Porilaiset.com • katso viestiketjua - Viirukset ja haittaohjelmat.

Viirukset ja haittaohjelmat.

Linkkivinkkejä mielenkiintoisille sivuille.
Internetyhteydet, -hinnat, -ohjelmat, kotisivujen teko. Sekä tietokoneisiin ja konsoleihin sekä niiden oheislaitteisiin ja peleihin keskittynyt palsta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Re: Viirukset ja haittaohjelmat.

ViestiKirjoittaja OmniPotens päivämäärä To Maalis 05, 2009 16:22

W-line kirjoitti:Mun on kyllä nyt sanottava että en todella ymmärrä miksi johonkin naamakirjaan pitää liittyä ja kertoa ihan omia asioitaan kaikelle maailmalle. Outoa narsismia.

Missä sanotaan että siihen pitää liittyä? sehän on vapaa ehtoista. mihinkään ei pakoteta, paitsi armeijaan ja se vasta turhaa onkin.
Time is a great teacher. Unfortunately it kills all pupils
-Louis Hector Berlioz
Käyttäjän avatar
OmniPotens
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Re: Viirukset ja haittaohjelmat.

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä Pe Maalis 06, 2009 07:41

Ei minuakaan ketään faceen pakottanut, mutta ajattelin löytäväni sen kautta vanhoja ja uusia ystäviä. Ja olenkin ihan mukavasti niitä löytänyt. En minä sieltä mitään seikkailua hae, minulla on täällä kotona ihan omiksi tarpeiksi seikkailua. Eikä esim minun juttujani siellä kukaan muu näe kuin ystävät.
Mutta viruksen todellakin sain sieltä. Homma on jo onneksi hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Varotuksen siitä sain valitettavasti liian myöhään.
Sovellutuksia yritän välttää.
Ja edelleenkin, jos oletat tunnistavasi minut facessa, tule ja tökkää! :D Täällä on ollut jo muutamia rohkeita..
Kun halvalla saa..
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

Edellinen

Paluu Tietokoneet, Pelikonsolit, Internet ja Linkkivinkit