Parhaat kuulokkeet

Kaikkea televisio-ohjelmista ja elokuvista meiltä ja muualta. Kaikenlaista väliltä Villilä - Hollywood. Keskustele myös musiikista, kirjoista ja muista kulttuurin alueista kuten kuvataide, teatteri, tanssi, muotoilu jne.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Parhaat kuulokkeet

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 20:30

Käytin monta vuotta lempikuulokkeina Beyerdynamic DT550 kuulokkeita, kunnes löysin omakseni saman valmistajan DT250-luurit jotka ovat mielestäni parhaimmat mahdolliset kuulokkeet niin äänenlaatunsa kuin kestävyytensä puolesta. Millaisia luureja muilla on?
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 20:41

Naapureiden mieliharmiksi en tällä hetkellä omista toimivia luureja... :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 20:48

Mä käytän luureja sen takia että vaimo ei kestä mun musiikkimakua....ja tietty kakkostöissä.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 20:52

Peltorit ja 3M:ät molemmat radioilla, löytyy.. :wink:
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 20:58

Mullakin on peltorit verstaalla, mutta toisesta korvasta ei kuulu :( Niissä hikoo korvat.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja dasboot päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 21:50

tuomas kirjoitti:Mullakin on peltorit verstaalla, mutta toisesta korvasta ei kuulu :( Niissä hikoo korvat.

Oletkos kokeillut sellaisia kankaisia tarraläpysköitä, jotka liimataan kumiosan päälle. Nämä läpyskät jää siis kuulokkeiden ja ihon väliin. Vähentää hikoilua merkittävästi, kunhan vain vaihtaa läpyskät uusin säännöllisesti.
"Nähdä Pori ja kuolla"
Käyttäjän avatar
dasboot
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ti Maalis 18, 2008 22:01

Enpä ole kokeillut. Metsähommissa olen noita käyttänyt, voisivat pysyä paremmin päässä sellaisten ansiosta. K-Raudastako sellaisia saa?
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja dasboot päivämäärä Ke Maalis 19, 2008 19:39

tuomas kirjoitti:Enpä ole kokeillut. Metsähommissa olen noita käyttänyt, voisivat pysyä paremmin päässä sellaisten ansiosta. K-Raudastako sellaisia saa?

Töihin niitä aina joku jostain tukusta hommaa, mutta eiköhän k-raudasta löytyne. Voi myös löytyä Suomen suojatarvikkeesta linkkari-aseman vierestä.
"Nähdä Pori ja kuolla"
Käyttäjän avatar
dasboot
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ke Maalis 19, 2008 19:49

Saakohan peltoreihin varaosia? Jotenkin oon saanut tuon toisen kuulokkeen niin että se on mykkä, johdot ja piirilevyt ehjät samoin liitokset, varmaan sen kovaääninen sökö :(
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Re: Parhaat kuulokkeet

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ke Maalis 19, 2008 19:54

tuomas kirjoitti:Käytin monta vuotta lempikuulokkeina Beyerdynamic DT550 kuulokkeita, kunnes löysin omakseni saman valmistajan DT250-luurit jotka ovat mielestäni parhaimmat mahdolliset kuulokkeet niin äänenlaatunsa kuin kestävyytensä puolesta. Millaisia luureja muilla on?

Tällä hetkellä minulla on käytössä budjettiluokan bayerdynamic DT 331 luurit, ja ihan hyvin on sointi tasapainossa.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja Eiskadeiska päivämäärä Ke Maalis 19, 2008 19:58

Peltorit ei tainneet olla ihan sitä mitä keskustelun aloittaja tarkoitti kuulokkeilla :)

Itsellä ei mitään hirveää ambitiota näihin, joten matkalla mukana vain Kossin Spark Plugit. Karmea bassotoisto mutta muuten ihan jees.
'Scuze me, while I kiss the sky...
Käyttäjän avatar
Eiskadeiska
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ke Maalis 19, 2008 20:04

Spark Plugit löytyy täältäkin. Toisto on todella tuhti, kaikin puolin, rasittavuuteen asti.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Mr Lahey päivämäärä To Maalis 20, 2008 00:24

Sonyn langattomat (mdr-rf845r), ääni ihan ok, toisinaan kuuluu kaikenlaisia häiriöitä ja krahinoita, mutta tyytyväinen olen ollut ja jatkossakin tulen käyttämään langattomia. Parempia varmasti löytyy, mutta hintaluokassaan ihan pätevät vekottimet.
Äärettömän kätevät käyttää esim pihalla grillatessa tai jos olen kellarissa hääräämässä jotakin...
Käyttäjän avatar
Mr Lahey
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä Ti Maalis 25, 2008 16:31

Langattomat löytyy, mutta merkkiä en tähän hätään muista.

Hintaakin oli vain jotain 50€ ja kuuluu hyvin myös ulkosalla. Kun on vain akuissa hyvin virtaa, virran häämöttäessä loppua alkaa rahina. Muuten on ollut hyvät käyttää....
Never too old to ROCK!
http://www.relmu.fi
Facebook
Käyttäjän avatar
Japi
Universiaalinen Vapaajäsen
Universiaalinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja tq200 päivämäärä To Huhti 03, 2008 23:57

Staxin paremman pään luurit putkitoimisella kuulokevahvarilla on ihan mehukkaat.

Itse olen aika satunnainen luurikuuntelija, joten ihan hirmuna en ole panostanut. Gradon SR-80:t havaitsin omaan makuuni passeleina. Lisäksi käytössä kaverin TTY:llä puuhailema USB-DAC / luurivahvain.
tq200
Vakio käyttäjä
Vakio käyttäjä

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä La Elo 16, 2014 18:27

Minä sain tilaajalahjana monitoimikuulokkeet. Voi kytkeä langattomasti tai langalla soittimiin ym, mihin nyt yleensäkin voi kuulokkeet liittää. Kuulokkeissa on myös radio, pattereilla.
Hyvin nuo kuuluvat, pysyvät päässä ja riittävät minulle, joka kuulen 50 - 8000 hertsin alueella eli yläpää pitkälti hukassa.
Olen niitä "mökillä" radiona käyttänyt.

Se ei ollut asiani vaan.....

Tänään räpläsin radiota ja hyvin se haki asemia, niin puhetta kuin musiikkiakin löytyi pilvin pimein.
Sitten koin yllätyksen, minulle ennen kuulumaton, Järviradio soi erittäin hyvin. Tätä sitten aloin kuuntelemaan ja kuunneltavaa ohjelmaa tuo lähetti. Kontakti ohjelmia, tavarapörssiä ja upeaa musiikkia. Etenkin musiikki oli minun makuuni ja uskoisin myös sen uppoavan tanssilavakansaan. Paljon vanhaa iskelmää, uusilla, minulle tuntemattomilla esittäjillä. Pitkälti soittolistojen ulkopuolelta.
Mikä parasta ei kuulemani 6 tunnin aikana sanaakaan tupista, putinista, opamasta, soinista ja yleensäkään politiikasta.

Kyllä Alajärveläiset tytöt ja pojat osaavat tehdä
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä La Elo 16, 2014 18:56

MaAl kirjoitti:Minä sain tilaajalahjana monitoimikuulokkeet. Voi kytkeä langattomasti tai langalla soittimiin ym, mihin nyt yleensäkin voi kuulokkeet liittää. Kuulokkeissa on myös radio, pattereilla.
Hyvin nuo kuuluvat, pysyvät päässä ja riittävät minulle, joka kuulen 50 - 8000 hertsin alueella eli yläpää pitkälti hukassa.
Olen niitä "mökillä" radiona käyttänyt.

Se ei ollut asiani vaan.....

Tänään räpläsin radiota ja hyvin se haki asemia, niin puhetta kuin musiikkiakin löytyi pilvin pimein.
Sitten koin yllätyksen, minulle ennen kuulumaton, Järviradio soi erittäin hyvin. Tätä sitten aloin kuuntelemaan ja kuunneltavaa ohjelmaa tuo lähetti. Kontakti ohjelmia, tavarapörssiä ja upeaa musiikkia. Etenkin musiikki oli minun makuuni ja uskoisin myös sen uppoavan tanssilavakansaan. Paljon vanhaa iskelmää, uusilla, minulle tuntemattomilla esittäjillä. Pitkälti soittolistojen ulkopuolelta.
Mikä parasta ei kuulemani 6 tunnin aikana sanaakaan tupista, putinista, opamasta, soinista ja yleensäkään politiikasta.

Kyllä Alajärveläiset tytöt ja pojat osaavat tehdä

Tartteepas yrittää Kirekonneestani tota asemaa. Jo tua reklamaatijoki kuulosti hyvält, ettei politiikkaa. :tsemii
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Leevi päivämäärä Pe Marras 29, 2019 16:10

Sennheiser HD 25 II. Parhaat kotioloihin ja musahommiin. Vapaa-ajalla korvilla pysyy perus Philipsin Iphone-liikuntanapit, kysyy hyvin liikenteessä korvilla. :)

Kuva
Leevi
Aloittelija
Aloittelija

Paluu TV ja elokuvat sekä musiikki, kirjat ja kulttuuri yleensä