Opiskelua ulkomailla

Keskustelua raha-asioista, työstä ja opiskelusta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Opiskelua ulkomailla

ViestiKirjoittaja veskarin13 päivämäärä Ti Helmi 22, 2011 06:26

Onko kokemuksia ulkomailla opiskelusta? Jollei itse niin joku hyvä tuttu tms?
Veskarin

KAIKKIA MEITÄ TARVITAAN, JOLLEI MUUHUN NIIN VAROITTAVAKSI ESIMERKIKSI MUILLE.
veskarin13
Käyttäjä
Käyttäjä

Re: Opiskelua ulkomailla

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ti Helmi 22, 2011 10:00

veskarin13 kirjoitti:Onko kokemuksia ulkomailla opiskelusta? Jollei itse niin joku hyvä tuttu tms?

Kokemusta on näistä opiskelijoista ja paljonkin. Asun täällä aurinkorannikolla ja tännehän tulee jatkuvasti työharjoittelijoita eri oppilaitoksista ja myöskin ihan koulutukseen. Urheiluhierojia koulutetaan täällä, samoin kosmetiikka-alan ammattilaisia. Ja harjoittelijoita tulee talouskouluista muutaman kuukauden harjoittelujaksoille. Pääsääntöisesti ihan kelpo porukkaa mutta ainahan mahtuu koriin myös mätiä omenia jotka tulevat tänne vaan bailaamaan ja sitten "maitojuna" kutsuu. Suurin osa opiskelijoista on nuoria naisia ja muutamia nuoria miehiä. Miesten kanssa ei ole ongelmia tullut mutta noita neitosia on pitänyt käydä pelastamassa milloin mistäkin yökerhoista. Täällä on myöskin ihan peruskoulu, ala-asteineen ja ihan lukiotasolle asti. Mutta se koulu toimii vain Fuengirolassa, Los Pacosissa. Jos tulee jotain kysymyksiä mieleen niin tänne vaan ja minä yritän selvitellä.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ti Helmi 22, 2011 10:29

Serkkuni opiskeli aikoinaan Moskovassa, kielen osaamisen tärkeyttä ei voi koskaan liioitella aina kun menee ulkomaille opiskelemaan.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Jaksu päivämäärä Su Helmi 27, 2011 14:56

Itse olen todennäkösesti lähdössä viroon työharjoitteluun syksyllä. :D
Mitäs ketjun aloittaja haluais tietää? Onko jotain erityistä mikä tuossa opiskelussa ulkomailla kiinnostais? Kyselen vaan, jos vaikka tietäisin, kun kavereitakin on ulkomailla opiskelemassa.
Kultainen sääntö on se, ettei ole kultaisia sääntöjä.
Käyttäjän avatar
Jaksu
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

Paluu Työ, opiskelu ja raha