Näkyykö puhelinnumerosi?
Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat
44 viestiä • Sivu 2, 2:sta • 1, 2
Näkyy kun soitan. Vastaan yleensä rohkeasti tuntemattomaan, jätän vastaamatta jos olen pahassa paikkaa.
Puhelinmyyjiäkin monenlaisia. Osa on asiallisia myynnin ammattilaisia, osa taas käyttää taktiikkana sitä kuuluistaa paskapuhetta.. Asialliselle myyjälle asiallinen kohtelu, jos myyjä lukee paperista, sen yleensä kuulee, samoin kuin sen, jos markkinointitaktiikkana valehtelu arvontavoitoista tms.
Puhelinmyyjiäkin monenlaisia. Osa on asiallisia myynnin ammattilaisia, osa taas käyttää taktiikkana sitä kuuluistaa paskapuhetta.. Asialliselle myyjälle asiallinen kohtelu, jos myyjä lukee paperista, sen yleensä kuulee, samoin kuin sen, jos markkinointitaktiikkana valehtelu arvontavoitoista tms.
- tq200
- Vakio käyttäjä
Numeroni näkyy. Lankapuhelimen numero on luettelossa, kännykkänumeron saa tiedustelusta. Vastaan kyllä, vaikka numero ei näkyisikään, en osta puhelinmyyjiltä mitään, kerron että otan itse yhteyttä myyjiin jos tarvitsen jotain.
- eemeli
- Kantaporukkaa
Re: Näkyykö puhelinnumerosi?
Oma numero näkyy aina.
Vastaan tuntemattomiin, yleensä siis lehtimyyjä. En osta puhelimessa mitään.
Mielestäni lehtimyyjien käyttämät salaiset numerot saisi kieltää laissa.
Vastaan tuntemattomiin, yleensä siis lehtimyyjä. En osta puhelimessa mitään.
Mielestäni lehtimyyjien käyttämät salaiset numerot saisi kieltää laissa.
- lady
- Kunniajäsen
numero näkyy kun soitan esim. porukat,ystävät,ei löydy tiedustelusta eikä puhelinluettelosta. Olen itsekkin saanut tuntemattomasta soiton,vastaan jos vain pystyn.
Ja olen tehnyt lehtimyyntiä puhelimessa ja olen itsekkin saanut soittoja lehtimyyjiltä,muutaman kerran on ollut tosi hyviä myyjiä puhelimessa,mutta pidin pääni, en tilaa. NOh nyt meni vähän ohi kyselyn,eli vastaan puhelimeen ja kun soitan niin numero näkyy yleensä.
Ja olen tehnyt lehtimyyntiä puhelimessa ja olen itsekkin saanut soittoja lehtimyyjiltä,muutaman kerran on ollut tosi hyviä myyjiä puhelimessa,mutta pidin pääni, en tilaa. NOh nyt meni vähän ohi kyselyn,eli vastaan puhelimeen ja kun soitan niin numero näkyy yleensä.
-
Tuhkimo84 - Vakio käyttäjä
- Highscores: 1
näkyy tietysti, ja vastaan, jos joku mulle soittaa, miksen vastaisi ?
-
nieminen - Vakio käyttäjä
Näkyvissä on.
Minulle soittavienkin pitää näkyä, jos odottavat vastausta.
Olen vastannut kaikkiin puheluihin, vaan enää en vastaa tuntemattomiin ja 01 alkuisiin numeroihin.
Myös puhelut jotka tulevat puhelinmyyjiltä lopetan välittömästi, en halua heille selvitellä mitä lehtiä meillä luetaan, pidetäänkö alushousuja tai mitä tv-kanavia katsellaan.
Sitä en ymmärrä miksi he eivät ymmärrä selvää kieltoa tai eivät halua ymmärtää.
Ei se puhelun korvaan katkaiseminen kenenkään mielestä mukavaa ole.
Minulle soittavienkin pitää näkyä, jos odottavat vastausta.
Olen vastannut kaikkiin puheluihin, vaan enää en vastaa tuntemattomiin ja 01 alkuisiin numeroihin.
Myös puhelut jotka tulevat puhelinmyyjiltä lopetan välittömästi, en halua heille selvitellä mitä lehtiä meillä luetaan, pidetäänkö alushousuja tai mitä tv-kanavia katsellaan.
Sitä en ymmärrä miksi he eivät ymmärrä selvää kieltoa tai eivät halua ymmärtää.
Ei se puhelun korvaan katkaiseminen kenenkään mielestä mukavaa ole.
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
Edellistä myötäillen: Vastaatko tuntemattomalla numerolla soittaville? Toisaalta pidän puhelnmyyjien ammattia niin aliarvostettuna, mutta kuitenkin yhtenä rehellisenä tapana tehdä edes jotakin työtä, että vastaan mutta pyrin olemaan kyllin kielteisen kohtelias.
Oma numeroni on kaikissa katalogeissa, mutta öiseen ja muuhun hankalaan aikaan puhelimen on oltava äänettömällä.
Ulkomailla ollessani pitäydyn tekstiviesteilyssä, sillä ei ole oikein että maksan vastaamisesta.
Oma numeroni on kaikissa katalogeissa, mutta öiseen ja muuhun hankalaan aikaan puhelimen on oltava äänettömällä.
Ulkomailla ollessani pitäydyn tekstiviesteilyssä, sillä ei ole oikein että maksan vastaamisesta.
Pidentyköön varjoni!
-
Agentti 013 - Über Galaktinen Kunniajäsen
Oma numeroni näkyy ja vastaan myös tuntemattomalle numerolle. Puhelimessani on estosysteemi numeroille joille en halua vastata. Mm yhdelle häiriintyneelle sukulaiselle en vastaa ja nyt olen poistanut hänet myös tekstiviestiluettelosta joten käytän nykyaikaisia mahdollisuuksia valita kelle vastaan. Täällä "alhaalla" puhelujen hinnat ovat aika korkeita joten soittopyyntöihin vastaan harvoin. Myöskin sellainen on täällä yleistä että soitetaan kaverille ja katkaistaan yhden soiton jälkeen puhelu ja odotetaan että kaveri soittaa kun se numero jää näkyviin. Onpa eräs kaveri jo suuttunutkin että en soita vaikka numero on jäänyt näkyviin. Olen vain sanonut että jos sulla on tärkeää asiaa niin soita toki uudelleen mutta anna puhelimen soida kunnes vastaan tai se menee puhepostiin jonne voi jättää viestin ja pyytää soittamaan.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
- W-line
- Vapaajäsen
Puhutaanko ylhäällä olevissa viesteissä nyt näytön ilmoituksesta "Tuntematon numero", vai puhelinnumeroista jotka eivät ole tuttuja? Tuo puhelimen näytöllä oleva teksti on harhaanjohtava, sillä eihän siellä mitään numeroa olekaan!
-
Vääräkoski - Galaktinen Kunniajäsen
Vääräkoski kirjoitti:Puhutaanko ylhäällä olevissa viesteissä nyt näytön ilmoituksesta "Tuntematon numero", vai puhelinnumeroista jotka eivät ole tuttuja? Tuo puhelimen näytöllä oleva teksti on harhaanjohtava, sillä eihän siellä mitään numeroa olekaan!
Minulle tuntematon numero on soittajalla jonka numero ei tule näyttöön.
" ei numeroa näkyvissä = tuntematon numero"
Ymmärrykseni saattaa olla virheellinen, näin sen kuitenkin miellän.
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
MaAl kirjoitti:Vääräkoski kirjoitti:Puhutaanko ylhäällä olevissa viesteissä nyt näytön ilmoituksesta "Tuntematon numero", vai puhelinnumeroista jotka eivät ole tuttuja? Tuo puhelimen näytöllä oleva teksti on harhaanjohtava, sillä eihän siellä mitään numeroa olekaan!
Minulle tuntematon numero on soittajalla jonka numero ei tule näyttöön.
" ei numeroa näkyvissä = tuntematon numero"
Ymmärrykseni saattaa olla virheellinen, näin sen kuitenkin miellän.
Samaa tuossa tarkoitin. Tuntematon numero = soittaja haluaa salata numeronsa, eikä numero näy.
-
Olet veli Vääräkoski kyllä parhaimmillasi tuolla fiktiopuolella!
Pidentyköön varjoni!
-
Agentti 013 - Über Galaktinen Kunniajäsen
Agentti 013 kirjoitti:Olet veli Vääräkoski kyllä parhaimmillasi tuolla fiktiopuolella!
Jaa, kiitos! Kait?

-
Numeroni näkyy, mutta ei löydy luettelosta eikä tiedustelusta. Puhelinmyyjille olen yleensä yhtä töykeä kuin he minulle. Tuntemattomiin useimmiten vastaan, koska myös töistä voidaan soittaa. Myös työni takia oma numeroni on löytymättömissä.
Väärinymmärretty Nero ja toisinajattelija
-
El Loco - Special Kunniajäsen
44 viestiä • Sivu 2, 2:sta • 1, 2