Töitä jostain?

Keskustelua raha-asioista, työstä ja opiskelusta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Töitä jostain?

ViestiKirjoittaja TehtaidenKasvatti päivämäärä To Maalis 18, 2010 03:19

Olen 19-vuotias, armeijan käynyt, urheilullinen mies Porista. Ammatiltani olen kunnossapitoasentaja, mutta mikä tahansa työ kelpaa. Asun Porin ydinkeskustassa, joten mitä lähempänä keskustaa hommat on, sen parempi. Näin lama-aikaan on vaikea löytää töitä, joten nirso en ole. Trukkia osaan ajaa, mutta korttia ei ole. B- Ajokortti löytyy jos sitä jossain hommassa tarvitaan. Työturvallisuus- ja tulityökortti löytyy myös. Kehuin tuossa urheilulliseksi itseäni, joten kerrotaan nyt siitäkin hieman. Eli jalkapalloa takana 14v. Jääkiekkoa maalissa 6v. Punttisalia 2v. Pitkänmatkan juoksua treenaan edelleen, lähinnä omaksi iloksi. Kesällä tavote juosta puolimaratooni. Intin kuupperitestissä vetäsin 3000m kohtalaisen kepeesti. Kultainen juoksijamerkki on näyttää jos tarvis on! Mol.fi sivustoa luen päivittäin, eli linkkejä sinne voi laittaa, mutta luultavasti olen ne jo itse bongannut.

Mailia voi myös laittaa: Peazor@luukku.com

-Tiedä vaikka tärppäis!
TehtaidenKasvatti
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

Re: Töitä jostain?

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä La Huhti 10, 2010 06:30

Käy kysymässä Sachtlebeniltä eli Kemirasta.
Kun halvalla saa..
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

Re: Töitä jostain?

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä La Huhti 10, 2010 08:46

Toivottavasti aloittaja huomasi Boliden Harjavallan oppisopimusilmoituksen jokin aika sitten Satakunnan Kansassa ja haki sinne.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Paluu Työ, opiskelu ja raha