Siniveriset

Keskustele Porilaisesta jalkapalloilusta

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Re: Siniveriset

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Su Marras 13, 2011 11:45

Luulen, että olen haistavinani edellisten kommentoijien kommenteissa periporilaista vahingoniloa?
Olen varmaan väärässä. Eihän Porissa kukaan voi iloita toisten menestymättömyydestä tahi epäonnesta?
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Su Marras 13, 2011 12:14

tomski kirjoitti:Luulen, että olen haistavinani edellisten kommentoijien kommenteissa periporilaista vahingoniloa?
Olen varmaan väärässä. Eihän Porissa kukaan voi iloita toisten menestymättömyydestä tahi epäonnesta?

Näissä kommenteissa ei suihinkaan ole kymysys menestymättömyydestä tai epäonnesta vaan rikostutkinnasta joka on kesken. Mutta usein olen kuullut sanottavan ettei savua ilman tulta. Olen niin tosissani kuin osaan.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Su Marras 13, 2011 14:38

Tökätään oikeen syvälle ja kiärretää hitaaasti :kuola nautitaan :lol:
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Su Marras 13, 2011 14:41

tomski kirjoitti:Luulen, että olen haistavinani edellisten kommentoijien kommenteissa periporilaista vahingoniloa?

Enemmän suurta harmistusta, kun kaíkki yritykset porilaisen potkupallon eteenpäin viemiseksi kariutuvat. Seuroja on kyllä riittämiin, mutta seurojen vetäjille ei ole suotu yhteistyökykyä. Toisaalta suomalaisen potkupallon tila ei ole kovinkaan hyvällä tolalla, joten saattaa olla aivan hyvä, ettei Porissa ole onnistuttu kiipeämään vielä liigatasolle.
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ma Marras 14, 2011 08:58

Muista en tiedä, mut minä en ole vahingoniloinen vaan vihainen kun taas tällaista tulee esiin. Tuskin poliisi ihan ilman aihetta tällaisia juttuja tutkii. Tarkoittiko tomski epäonnella ehkä sitä että jäivät kiinni? :roll:
Viimeksi muokannut El Loco päivämäärä Ti Marras 15, 2011 00:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Väärinymmärretty Nero ja toisinajattelija
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Marras 14, 2011 20:57

Hajuaistisi on väärässä. Se, että olen asunut porissa ei tee minusta porilaista. Syntynyt en siis ole porissa enkä edes asu siellä enää, onneksi. Vahingon iloakaan ei ole, koska olen alunperinkin sanonut tämän kaiken johtavan perikatoon, mihin se siis on menossakin. Ei siis vahingoniloa vaan oikeassa olemisen tuskaa.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Marras 14, 2011 23:14

Eli kuten totesin, olin väärässä. :roll:
tomski kirjoitti:Olen varmaan väärässä. Eihän Porissa kukaan voi iloita toisten menestymättömyydestä tahi epäonnesta?
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ti Marras 15, 2011 00:31

tomski kirjoitti:Eli kuten totesin, olin väärässä. :roll:
tomski kirjoitti:Olen varmaan väärässä. Eihän Porissa kukaan voi iloita toisten menestymättömyydestä tahi epäonnesta?

Sattuko sormiin kun kirjotit ton myännytyksen?
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ti Marras 15, 2011 00:46

Mutta kuulisin mielelläni myös Siniveristen kommentin asiaan... Vai jatkuuko sama hiljaisuus, jonka jo parilla kaudella menestymättömyys aloitti? Ja menestymättömyydellä tarkoitin sittä, ettei sitä sitten noustukaan sarjaporras ja vuosi -tahtia. Niin kuin muistaakseni männä vuosina uho kuului.
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Marras 15, 2011 00:48

W-line kirjoitti:Sattuko sormiin kun kirjotit ton myännytyksen?

Eipä pahemmin.
Mutta nauttikaa nyt, tätä herkkua kun ei usein ole tarjolla. :mrgreen:
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ti Marras 15, 2011 11:53

Anteeksi etukäteen tämä OFF TOPIC.
Nyt voitais sitten aloittaa Porin potkupallosadionilla se LAWNBOWLING.
http://www.youtube.com/watch?v=II_FRVw15Wk
Se olisi hauska ja vedonlyöntikelpoinen kilpailumuoto. Siinä ei, yleensä, ole väkivaltaa eikä kauheeta meuhkaamista. Katsomossa voisi yleisö juoda haudutettua teetä ja syödä skonsseja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skonssit.
Siellä voitaisiin sitten vertailla kenellä on parhaat suonikohjusukat tai nätimmät teekupit. Miehet vertailisivat dosettejaan joita on nykyisin todella montaa designia.
Myöskin Kriketti olisi hieno laji mutta siinä voi pallo lentää katsomoon ja tuhota jonkun brandylasillisen, jota en tietenkään suosittele.
Onhan nuita vaihtoehtoja kun vaan vähän potkii googlea.
Ja Porin joukkueille tietenkin siniset pelipaidat joissa on hillitty Veikkaus-logo rintataskun päällä.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Ti Marras 15, 2011 18:45

Kyllä jalkapallostadion voitaisiin antaa nyt vaihtokaupassa vaikka YH-Asunnot Oy:lle ja rakentaa sinne opiskelija-asuntoja. YH-Asunnot voisi antaa vaihtokaupassa jonkun reuna-alueen tontin vaikka hevospoolokäyttöön. Mieluimmin tämä tontti saisi sijaita lähellä ravirataa, niin voitaisiin nostaa raviradan hevostallien käyttöastetta kohtuullisen paljon. Näillä perusteilla vaihtokauppa menisi valtuustossa varmasti läpi, muiden 50 vuotta sitten luvattujen tonttivaihtokauppojen vanavedessä....
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ti Marras 15, 2011 19:17

rannan asukas kirjoitti:Kyllä jalkapallostadion voitaisiin antaa nyt vaihtokaupassa vaikka YH-Asunnot Oy:lle ja rakentaa sinne opiskelija-asuntoja. YH-Asunnot voisi antaa vaihtokaupassa jonkun reuna-alueen tontin vaikka hevospoolokäyttöön. Mieluimmin tämä tontti saisi sijaita lähellä ravirataa, niin voitaisiin nostaa raviradan hevostallien käyttöastetta kohtuullisen paljon. Näillä perusteilla vaihtokauppa menisi valtuustossa varmasti läpi, muiden 50 vuotta sitten luvattujen tonttivaihtokauppojen vanavedessä....

Sillä perusteella olen RA:n kanssa samoilla linjoilla, että JOS PoPa todetaan syyllistyneen rikoksiin joista sitä syytetään, ei ole Porissa paljoa tarvetta tuollaiselle stadionille. FC Jazz on sieltä vissiin pikkuhiljaa kömpimässä jaloilleen, mutta en usko porilaisen potkupallon puhtauteen enää jos taas mennään pylly edellä puuhun. En lähde edes miettimään miten nykyiset popalaiset syytetyt olivat kytköksissä silloin kymmenen vuotta sitten edellisessä "pimulaisjupakassa".
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Good Monkey päivämäärä Su Marras 20, 2011 04:36

Täällähän varsinaiset asiantuntijat on ääneessä. Nämäkään sepät ei oo eläissään varmaan yhtään futismatsia nähneet. Varsinkin tämä Luvian kapteeninlakki, joka on koko ajan suuna päänä, vaikka tietämys asioista on tasan nolla. :D
Käyttäjän avatar
Good Monkey
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja Vääräkoski päivämäärä Su Marras 20, 2011 07:43

Good Monkey kirjoitti:Täällähän varsinaiset asiantuntijat on ääneessä. Nämäkään sepät ei oo eläissään varmaan yhtään futismatsia nähneet. Varsinkin tämä Luvian kapteeninlakki, joka on koko ajan suuna päänä, vaikka tietämys asioista on tasan nolla. :D

Tämä viesti täytyy ehdottamasti lainata talteen, tällaisia viestejä kun tuppaa toisinaan häipymään tai niitä muuten modataan. En ota kantaa muiden foorumilaisten osaamiseen mutta eiköhän heiltäkin vastineita saada.
Käyttäjän avatar
Vääräkoski
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Marras 20, 2011 08:33

Good Monkey kirjoitti:Täällähän varsinaiset asiantuntijat on ääneessä. Nämäkään sepät ei oo eläissään varmaan yhtään futismatsia nähneet. Varsinkin tämä Luvian kapteeninlakki, joka on koko ajan suuna päänä, vaikka tietämys asioista on tasan nolla. :D

No ei tässä tunnu muitakaan "asiantuntijoita" pahemmin äänessä olevan. Tänä armon vuonna tähän threadiin on tullut 42 viestiä tmä minun sepustukseni mukaanlukien, niistä seitsemän (7) allekirjoittanut. Toiset seitsemän (7) nimimerkki E lLoco. Mutta eniten eli yhdeksän (9) on kirjoittanut nimimerkki W-line. Eli et nyt voi väittää, että minä tässä olen koko ajan suuna ja päänä, tosin minun kommenttini ehkä sitten juuri sinua eniten riipaisevat totuuksillaan. Mitä taas tulee jalkapallon tietämykseen, siihen en ota kantaa. Mutta voin vain vakuuttaa Sinulle, että olen eläissäni eräänkin jalkapallopelin nähnyt, potkupallosta puhumattakaan. Jälkimmäistä jopa muutamia pelejä itse pelanneena. Oikeus tosin on Sinullakin ilmaista mielipiteesi, mutta pyydän Sinua pysymään poissa henkilökohtaisuuksista, koska minäkään en niin ole kohdallasi tehnyt.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Su Marras 20, 2011 10:04

Ei täällä varsinaiset asiantuntijat ole äänessä. Täällä ovat äänessä lähinnä ne, jotka mahdollistavat nahkakuulan potkimisen sarjatasolla. Täältä löytyy niitä, jotka käyvät katsomassa suomalaista, lähinnä porilaista, potkupalloa. Täältä löytyy niitä, jotka maksavat lastensa harrastuksesta Suomen Palloliitolle, ensikädessä porilaisille potkupalloseuroille. Täältä löytyy niitä, jotka eivät käy potkupallo-otteluissa, eivätkä kuskaa lapsiaan potkupallotreeneihin, mutta ostavat vuodesta toiseen naapurin palloilevien lasten myymiä arpoja, vessapaperia, piparkakkuja, karamelliä, joilla tuetaan alueen potkupalloseurojen junioritoimintaa. Eikä tällä joukolla ole oikeus sanoa mielipiteensä, katkerankin?

Niin ja sitten siitä jalkapallosta, sillä sitähän et Suomessa näe livenä, mutta esim Ryan Airilla pääseen halvalla jalkapalloa katsomaan, esim Liverpooliin, Lontooseen, kun tuota peliä oikein tulee ikävä. Lentolippu suuntaansa maksaa halvimmillaan porilaisen potkupalloseuran ottelulipun verran......
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Su Marras 20, 2011 10:41

Ei täällä varsinaiset asiantuntijat ole äänessä. Täällä ovat äänessä lähinnä ne, jotka mahdollistavat nahkakuulan potkimisen sarjatasolla. Täältä löytyy niitä, jotka käyvät katsomassa suomalaista, lähinnä porilaista, potkupalloa. Täältä löytyy niitä, jotka maksavat lastensa harrastuksesta Suomen Palloliitolle, ensikädessä porilaisille potkupalloseuroille. Täältä löytyy niitä, jotka eivät käy potkupallo-otteluissa, eivätkä kuskaa lapsiaan potkupallotreeneihin, mutta ostavat vuodesta toiseen naapurin palloilevien lasten myymiä arpoja, vessapaperia, piparkakkuja, karamelliä, joilla tuetaan alueen potkupalloseurojen junioritoimintaa. Eikä tällä joukolla ole oikeus sanoa mielipiteensä, katkerankin?

Niin ja sitten siitä jalkapallosta, sillä sitähän et Suomessa näe livenä, mutta esim Ryan Airilla pääseen halvalla jalkapalloa katsomaan, esim Liverpooliin, Lontooseen, kun tuota peliä oikein tulee ikävä. Lentolippu suuntaansa maksaa halvimmillaan porilaisen potkupalloseuran ottelulipun verran......

Ei tästä niin kauaa ole kun pääsin junalla Madridiin alta 3 tunnin. Santiago Bernabeulla pelasivat Espanja ja ja Ruotsi. Ja kerran Real Madrid vs Barca. Halpalennoilla käytiin muutaman kerran Camp Nou stadionilla katsomassa Barcan mm Barca vs. Villareal matsia johon oli Suomestakin saapunut linja-autolastillinen Villa Realin kannustajia. Jos ei näillä pikkustadioneilla pelata jalkapalloa niin mitä se sitten on?
Se on jotain johon todos los monos ei koskaan pääse.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Su Marras 20, 2011 14:15

Sitä samaa jalkapalloa, mitä Englannissa ja Espanjassa pelataan, pelataan myös Suomessa ja jopa Porissakin.
Samat säännöt kaikkialla.
Kyllä ne nappulatkin jotka 6 - vuoden ikäisinä lähtevät palloseuran ohjattuun harjoitteluun lähtevät pelaamaan jalkapalloa.
Jalkapalloa nyt vaan pelataan hyvin erilaisilla taidoilla ja tasoilla. Yhtäkaikki kuitenkin on kysymyksessä jalkapallo.

Kyllä Suomessa potkupalloakin pelataan ja aivan mm-tasolla, taas kesällä 2012 Hyrynsalmella.
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Su Marras 20, 2011 15:21

Onhan se jalkapalloa toki, mitä Suomessa pelataan, mutta taso on ikävä kyllä potkupallomaista. Sijoitus maailman ranking-listalla kertoo karun totuuden ja tulokset tukevat tuota sijoitusta täydellisesti. Kyllähän media yrittää auttaa kansallista liittoamme, jotta kiinnostus palloiluun säilyisi. Harrastuksena palloilu on aivan hyvä, mutta näillä leveysasteilla sen kiinnostus ei jaksa kantaa lajia riittävästi.
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Marras 20, 2011 15:21

MaAl kirjoitti:Sitä samaa jalkapalloa, mitä Englannissa ja Espanjassa pelataan, pelataan myös Suomessa ja jopa Porissakin.

Säännöt eivät tee peliä, edes porissa.

EDIT: Piti vielä jatkamani, että porissakin tuntuu ne säännöt poliisin mukaan olevan vähän hakusessa.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Su Marras 20, 2011 17:45

opaste kirjoitti:
MaAl kirjoitti:Sitä samaa jalkapalloa, mitä Englannissa ja Espanjassa pelataan, pelataan myös Suomessa ja jopa Porissakin.

Säännöt eivät tee peliä, edes porissa.

EDIT: Piti vielä jatkamani, että porissakin tuntuu ne säännöt poliisin mukaan olevan vähän hakusessa.

Nimenomaan säännöt tekevät pelin Porissakin.
Kyllä säännöt Porissa ovat samat kuin kaikkialla missä jalkapalloa pelataan.
Mieti nyt itekkin mikä on sellainen peli mitä voidaan pelata ilman sääntöjä.
Jalkapallo on joukkuelaji, joten siinä pitää olla huomattavasti yksityiskohtaisemmat säännöt, mitä yksilölajeissa.

Usain Bolt 9,58 MM
Hannu Hämäläinen 10,72 SM
Molemmat juoksijoita, vai onko toinen hölkkääjä?
Joissakin piireissä tuosta aikaerosta käytetään sanontaa valovuosi.
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Marras 20, 2011 17:59

MaAl kirjoitti:Nimenomaan säännöt tekevät pelin Porissakin.
Kyllä säännöt Porissa ovat samat kuin kaikkialla missä jalkapalloa pelataan.
Mieti nyt itekkin mikä on sellainen peli mitä voidaan pelata ilman sääntöjä.
Jalkapallo on joukkuelaji.

Ei vaan tunnu tekevän. Sitä juuri tässä olen miettinyt. Niinpä on niin.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Good Monkey päivämäärä Su Marras 20, 2011 21:34

opaste kirjoitti: pyydän Sinua pysymään poissa henkilökohtaisuuksista, koska minäkään en niin ole kohdallasi tehnyt.

Ei siinä nyt mielestäni mitään henkilökohtaisuuksiin menty. Kunhan vain kritisoitiin pätevyyttäsi porilaisesta futiksesta keskustelemiseen. Ukolla ei kyllä kapteeninlakkia kuvassa ollutkaan, kun tarkemmin katsoi.

rannan asukas kirjoitti: Eikä tällä joukolla ole oikeus sanoa mielipiteensä, katkerankin?

En nyt tiedä, onko vahinginoiloinen vittuilu mitään rakentavaa mielipiteen kertomista??

Mutta täytyy sanoa, että kovat on pojilla kriteerit urheilun seuraamiseen, kun jalkapallostakin kelpaa ainoastaan Englannin ja Espanjan sarjat. Ei taida noilla vaatimuksilla teille löytyä kotimaasta muuta seurattavaa kuin pesäpallo. :D
Käyttäjän avatar
Good Monkey
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Ma Marras 21, 2011 06:57

Good Monkey kirjoitti:En nyt tiedä, onko vahinginoiloinen vittuilu mitään rakentavaa mielipiteen kertomista??

Mutta täytyy sanoa, että kovat on pojilla kriteerit urheilun seuraamiseen, kun jalkapallostakin kelpaa ainoastaan Englannin ja Espanjan sarjat. Ei taida noilla vaatimuksilla teille löytyä kotimaasta muuta seurattavaa kuin pesäpallo. :D

Mikä sitten onkaan vahingoniloa ja mikä kritiikkiä maksajan suusta, on vaikeaa määritellä? Mitä olisi sitten se rakentava kritiikki, kun kyseessä on porilainen potkupallo? Seuroja Porissa riittää, mutta onko se sitten laadun tae? Väittäisin, ettei ole. Tällä hetkellä ei Porissa ole seuraa, jolla olisi realistiset mahdollisuudet päästä pelaamaan Suomen ylintä sarjatasoa. Miksi sitten on näin? Omasta mielestäni suurin syy on yhteistyökyvyttömyyden puute. Hyvätkin mahdollisuudet tuhotaan, kun kaikki tuijottavat vain ja ainoastaan omaan napaansa. Kun jollakin seuralla sattuu kulkemaan hieman paremmin, kupataan sen pelaajistoa jatkuvasti, jos vain hiukankin rahavarat antavat muilla myöden. Tällä systeemillä ne porilaiset pelaajat, joilla on mahdollisuuksia todella kehittyä lajin parissa, lähtevät Suomen muiden seurojen kautta ylempiin sarjoihin. Esimerkkejä löytynee aivan riittämiin?

Oletko poika huomannut, miten kriittinen porilainen yleisö on urheilun seuraamisessa? Porilainen ykkösseura Ässät saa kokea tämän monta kertaa kaudessa. Vaikka kausi ylipäätään kulkee positiivisisssa merkeissä, ei tarvita kuin 2-3 perääkkäistä tappiota ja yleisökato Isonmäen lehtereillä on tosiasia. Voit helposti siirtää tämän trendin kaupunkimme potkupallon katsojiin. Kun katsojaluvut ovat jo lähtöasetelmissa korkeintaan 20% Ässien vastaavasta, niin väljyys katsomoissa on käsin kosketeltavaa, kun porilaisen potkupallon tarjottavana on korkeintaan 1-divisioonaa häntäpään joukkueena. Tämä on valitettavaa realismia, ei vi....uilua.

Ja sitten tuohon viimeiseen toteamukseesi. Oletko poika huomannut, kuinka pieneksi maailma on nykyään mennyt? Tuolla pienuudella tarkoitan tavallisen ihmisen mahdollisuutta lentää paikasta A, paikkaan B. Onhan tuo mahdollisuus ollut jo vuoskymmeniä, mutta se on maksanut ennen sen verran, ettei monellakaan ole tullut ajatusta pistäytyä katsomassa jalkapalloa Lontoon liepeillä, tai jääkiekkoa Detroitissa. Jos et ole tätä kokeillut, niin suosittelen lämpimästi. Se avaa lajin tutemusta ja kiinnostusta suuresti. Ja pesäpallo on aivan hyvä ja kiinnostava peli. Porissa tuosta pelistä on saatu katsojia kiinnostava ja katsojaluvut ovat lajille erinomaiset. Siis porilaiset urheiluhullut palkitsevat vain menestyjät.
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ma Marras 21, 2011 09:41

Mutta täytyy sanoa, että kovat on pojilla kriteerit urheilun seuraamiseen, kun jalkapallostakin kelpaa ainoastaan Englannin ja Espanjan sarjat. Ei taida noilla vaatimuksilla teille löytyä kotimaasta muuta seurattavaa kuin pesäpallo.

Jos satun asumaan Malagassa, jossa usein asun (se on Espanjassa) niin yleensä kannatan paikallista seuraa joka on FC Malaga. Ja kun sitä kannatan se myöskin vie minua mieluummin niille kentille jossa Malaga pelaa. Kun myöskin Barca ja RM ovat maailman huippuseuroja seuraan mieluummin niitä kuin joitain Porilaisia seuroja joissa omituinen kähmintä ja omat taskut ensin ajattelu on vallannut alan. Jostain kumman syystä seuraan myös pesäpalloa mutta sitä varten pääsen kyllä Poriinkin jossa on Suomen huipulla oleva Naisten Superpesisseura Porin Pesäkarhut. Joten iloksesi voit todeta että olet vähän jopa oikeassakin.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ti Marras 22, 2011 19:05

Good Monkey kirjoitti:
opaste kirjoitti: pyydän Sinua pysymään poissa henkilökohtaisuuksista, koska minäkään en niin ole kohdallasi tehnyt.

Ei siinä nyt mielestäni mitään henkilökohtaisuuksiin menty. Kunhan vain kritisoitiin pätevyyttäsi porilaisesta futiksesta keskustelemiseen. Ukolla ei kyllä kapteeninlakkia kuvassa ollutkaan, kun tarkemmin katsoi.

Kun mainitaan "Luvian kapteenilakkina" on se melko henkilökohtaista, vaikkei se nyt sitten kapteenilakki ollutkaan. Ja kuten jatkoin, et tunne minua ja varsinkaan minun tietämystäni ko. lajista, et pahemmin voisi kritisoida minun pätevyyttäni yhtään missään.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ti Marras 22, 2011 22:04

Miks ihmees mää enymmär potkupallost yhtikäs mittää, enkä pesäpallostkaa? Painonostost ja voimanostost kyl ymmärrä. En ymmär kaikkii asijoit, mut jaksa nostaa painavii tavaroit. Noh määoo tyhmä mikä tyhmä. Josvaik joku jottai muut väittää nisit painitaa. :popcornia

:vanhaparta
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Ti Marras 22, 2011 22:27

japeri kirjoitti:Miks ihmees mää enymmär potkupallost yhtikäs mittää, enkä pesäpallostkaa? Painonostost ja voimanostost kyl ymmärrä. En ymmär kaikkii asijoit, mut jaksa nostaa painavii tavaroit. Noh määoo tyhmä mikä tyhmä. Josvaik joku jottai muut väittää nisit painitaa. :popcornia

Mites jalkapallosta?
Jalkapallosta pääsee hyvin kärryille vaikka Kyläsaaren urheilukentällä, sinne kun menee kesäsunnuntaisin puolenpäivän maissa on kenttä täynnä jalkapalloa pelaavia nappuloita. Kuten kaikki porilaiset kaupunkiosakentät.
Ei maksa mitään ja pelkillä matkakuluilla saa iloisen mielen siitä riemusta mitä kentältä välittyy katsojille.
Ja se on jalkapalloa parhaassa ja iloisimmassa mielessä =D>
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ti Marras 22, 2011 23:11

Munno naapuri potkupalloilija, hällo kaikefärisii prenikoit sinivalkossil nauhoil. Ny hän o ruvennu itte ja onkans ruvennu valmentaa mua toho Lasipuhalluksee. Se Harhotus avartaa ja sumentaa urheilusuaritust. Kyläsaare kentäl melkee näkkee mu pirtistäni (Josso kiarot silmät). Mää ole kokkeillu kans Ulasoori kansakoulus potkupalloo, mutku eivät ennää laskeneet nua kentäl, ko potkasi kuulemma ommaa päähä. Miälestäni kakkapuhet. Munno uskonta semmone et Pyhäpäivän ei lähret minkää pihal mukko kontate toho oja piälee oksentaa. Josso ollu rahhaa.

Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Porilainen futis