Viihdytkö työssäsi, vaihtaisitko alaa?
Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat
64 viestiä • Sivu 1, 3:sta • 1, 2, 3
Viihdytkö työssäsi, vaihtaisitko alaa?
Minä opiskelin aikuisena uuden ammatin ja pidän työstäni erittäin paljon (ja saanut siita paljon myönteistä palutetta), sääli vaan ettei täällä Porissa saa vakinaista työpaikkaa.
Työnantajan ihanne työntekijä on 25- vuotias korkrakoulututkinnolla, aikuiset lapset ja kymmenen vuoden työkokemus, näin minulle sanoi yksi työnantaja..

Työnantajan ihanne työntekijä on 25- vuotias korkrakoulututkinnolla, aikuiset lapset ja kymmenen vuoden työkokemus, näin minulle sanoi yksi työnantaja..
Kun halvalla saa..
-
almatomu - Special Vapaajäsen
Kyllä viihdyn, lähihoitajasta ravintolan kautta rattiin.
Jos kaikki menee niin kuin pitäisi, niin edessä olisi vielä 41 antoisaa vuotta ratin takana. Tuon ajan jälkeen tulee mittariin 70 vuotta, joka on ikä, jolloin ammattiajolupa otetaan pois.
Toivottavasti sitä ennen minusta ei tule kärttyisää työhönsä leipääntynyttä mummoa, vaan toivon mukaan säilytän huumorintajuni ja sosiaalisuuteni...

Jos kaikki menee niin kuin pitäisi, niin edessä olisi vielä 41 antoisaa vuotta ratin takana. Tuon ajan jälkeen tulee mittariin 70 vuotta, joka on ikä, jolloin ammattiajolupa otetaan pois.
Toivottavasti sitä ennen minusta ei tule kärttyisää työhönsä leipääntynyttä mummoa, vaan toivon mukaan säilytän huumorintajuni ja sosiaalisuuteni...

Miksi olla vaikea, kun niin pienellä vaivalla voit olla täysin mahdoton? 

-
suvis - Foorumipoliisi
- Highscores: 1
Mun työni on miehen ja itseni pitäminen tyytyväisenä
ja viihdyn erittäin hyvin

Aamun ajatus
Se on niin raskasta kun on pakko
ja niin helppoa kun haluaa
-
lounaistuuletar - Special Vapaajäsen
suvis kirjoitti:Toivottavasti sitä ennen minusta ei tule kärttyisää työhönsä leipääntynyttä mummoa, vaan toivon mukaan säilytän huumorintajuni ja sosiaalisuuteni...
Samaa muuten toivon minäkin, eli kärttyisänä kaikkeen kyllästyneenä rasvaisella huoltamoruualla itsensä turruttamana pappana en haluaisi itseäni joku päivä löytäväni.
- rattimiäs
rattimiäs kirjoitti:suvis kirjoitti:Toivottavasti sitä ennen minusta ei tule kärttyisää työhönsä leipääntynyttä mummoa, vaan toivon mukaan säilytän huumorintajuni ja sosiaalisuuteni...
Samaa muuten toivon minäkin, eli kärttyisänä kaikkeen kyllästyneenä rasvaisella huoltamoruualla itsensä turruttamana pappana en haluaisi itseäni joku päivä löytäväni.
Jos saan jatkaa tällä alalla tai edes tehdä vastaavaa työtä, minusta ei saa tekemälläkään tehtyä kärttyistä. Päinvastoin

Kun halvalla saa..
-
almatomu - Special Vapaajäsen
Olen ollut omalla alallani 13-vuotiaasta lähtien. Ensin tietysti muutaman vuoden ihan harrastelun piikkiin mutta melko nopeasti touhu muuttui tuottavaksi työksi. 18 vuotta täytettyäni en ole ollut päivääkään työttömänä, enkä ole tehnyt päivääkään muuta kuin oman alani työtä. Se olisi vakavan ja perustavaa laatua olevan harkinnan paikka jos joskus en voisi tällä alalla työskennellä vaikka haluaisin. No onneksi ala ja työmahdollisuudet ovat laajat.
- Epäilijä
- Universaalinen
Armeijasta lähtien samalla alalla. Enää ei ole mieltä paikkaa ja alaa vaihtaa, paitsi rikkaaksi kotiporvariksi.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
-
raato - V.I.P.
Jaa-a..pidin kyllä työstä mitä viimeksi tein mutta selkäni ei pitänyt. Omaa alaani liippaavan työhakemuksen laitoin kyllä muutama päivä sitten matkaan mutta todennäköisesti edessä on ennemmin tai myöhemmin uudelleen koulutus jollekkin vähemmän selkää kuormittavalle alalle.
Etelä-pohojanmaalta kotoosin...vuosia Porissa asunut jästipää ; ) Toejoelta pongattavissa suurimmaksi osaksi.
-
katitus74 - Kunniajäsen
siro60 kirjoitti:lounaistuuletar kirjoitti:Mun työni on miehen ja itseni pitäminen tyytyväisenä
Entä miehesi, toivottasti ymmärtää "työsi" arvon ja asennoituu samalla tavalla
Miehen toiveesta ja myötävaikutuksesta voinkin olla kotona,
eli ymmärtää ja antaa arvon

Aamun ajatus
-
lounaistuuletar - Special Vapaajäsen
tomski kirjoitti:Työ on aina työtä. Ajoittain viihtyy ja ajoittain tekisi mieli ampua kaikki.
Älä unelmoi ainakaan kapiaisen virasta.

-
Japi - Universiaalinen Vapaajäsen
-
Rosstheboss - Special Kunniajäsen
Olen ällistyttävän tyytyväinen kaikkiin kolmeen työpaikkaani, jotka ovat erilaisia ja haastavia. Aika asettaa vain rajoitukset, samoin työmatkat ja kohta kyllä ikäkin...
Pidentyköön varjoni!
-
Agentti 013 - Über Galaktinen Kunniajäsen
Viihdyn kyllä, vaikka nyt onkin liian rankan työtahdin (oma ahneus) takia jaksaminen kortilla. Mutta täällä Porissa ei ole oikein ylenemismahdollisuuksia, eikä terveyteni kestä tätä lopunikää. Toisaalta tää työ turruttaa ja aiheuttaa huonomuistisuutta. Aloitankin opiskelun elokuun lopulla taas ja tavoite olis saada alaa vastaavaa työtä jo ensi kesänä. 

-
diabolicat - Kantaporukkaa
Re: Viihdytkö työssäsi, vaihtaisitko alaa?
almatomu kirjoitti:Minä opiskelin aikuisena uuden ammatin ja pidän työstäni erittäin paljon (ja saanut siita paljon myönteistä palutetta), sääli vaan ettei täällä Porissa saa vakinaista työpaikkaa.![]()

- mallikas
- Ahkera käyttäjä
Edellytyksenä on yrittäkäkurssi ja tämän vuoden starttirahat ovat finito.
Isomman puulaakin perustamisessa on Finnvera apuna jos rahkeet ja kärsivällisyys sekä taito riittävät. Kulttuuri- ja vastaavissa projekteissa on erilaisia Eu-tukia.
Isomman puulaakin perustamisessa on Finnvera apuna jos rahkeet ja kärsivällisyys sekä taito riittävät. Kulttuuri- ja vastaavissa projekteissa on erilaisia Eu-tukia.
Pidentyköön varjoni!
-
Agentti 013 - Über Galaktinen Kunniajäsen
Jaksu kirjoitti:^Jos ei löydä töitä, niin kannattaa harkita josko perustaisi oman yrityksen. Nykyäänhän saa starttirahaakin (tosin se ei kovin iso taida olla?..)
Niin ja katsoo tarkasti ala, jolle sitä starttirahaa saa. Joka alalle ei nimittäin myönnetä.
"Me emme tue mitään yrittämistä, mikä liikkuu renkailla, on niin riskialtista toimintaa"
-Vastaus Porin Finnveralta kysyttäessä saako taksit heidän pienyrityslainojaan. Mainittakoon, että Turun autoilijat saa...

Miksi olla vaikea, kun niin pienellä vaivalla voit olla täysin mahdoton? 

-
suvis - Foorumipoliisi
- Highscores: 1
64 viestiä • Sivu 1, 3:sta • 1, 2, 3