Onko tänään ollut muilla Saunalahden verkon kanssa ongelmia

Linkkivinkkejä mielenkiintoisille sivuille.
Internetyhteydet, -hinnat, -ohjelmat, kotisivujen teko. Sekä tietokoneisiin ja konsoleihin sekä niiden oheislaitteisiin ja peleihin keskittynyt palsta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Onko tänään ollut muilla Saunalahden verkon kanssa ongelmia

ViestiKirjoittaja FaiRLane päivämäärä To Tammi 13, 2011 13:44

Onko tänään ollut muilla Saunalahden verkon kanssa ongelmia?

Kotiväellä on saunalahden mokkula kytkettynä a-link wnappiin. Yhteys Wnapiin on hyvä/erinomainen mutta ei tule muuta kuin palvelinta ei löydy...

Tähän mennessä toiminut mukavasti, mutta tänään (13.1 ) ei sitten millään... ollut "juntturassa aamusta alkaen"

Lyttylän suunnalla.
Käyttäjän avatar
FaiRLane
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Re: Onko tänään ollut muilla Saunalahden verkon kanssa ongelmia

ViestiKirjoittaja bemupimu päivämäärä Ke Tammi 19, 2011 23:28

Meillä kuulemma aamulla oli myös takkuillut, mutta iltapäivällä ja nyt illalla ei mitään ongelmia.
Don't Worry, Be Happy!
Käyttäjän avatar
bemupimu
Über Galaktinen Kunniajäsen
Über Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja kupari päivämäärä Pe Maalis 11, 2011 22:53

Minulla on saunalahden nopein mahdollinen peli tää mokkula maksan 5 megan yhteydestä, mutta toistuva nopeustestaus millä tahansa nopeustesterillä ei pelitä kuin 203,35/kpbit/s- 980,50 kpbit/s tossa haarukassa mennään. Edes yle arenan uutiset ei aukea, videoklipeistä ei voi edes unelmoida. Olen tästä varovasti, raportoinut s-lahden vikainfoon, mutta mulla kun tuppaa hermot menemään jos liikaa lässytetään, niin aattelin täältäkin kommentteja kysellä josko muilla on samansuuntaisia ongelmia s-lahden liittymän kanssa.

Tuollainen alle puolen megan nopeus on mielestäni jo asiakkaan aliarvioimista, jos yhteyden pitäisi olla 5 megaa.
Onneksi työ, eli firman vehkeet on ihan eri operaattorilla joten ei tää vapaaajan yhteys nyt ihan hirttäytymään pistä, mutta maksanhan tästäkin.
Olenko mielestänne väärässä (hakoteillä) jos hiukan korotan ääntä ja tiedustelen oikean nopeuden perään, viidestä megasta maksaa ja 0,5 megaa saa.
Kyllä maailma on upea.
Käyttäjän avatar
kupari
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Su Touko 01, 2011 10:11

et ole väärässä, tuo puolen megan mokkula on sellainen viritelmä joka ei aina edes toimi sillä maksimilla mitä on luvattu. Itse en mokkuloista välitä, jos vain on mahdollista kunnon laajakaista ja Wlan, niin ehdottomasti sellaiset jos tarvetta nykimättömälle yhteydelle.
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja kupari päivämäärä Su Touko 01, 2011 13:02

Onkohan kellään kokemusta tuosta velhon tarjouksesta 30-40 megan takuu nopeus! Tarjous 19, 90 €/kk 6 kk ja sitten noin 35 € kk.
Onkohan se pelkkä lankaliittymä vai saako sen mokkulaankin.
Kyllä maailma on upea.
Käyttäjän avatar
kupari
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Su Touko 01, 2011 15:22

pikkusen epäilyttää... ei operaattorit pysty mitenkään saamaan moista nopeutta kasaan, kusetusta menossa aivan varmasti.
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja kupari päivämäärä Su Touko 01, 2011 15:42

jhvisto kirjoitti:pikkusen epäilyttää... ei operaattorit pysty mitenkään saamaan moista nopeutta kasaan, kusetusta menossa aivan varmasti.

Samanlainen kutina munissa mullakin, mutta kun se asiakaspalvelu ei tänään vastaa ni aattelin vähän etukäteistietoa hankkia. Mulla oli aikanaan dna:n supernopea laajakaista kotona 10 megaa lankaliittymä ja kun mittailin jo tuolloin nopeuksia, niin eihän se pelittänyt kuin keskiarvoltaan noin 4-6 megaa. Hinta toki oli kohillaan 54,50/kk, juuri tuon hinnan takia päätin siitä luopua.
Nyt muuten dna:lla on tarjous mokkulasta 10 megaa 15;90/kk ei paha, mutta kun se ei toimi.Minulla oli 2 viikkoa pelit kokeilussa ja toistuvasti jäätiin alle 1 megan nopeuksiin Porissa, en tiä millai muualla pelittää.
Mulla on ihan äskettäin asenettu win seiska koneessa ja prosessori pitäis olla sitä luokkaa että oksat pois, mutta kenenkään operaattorin lupaukset ei pidä kutiaan. Mulla on ulkoinen lisäantenni mokkulassa, josta piti maksaa operaattorille tietty summa, sekään ei saavuta luvattua nopeutta.
Seuraavaksi pitää ostaa sellainen ulos räystäälle laitettava vahvistin (noin 150€) sen luvataan parantavan yhteyden melkoisesti. Mutta, onko minun asiakkaana maksettava tällaiset lisäkustannukset liittymästäni? mielestäni ei.
Kyllä maailma on upea.
Käyttäjän avatar
kupari
Kunniajäsen
Kunniajäsen

Paluu Tietokoneet, Pelikonsolit, Internet ja Linkkivinkit