konkurssit 2009 Porissa

Keskustelua raha-asioista, työstä ja opiskelusta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

konkurssit 2009 Porissa

ViestiKirjoittaja Syntax Error? päivämäärä To Marras 26, 2009 11:50

Mistähän sivustolta mahtaisi tuollaisia löytyä?

Yritin etsiä mutta en löytänyt... :cry:
-Ei ole näkyvissä mitään merkkejä siitä, että ihmiset haluaisivat hankkia tietokoneita kotiinsa -
Ken Olson, Digital Equipment Corp, 1977
Syntax Error?
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

Re: konkurssit 2009 Porissa

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä To Marras 26, 2009 20:43

Jaa-a, se mitä lehdistä saa lukea, ja konkurssipesäluetteloista...itse kuulin viimeisimmän huhun koskien Lattomeren alueella toimivaa metalliseosrakenteisia kotikalusteita valmistavaa yritystä, ei kuulemma hyvin mene.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Emee päivämäärä To Marras 26, 2009 21:17

Ei varmaan mistään kun noista tiedoista on tehty bisnes, mutta tilaa Asiakastiedolta Luottolista-lehti tai konkurssiuutiset sähköpostiisi.
Kait sitä nyt ryyppää kun koneet hajoo ja lunta sataa...
Käyttäjän avatar
Emee
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Syntax Error? päivämäärä Pe Marras 27, 2009 12:22

tuomas kirjoitti:itse kuulin viimeisimmän huhun koskien Lattomeren alueella toimivaa metalliseosrakenteisia kotikalusteita valmistavaa yritystä, ei kuulemma hyvin mene.

Kuljen kyseisen tehtaan ohi useampia kertoja viikossa ja olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa todella tyhjää parkkipaikkaa. Siellä on ollut vain yksi tai kaksi henkilöautoa paikalla, eli ei hyvältä näytä...
-Ei ole näkyvissä mitään merkkejä siitä, että ihmiset haluaisivat hankkia tietokoneita kotiinsa -
Ken Olson, Digital Equipment Corp, 1977
Syntax Error?
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Pe Marras 27, 2009 22:48

Syntax Error? kirjoitti:
tuomas kirjoitti:itse kuulin viimeisimmän huhun koskien Lattomeren alueella toimivaa metalliseosrakenteisia kotikalusteita valmistavaa yritystä, ei kuulemma hyvin mene.

Kuljen kyseisen tehtaan ohi useampia kertoja viikossa ja olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa todella tyhjää parkkipaikkaa. Siellä on ollut vain yksi tai kaksi henkilöautoa paikalla, eli ei hyvältä näytä...

Joo, kaverin isä sai muiden pitkäaikaisten duunareiden seassa sieltä potkut. Taisi sinne nelisen ihmistä jäädä.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Paluu Työ, opiskelu ja raha