Parhaat kuulokkeet
Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat
18 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Parhaat kuulokkeet
Käytin monta vuotta lempikuulokkeina Beyerdynamic DT550 kuulokkeita, kunnes löysin omakseni saman valmistajan DT250-luurit jotka ovat mielestäni parhaimmat mahdolliset kuulokkeet niin äänenlaatunsa kuin kestävyytensä puolesta. Millaisia luureja muilla on?
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
-
tuomas - Vapaajäsen
tuomas kirjoitti:Mullakin on peltorit verstaalla, mutta toisesta korvasta ei kuuluNiissä hikoo korvat.
Oletkos kokeillut sellaisia kankaisia tarraläpysköitä, jotka liimataan kumiosan päälle. Nämä läpyskät jää siis kuulokkeiden ja ihon väliin. Vähentää hikoilua merkittävästi, kunhan vain vaihtaa läpyskät uusin säännöllisesti.
"Nähdä Pori ja kuolla"
-
dasboot - Kantaporukkaa
Enpä ole kokeillut. Metsähommissa olen noita käyttänyt, voisivat pysyä paremmin päässä sellaisten ansiosta. K-Raudastako sellaisia saa?
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
-
tuomas - Vapaajäsen
tuomas kirjoitti:Enpä ole kokeillut. Metsähommissa olen noita käyttänyt, voisivat pysyä paremmin päässä sellaisten ansiosta. K-Raudastako sellaisia saa?
Töihin niitä aina joku jostain tukusta hommaa, mutta eiköhän k-raudasta löytyne. Voi myös löytyä Suomen suojatarvikkeesta linkkari-aseman vierestä.
"Nähdä Pori ja kuolla"
-
dasboot - Kantaporukkaa
Saakohan peltoreihin varaosia? Jotenkin oon saanut tuon toisen kuulokkeen niin että se on mykkä, johdot ja piirilevyt ehjät samoin liitokset, varmaan sen kovaääninen sökö 

-
tuomas - Vapaajäsen
Re: Parhaat kuulokkeet
tuomas kirjoitti:Käytin monta vuotta lempikuulokkeina Beyerdynamic DT550 kuulokkeita, kunnes löysin omakseni saman valmistajan DT250-luurit jotka ovat mielestäni parhaimmat mahdolliset kuulokkeet niin äänenlaatunsa kuin kestävyytensä puolesta. Millaisia luureja muilla on?
Tällä hetkellä minulla on käytössä budjettiluokan bayerdynamic DT 331 luurit, ja ihan hyvin on sointi tasapainossa.
- rattimiäs
Peltorit ei tainneet olla ihan sitä mitä keskustelun aloittaja tarkoitti kuulokkeilla
Itsellä ei mitään hirveää ambitiota näihin, joten matkalla mukana vain Kossin Spark Plugit. Karmea bassotoisto mutta muuten ihan jees.

Itsellä ei mitään hirveää ambitiota näihin, joten matkalla mukana vain Kossin Spark Plugit. Karmea bassotoisto mutta muuten ihan jees.
'Scuze me, while I kiss the sky...
-
Eiskadeiska - Käyttäjä
Sonyn langattomat (mdr-rf845r), ääni ihan ok, toisinaan kuuluu kaikenlaisia häiriöitä ja krahinoita, mutta tyytyväinen olen ollut ja jatkossakin tulen käyttämään langattomia. Parempia varmasti löytyy, mutta hintaluokassaan ihan pätevät vekottimet.
Äärettömän kätevät käyttää esim pihalla grillatessa tai jos olen kellarissa hääräämässä jotakin...
Äärettömän kätevät käyttää esim pihalla grillatessa tai jos olen kellarissa hääräämässä jotakin...
-
Mr Lahey - Kantaporukkaa
Langattomat löytyy, mutta merkkiä en tähän hätään muista.
Hintaakin oli vain jotain 50€ ja kuuluu hyvin myös ulkosalla. Kun on vain akuissa hyvin virtaa, virran häämöttäessä loppua alkaa rahina. Muuten on ollut hyvät käyttää....
Hintaakin oli vain jotain 50€ ja kuuluu hyvin myös ulkosalla. Kun on vain akuissa hyvin virtaa, virran häämöttäessä loppua alkaa rahina. Muuten on ollut hyvät käyttää....
-
Japi - Universiaalinen Vapaajäsen
Staxin paremman pään luurit putkitoimisella kuulokevahvarilla on ihan mehukkaat.
Itse olen aika satunnainen luurikuuntelija, joten ihan hirmuna en ole panostanut. Gradon SR-80:t havaitsin omaan makuuni passeleina. Lisäksi käytössä kaverin TTY:llä puuhailema USB-DAC / luurivahvain.
Itse olen aika satunnainen luurikuuntelija, joten ihan hirmuna en ole panostanut. Gradon SR-80:t havaitsin omaan makuuni passeleina. Lisäksi käytössä kaverin TTY:llä puuhailema USB-DAC / luurivahvain.
- tq200
- Vakio käyttäjä
Minä sain tilaajalahjana monitoimikuulokkeet. Voi kytkeä langattomasti tai langalla soittimiin ym, mihin nyt yleensäkin voi kuulokkeet liittää. Kuulokkeissa on myös radio, pattereilla.
Hyvin nuo kuuluvat, pysyvät päässä ja riittävät minulle, joka kuulen 50 - 8000 hertsin alueella eli yläpää pitkälti hukassa.
Olen niitä "mökillä" radiona käyttänyt.
Se ei ollut asiani vaan.....
Tänään räpläsin radiota ja hyvin se haki asemia, niin puhetta kuin musiikkiakin löytyi pilvin pimein.
Sitten koin yllätyksen, minulle ennen kuulumaton, Järviradio soi erittäin hyvin. Tätä sitten aloin kuuntelemaan ja kuunneltavaa ohjelmaa tuo lähetti. Kontakti ohjelmia, tavarapörssiä ja upeaa musiikkia. Etenkin musiikki oli minun makuuni ja uskoisin myös sen uppoavan tanssilavakansaan. Paljon vanhaa iskelmää, uusilla, minulle tuntemattomilla esittäjillä. Pitkälti soittolistojen ulkopuolelta.
Mikä parasta ei kuulemani 6 tunnin aikana sanaakaan tupista, putinista, opamasta, soinista ja yleensäkään politiikasta.
Kyllä Alajärveläiset tytöt ja pojat osaavat tehdä
Hyvin nuo kuuluvat, pysyvät päässä ja riittävät minulle, joka kuulen 50 - 8000 hertsin alueella eli yläpää pitkälti hukassa.
Tänään räpläsin radiota ja hyvin se haki asemia, niin puhetta kuin musiikkiakin löytyi pilvin pimein.
Sitten koin yllätyksen, minulle ennen kuulumaton, Järviradio soi erittäin hyvin. Tätä sitten aloin kuuntelemaan ja kuunneltavaa ohjelmaa tuo lähetti. Kontakti ohjelmia, tavarapörssiä ja upeaa musiikkia. Etenkin musiikki oli minun makuuni ja uskoisin myös sen uppoavan tanssilavakansaan. Paljon vanhaa iskelmää, uusilla, minulle tuntemattomilla esittäjillä. Pitkälti soittolistojen ulkopuolelta.
Mikä parasta ei kuulemani 6 tunnin aikana sanaakaan tupista, putinista, opamasta, soinista ja yleensäkään politiikasta.
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
MaAl kirjoitti:Minä sain tilaajalahjana monitoimikuulokkeet. Voi kytkeä langattomasti tai langalla soittimiin ym, mihin nyt yleensäkin voi kuulokkeet liittää. Kuulokkeissa on myös radio, pattereilla.
Tartteepas yrittää Kirekonneestani tota asemaa. Jo tua reklamaatijoki kuulosti hyvält, ettei politiikkaa.

Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
-
japeri - Galaktinen Vapaajäsen
Sennheiser HD 25 II. Parhaat kotioloihin ja musahommiin. Vapaa-ajalla korvilla pysyy perus Philipsin Iphone-liikuntanapit, kysyy hyvin liikenteessä korvilla. 

- Leevi
- Aloittelija
18 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Paluu TV ja elokuvat sekä musiikki, kirjat ja kulttuuri yleensä