Etsin porukkaa perustamaan ICT-firma/pelitalo Poriin

Keskustelua raha-asioista, työstä ja opiskelusta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Etsin porukkaa perustamaan ICT-firma/pelitalo Poriin

ViestiKirjoittaja JaPeK päivämäärä Ke Joulu 05, 2018 17:03

Moro.

Olen aikeissa muuttaa ensi vuoden aikana Poriin, ja voisin harkita perustaa oman IT/ICT-firman, ehkä jopa ohjelmisto/pelitalon, mikäli oikeanlainen rento ja osaava nörttiporukka saadaan kasaan.

Tarvittaisiin alkuun ainakin muutama koodaaja, verkkoguru, pari graafikkoa, ehkä jopa pari muusikkoakin mikäli alamme tekemään myös pelejä. Mahdollisesti myös pari elektroniikkanäpertelijää. Varmaan myöskin markkinoija ja joku paperinpyörittäjä. Ja toimitilat missä voi työskennellä, viettää muuten aikaa tai vaikka sammua baarikierroksen jälkeen. :wink:

Tein itse joskus toiminimellä ohjelmointikeikkoja PK-seudulla, mutta olen tällä hetkellä pitkäaikaistyötön, sillä olen asunut täällä landella (Kokemäki/Harjavalta), eikä täällä oikein ole tämän alan työpaikkoja. Olen vuosikaudet roikkunut kuntouttavassa työtoiminnassa, ja se alkaa pikkuhiljaa riittämään. Nyt on tullut aika muuttaa osa harrastelusta oikeaksi työksi!

Pintaraapaisu omaan osaamiseeni:
http://titanix.net/~japek/
https://github.com/japekki/

En voi satavarmaksi luvata kiinteää liksaa ja työtunteja näin alkuvaiheessa, joten jonkinlaista freelancer-henkisyyttä tarvittaisiin jäseniltä, ainakin näin aluksi. Mutta eiköhän noita irtoprojekteja löydy sen verran, että saa akuutit liksat sun muut kasaan. Kotisivuja sun muuta scriptaamista kyllä piisaa yrityksissä... Voidaan myös jossain määrin diilata rautaa ja toisen osapuolen softaa yrityksiin, ja tarjota teknistä tukea / huoltoa / ylläpitopalvelua.

Eli nyt kaikki kiinnostuneet ilmoittautumaan tähän viestiketjuun, tai maililla: japek@titanix.net / japek@satatuuli.fi
Voi myös soittaa: 046-6392373
Käyttäjän avatar
JaPeK
Aloittelija
Aloittelija

Paluu Työ, opiskelu ja raha