Porin paras pankki?

Täällä aihe ja sana on vapaa. Tänne kaikki aiheet jotka eivät sovi muihin alueisiin.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Porin paras pankki?

ViestiKirjoittaja PorinPriimus päivämäärä La Kesä 27, 2020 12:02

Moi,

Olen juuri muuttanut Poriin ulkomailta, pitäisi avata uusi suomalainen pankkitili, mitä pankkia suosittelisitte?
PorinPriimus
Aloittelija
Aloittelija

Re: Porin paras pankki?

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Su Kesä 28, 2020 18:25

PorinPriimus kirjoitti:Moi,

Olen juuri muuttanut Poriin ulkomailta, pitäisi avata uusi suomalainen pankkitili, mitä pankkia suosittelisitte?

Eipä noilla taida juuri isoja eroja olla, joten lienee puhtaasti makuasia.
Tuskin toiminnassakaan juuri eroja mitä nyt asiakaspalvelussa saattaa olla. Tallesuoja on lakisääteinen 100.000 euroa ja korkoja ei juuri makseta, jos ei puhuta prosentinkymmenyksistä. Tuskin lainoissakaan juuri isompia korkoeroja löytyy, enempi lienee niiden joustavuudessa?

Kaikki täällä olevat pankit ovat vierastuontia "porilaista pankkia" ei enää ole kuten ei paljon muutakaan alkuperäistä porilaista.

Aikoinaan Täällä oli oma Säästöpankki, joka fuusioitiin johonkin ja tilalle saatiin Huittisten Säästöpankki, joka sitten taas on fuusioitunut Aito Säästöpankkiin, jota taidetaan komentaa Helsingistä käsin?
Oli myös oma Osuuspankki, joka sitten taas fuusioitui Raumalla toimivaan Osuuspankkiin, olisiko tuo ollut nimeltään Lännen Osuuspankki? Osuuspankki ryppäästä kävi onneaan täällä kokeilemassa myös Laihian Osuuspankki, jonka konttori on täällä suljettu.
Lisäksi löytyy Tanskalainen ja Ruotsalainen liikepankki, joista ruotsalaisen pankin pääkonttori taitaa olla Helsingissä.
S-pankki löytyy Satakunnan Osuuskaupan toimitiloista, ymmärtääkseni se on SOK:n johtama pankki, johto lienee Helsingissä.
Sen sijaan Satakunnan Osuuskauppa on siinä mielessä kummajainen, että se on aitoporilainen ja myös johdetaan Porista käsin. No se ei ole pankki ja sitä ei kysytty.

Lienee niitä muitakin minä olen näillä yllämainituilla pärjännyt.
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

Paluu Yleisiä asioita