puku päällä ja salkut kädessä olevaa sivistyneen oloista miestä alkoi höpisemään jotain heräämisestä ja hengellisyydestä. Hetken päästä kumpikin hiljeni, alkoi punastelemaan ja katselemaan toisiaan. Meni vähän aikaa ennen kuin hokasin mistä oli kysymys..... pikkupöpi oli nostanut päätään Karvisen "I hate morning" pyjamassa ja osoitteli "sormellaan" epäkohteliaasti "herrasmiehiä" kohtaan. Murjasin tilanteeseen sopivan härskin vitsin aamupierun kera, jonka jälkeen hengelliset herättäjät ottivat poikkeuksellisen pitkiä askelia toiseen suuntaan.

Mutjosne ei huamannu mittää ja sulloli vaa vilkas miälipualikuvitus.

:vanhaparta
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä La Maalis 24, 2012 13:50

Tänään Prismassa taas olin omassa elementissäni.. Otin vaaterekistä vaatteen ja kräsh!! Koko hiivaten teline rysähti maahan. :oops:
Kun halvalla saa..
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja makallio päivämäärä Ti Huhti 24, 2012 12:51

Tästä on jo aikaa mutta kerronpa kuitenkin. Asuin aiemmin taloyhtiön alimmassa kerroksessa, ja yhtiössä oli alkanut jonkinlainen remontti. Herrat aloittivat erittäin aikaisin aamulla, ja meteli oli ennenkuulumaton. Raivostuin tästä, ja repäisin verhot apposen ammolleen vain huomatakseni, että yksi remonttireiskoista oli parhaillaan ulkopuolella ikkunani kimpussa. Tässä vaiheessa huomasin myös, ettei minulla ollut ollenkaan paitaa päällä! Tuijotimme siinä toisiamme muutaman sekunnin, ja riuhtaisin verhot uudelleen kiinni samalla tarmolla kuin olin ne avannutkin. :lol:
"Kauneus on katoavaista, mutta rumuus säilyy ikuisesti."- Allekirjoittanut
makallio
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ti Huhti 24, 2012 14:07

Pikkusen mennee ohi kun tämä tosijuttu tapahtui kaverin isälle joskus aikaan pronssi ja kultakausi. Kaverin isä oli ostanut A.Aaltoselta uuden Saabin ja myyjä sanoi että kannattaa ajaa tohon Lehden Essolle tarkistamaan rengaspaineet ennen kuin lähtee reissuun. No pappa meni ja tökkäsi ilmajohdon venttiilin päähän ja painoi liipasinta. Mitään ei tapahtunut. Pappa kauheen kiukun kanssa huoltikselle sisälle haukkumaan koko huoltoasemaktjun työkalut ihan packoiksi. Huoltomies tuli oikein itse kokeilemaan mikä oli vikana. Sanoi sitten hetken perästä, kaikki renkaat tarkistettuaan, että, kannattaa aina ottaa se venttiilihattu pois ennen kuin yrittää päästää painetta kumiin. Pappa meni ihan punaseksi mutta sano vielä ovella lähtiessään että mahtaako tuo teidän ilma edes riittää Turkuun asti.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Paluu Iloja, suruja ja valituksia