Siniveriset

Keskustele Porilaisesta jalkapalloilusta

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Re: Siniveriset

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Helmi 07, 2012 19:01

Onko se nyt jotenkin ihan oikeasti liian vaikea käsittää Dukesin pointtia?
Siitä että nykyPopalla ei ole mitään tekemistä entisen kanssa?
Taitaa olla.
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Ti Helmi 07, 2012 19:04

Helppoa teoreettisesti, mutta vaikeaa käytännössä...
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Helmi 07, 2012 19:08

rannan asukas kirjoitti:Helppoa teoreettisesti, mutta vaikeaa käytännössä...

Jos rannan asukkaalla on asiasta parempaa tietoa ,niin antaa tulla julki vaan.
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Ti Helmi 07, 2012 20:34

tomski kirjoitti:

Ei tässä mitään sisäpiiri-, tai parempaa tietoa tarvita. Kun FC PoPa on sössinyt, ei PoPa ry helpolla pääse. Aina löytyy suurempi joukko niitä, joille FC ja ry eivät merkitse mitään eroa. Heitä varten kannattaa PoPa-fanaatikkojen hankkia runsaasti rautalankaa ja malttia. Eiköhän kuitenkin lopussa sitten taas seiso, meinaan kiitos ja porilainen potkupallo saa ansaitsemansa aseman alemmissa sarjoissa, joista on hyvä ponnistaa kohti maailman rankingin parinsadan tienoon taitotasolle, huuhkajalevelille... :wink:
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ke Helmi 08, 2012 11:33

rannan asukas kirjoitti:
tomski kirjoitti:

Ei tässä mitään sisäpiiri-, tai parempaa tietoa tarvita. Kun FC PoPa on sössinyt, ei PoPa ry helpolla pääse. Aina löytyy suurempi joukko niitä, joille FC ja ry eivät merkitse mitään eroa. Heitä varten kannattaa PoPa-fanaatikkojen hankkia runsaasti rautalankaa ja malttia. Eiköhän kuitenkin lopussa sitten taas seiso, meinaan kiitos ja porilainen potkupallo saa ansaitsemansa aseman alemmissa sarjoissa, joista on hyvä ponnistaa kohti maailman rankingin parinsadan tienoon taitotasolle, huuhkajalevelille... :wink:

Olisikohan mahdollista perustaa uusi seura kokonaan uudella nimellä? Tuo Popa kyllä pistää ajattelemaan pahinta vaikka kuinka sitä mielessä pyörittelisi.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä Ke Helmi 08, 2012 15:13

rannan asukas kirjoitti:
tomski kirjoitti:

Jazz-juniorit ry tosiaan kärsi samasta ilmiöstä 2005 lähtien, kun edustusta pyörittänyt lafka haettiin konkurssiin.
Mutta nykyään ei niitä enään siihen hirmuisesti sotketa, muutamassa vuodessa se unohtui.
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ke Helmi 08, 2012 22:52

Kaameeta Välistävettoo joka urheiluseuras. Määki ole nuarempan ollu porilaise urheiluseura johtokunnas. Aika kovvaa kähmintää. Mikkää ei meinannu onnistuu ohi jäsenkirja.

:totalhäh
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Pe Helmi 10, 2012 19:13

Dukes kirjoitti:
W-line kirjoitti:On se vaan kamalata kun tekee seuran eteen pyyteettömästi "töitä" ilman mitään taka-ajatuksia omista hyödyistä ja sitten joku uskaltaa menneiden tapahtumien valossa epäillä tällaisia raskaan pr-työn raatajia. On se kamalata. :grrr:

No sullekin tarvii rautalangasta vääntää!
PoPan Vitosessa ensikaudelle pelaavalla joukkueella ei ole mitään tekemistä konkurssiin menneellä FC PoPa Oy:n kanssa!
Vitosessa tulevaisuudessa pelaavalla joukkueella on eri vetäjät/toimihenkilöt ja täysin eri pelaajat. Näitä vetäjiä on vain nähty FC PoPan peleissä katsomossa. Ja nyt he ovat lähteneet pelastamaan itselleen tärkeää seuraa.
Joten, miksi tämä uusi edustusjoukkue muka olisi mitenkään tekemisissä ulosottoviraston kanssa? Ja miksei muka nämä Ry:n jäsenet voisi tomia pyytettömästi amatöörijoukkueen toimihenkilöinä ilman minkäännäköistä omia hyötyjä?

Dukes kirjoitti:
El Loco kirjoitti:PoPa Vitosen seuratuin... varmasti ainakin ulosottoviraston toimesta. :hih

Et voi sitten olla yhtään vähempää pihalla! Miten ulosoton sakki liittyy Porin Palloilijoiden Satakunnan Vitosessa ensi kaudella pelaavaan joukkueseen? Joukkue joka pelaa RY:n alaisuudessa ja sillä on ihan eri vetäjät kuin FC PoPa Oy:llä, joka pyöritti entistä edustusjoukkuetta. Valittevasti sen yrityksen johdossa oli liikaa tunnetta eikä niinkään osaamista. Konkurssiin on haettu FC PoPa oli siis yritys, joka vuokrasi Porin Palloilijat ry:ltä silloisen Kakkosen edustusoikeuden.

Joten tähän koko FC PoPa/Sumiala konkurssiin ja rikosepäily vyyhtiin ei ole Porin Palloilijat Ry:llä osaa eikä arpaa.
Ry on muutenkin pyörittänyt viime vuodet vain futsaljoukkuetta. Nyt tänä kesänä mukaan tulee myös taas jalkapallo.

Joten miksi edes kommentoit tuollaisia typeryyksiä, jollet selvästikkään tiedä asian todellista laitaa? Olisko aika lähteä kotoa ulos ja kokea mitä maailmalla oikeasti tapahtuu?

Jumalauta että ketuttaa tuollainen, kun jotkut tekee oikeasti työtä itselleen tärkeän seuran eteen, niin toiset heittelee lokaa niskaan, jolla ei ole edes mitään totuuden perää!

Vedäppä henkeä hiukan herra... :lol:
Sillä onko oikeasti Oy:n ja Ry:n jotain yhteistä, on täysin eri asia millainen mielikuva asiasta ihmisillä on. Koskaan PoPan peleissä (puhun nyt konkurssisakista) ei ole ollut sellaista yleisökeskiarvoa, että asiaa tarkemmin Porin alueella tiedettäisiin... Fakta on kuitenkin että Sumiala kavereineen veti PoPan nimen... niin Oy:n, Ry:n, MuKaVan jne. niin syvälle lehmänpaskaan, että kestää taas kauan puhdistaa PoPa-nimi. Sitä paitsi eikö se tärkeä seura sinullekin ollut vielä hetki sitten juuri tämä konkurssipesä? Oletko kääntänyt takkia...? No joo...

W-linella on tuossa tosi pointti, että kannattaa Dukesi hiukan miettiä, vaikka fanaatikko oletkin ja siten sokaistunut totuudelta sinäkin... Minä olen erittäin hyvin kartalla maailmanmenossa, ja siksi voinkin sanoa, että etten tule latin latia viemään PoPan kassaan, kun en voi olla varma mihin niitä sitten käytetään. Tämä vaikka puhunkin nyt vitosessa majailevasta "syyttömänä ryvettyneestä" porukasta ja tulen siitä huolimatta kommentoimaan tapahtumia, vaikken pelin peliä aio käydä katsomassa.
Väärinymmärretty Nero ja toisinajattelija
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Pe Helmi 10, 2012 19:17

No, tänään sitten saavutettiin porilaisen jalkapallon kanssa taas pitkästä aikaa uutiskynnyksen ylitys. Sumialan väitetään perustaneen pesulan, jossa pyykättiin singaporelaista paperirahaa. Voi olla, että pesu tapahtui samassa pesukoneessa pelipaitojen kanssa....
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja Eltsu päivämäärä La Helmi 11, 2012 16:00

El Loco kirjoitti:Minä olen erittäin hyvin kartalla maailmanmenossa, ja siksi voinkin sanoa, että etten tule latin latia viemään PoPan kassaan, kun en voi olla varma mihin niitä sitten käytetään. Tämä vaikka puhunkin nyt vitosessa majailevasta "syyttömänä ryvettyneestä" porukasta ja tulen siitä huolimatta kommentoimaan tapahtumia, vaikken pelin peliä aio käydä katsomassa.

No ethän tietenkään voi tulla katsomaan peliä, kun kyseessä on vain alasarjajoukkue. Ässillä taitaa mennä hyvin, suosittelen menemään niiden otteluun.

Itse olen tähän joukkueeseen laittanut rahaa. Tottakai vedän välistä heti, kun tämä alkaa tuottamaan. Suomessa jalkapallo on tunnetusti hyvä bisnes, joten en keksinyt tuottoisampaa paikkaa laittaa rahojani.

Mulla on myös tapana kommentoida lentopalloa, vaikka koskaan en ole, enkä varmaan tule yhtään matsia näkemään paikan päällä.
Mies voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä jalkapalloseuraa.
Eltsu

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä La Helmi 11, 2012 19:07

Eltsu kirjoitti:
El Loco kirjoitti:Minä olen erittäin hyvin kartalla maailmanmenossa, ja siksi voinkin sanoa, että etten tule latin latia viemään PoPan kassaan, kun en voi olla varma mihin niitä sitten käytetään. Tämä vaikka puhunkin nyt vitosessa majailevasta "syyttömänä ryvettyneestä" porukasta ja tulen siitä huolimatta kommentoimaan tapahtumia, vaikken pelin peliä aio käydä katsomassa.

No ethän tietenkään voi tulla katsomaan peliä, kun kyseessä on vain alasarjajoukkue. Ässillä taitaa mennä hyvin, suosittelen menemään niiden otteluun.

Itse olen tähän joukkueeseen laittanut rahaa. Tottakai vedän välistä heti, kun tämä alkaa tuottamaan. Suomessa jalkapallo on tunnetusti hyvä bisnes, joten en keksinyt tuottoisampaa paikkaa laittaa rahojani.

Mulla on myös tapana kommentoida lentopalloa, vaikka koskaan en ole, enkä varmaan tule yhtään matsia näkemään paikan päällä.

Hahhahhaa... Oletko oikeasti noin puusilmä, Eltsu? Suosittelen hakeutumaan erotuomarikursseille, voin antaa suositukset!!! :lol:

Minua ei haittaa alasarjataso, jos joukkueen taloudenpito on puhdasta! Eli älä sotke Ässiä tähän, kun ilmeisesti tällä kertaa eivät liity popasotkuun millään tavalla. Vaikkakin kaverisi tossa jo mesosi lyhyen oppimäärän kertauksen FC PoPan ja PoPa ry (tmsp)* eroista... syyni paikalle saapumattomuuteen ovat täysin taloudelliset, ja nimenomaan joukkueen taloudelliset syyt. En tuo rahaa joukkueelle, jonka rinnakkaisjoukkuetta (tmsp)* syytetään rahanpesusta. PoPa ry:n luotto ei ihan vielä ole sillä tasolla. Peskööt omia rahojaan.

Lentopallokommenttisi on samalla tasolla soihdutuksiesi kanssa! :repeää
Kerroinko muuten kommentoivani PoPa ry:n matseja pelillisesti? Niinpä, älä pelkää en aio sitä tehdä... sen sijaan lopputuloksia sekä menestystä voi kommentoida ilman peleissä käymistäkin ihan sanomalehden perusteella. Lisäksi tuskin sinäkään seuraat näitä rikosoikeudellisiä tapahtumia livenä... tai siitä en olekkaan ihan varma. :lol:

* tmsp = tai muuta sellaista pa$kaa :fukittaa
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä La Helmi 11, 2012 19:45

Eltsu kirjoitti:

Ongelmana on vaan se, ettei suomessa ikävä kyllä pelata jalkapalloa vaan potkupalloa. Vaikka se olisi yläsarjajoukkue en tulisi vaikka maksettaisiin, paitsi jos vastassa olisi jalkapallojoukkue.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä La Helmi 11, 2012 21:24

El Loco kirjoitti:Minua ei haittaa alasarjataso, jos joukkueen taloudenpito on puhdasta!

Minä se käyn enimmäkseen katsomassa alasarjojen otteluita. Niissä on meininkiä. Samoin pikkunappuloiden peleissä juhlavine tuuletuksineen.
El Locolla on kova tehtävä, jos aina ennen katsomaansa ottelua aikoo tarkistaa seurojen kirjanpidon.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Su Helmi 12, 2012 00:53

raato kirjoitti:
El Loco kirjoitti:Minua ei haittaa alasarjataso, jos joukkueen taloudenpito on puhdasta!

Minä se käyn enimmäkseen katsomassa alasarjojen otteluita. Niissä on meininkiä. Samoin pikkunappuloiden peleissä juhlavine tuuletuksineen.
El Locolla on kova tehtävä, jos aina ennen katsomaansa ottelua aikoo tarkistaa seurojen kirjanpidon.

Jätän sen homman veroviraston ja tarvittaessa poliisin tehtäväksi. Tällä hetkellä henkilökohtaisella mustalla listallani ei ole kuin PoPa, jonka pelejä en aio käydä katsomassa.
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä Su Helmi 12, 2012 16:13

PoPa ry:n toimihenkilöt saavat palkkioksi vain hyvän mielen. Ei tässä olla rahaa tekemässä, vaan pyörittämässä amatöörijoukkuetta vapaaehtoisvoimin! Eikä meidän pelien seuraamisesta joudu maksamaan alkavalla kaudella euroakaan, eikä mitään muutakaan valuuttaa. Vaan peleihin on vapaapääsy.
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Su Helmi 12, 2012 17:15

Voiol ettei tää kuulu tähe osastoo, mutku Isävainaa elläissäs sano et Hyvvää ei saa ilmatteeks eikä halval?
juuja olen epäurheilijamaine, et voi tää ol katteuttaki!

:vanhaparta
Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Su Helmi 12, 2012 23:47

Dukes kirjoitti:PoPa ry:n toimihenkilöt saavat palkkioksi vain hyvän mielen. Ei tässä olla rahaa tekemässä, vaan pyörittämässä amatöörijoukkuetta vapaaehtoisvoimin! Eikä meidän pelien seuraamisesta joudu maksamaan alkavalla kaudella euroakaan, eikä mitään muutakaan valuuttaa. Vaan peleihin on vapaapääsy.

En sano nyt mitä ajattelen (ei mitään siis Dukesista tai siniverisistä)...
Joka tapauksessa en ole peleihin tulossa, ei tarvi huolestua.
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Su Helmi 12, 2012 23:58

Peleisii ei sais sotkee politiikkaa ko sitä harrastettaa muksust saakka ihavaa kansaterveyreks. Ja kai siäl ain mis raha liikahtaa pikkusenki, ni joku DON kummisetä pumppaamas raha taskuus ja seura kuivaks! Se eiol politiikkaa vaa Ryäväämist pualluvallisesti! Luulisi, ennol silti yhtää varma. En hyväksy mittää tommost kunno Kommunistin.

Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Helmi 13, 2012 10:09

El Loco kirjoitti:
Dukes kirjoitti:PoPa ry:n toimihenkilöt saavat palkkioksi vain hyvän mielen. Ei tässä olla rahaa tekemässä, vaan pyörittämässä amatöörijoukkuetta vapaaehtoisvoimin! Eikä meidän pelien seuraamisesta joudu maksamaan alkavalla kaudella euroakaan, eikä mitään muutakaan valuuttaa. Vaan peleihin on vapaapääsy.

Tuu ny ainaski yhteen peliin pitämään hauskaa. Mulla on jo mollauslaulut plakkarissa... :mrgreen: siis vastustajan....
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ma Helmi 13, 2012 22:16

opaste kirjoitti:
El Loco kirjoitti:

Tuu ny ainaski yhteen peliin pitämään hauskaa. Mulla on jo mollauslaulut plakkarissa... :mrgreen: siis vastustajan....

Voisi olla kyllä hauska ilta... laitetaan harkintaan... on tässä "alkukaudesta" muuta projektia, niin katotaan myöhemmin kesällä... lähdetkö sinäkin sieltä lintukodosta sit tänne päin?
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ti Helmi 14, 2012 21:53

El Loco kirjoitti:
Voisi olla kyllä hauska ilta... laitetaan harkintaan... on tässä "alkukaudesta" muuta projektia, niin katotaan myöhemmin kesällä... lähdetkö sinäkin sieltä lintukodosta sit tänne päin?

Mun tarvii pyytää toi eukko lähteen kuskiks ko mää en kuiteskaa selvinpäin voi seurata potkupalloo...
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja japeri päivämäärä Ti Helmi 14, 2012 23:21

opaste kirjoitti:
El Loco kirjoitti:

Mun tarvii pyytää toi eukko lähteen kuskiks ko mää en kuiteskaa selvinpäin voi seurata potkupalloo...

Määtuuja josvaa viina piisaa, niija jos tarjoot kunno kooma. :D Luppaa pistää pestyt paikatut haalarit pääl!

Käyttäjän avatar
japeri
Galaktinen Vapaajäsen
Galaktinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä To Helmi 23, 2012 13:23

Täällä joku naureskeli kun Futisforumilla on kirjoiteltu PoPan olevan Vitosen seuratuin ja mediaseksikkäin joukkue alkavalla kaudella.
No eipä muista Vitosen joukkueista kirjoitella lehtiin!

http://www.uusipori.fi/uutiset.php?id=72
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä To Helmi 23, 2012 16:45

Dukes kirjoitti:Täällä joku naureskeli kun Futisforumilla on kirjoiteltu PoPan olevan Vitosen seuratuin ja mediaseksikkäin joukkue alkavalla kaudella.

Lehtiin sana on monikko ja lehteen on yksikkö. Jos marginaalisesti ilmestyvä uusipori on sitä monikkoa niin sitten... naureskeli ja naureskeli, pakko myöntää, että vähän on tuo hymy ollut sen asian takia huulessa. Mä luulen Dukes, että jos lukisit lehteä uusirauma niin P-iirot3 ja FC Eurajoki on ainakin ollut esillä. :mrgreen:
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä To Helmi 23, 2012 17:48

opaste kirjoitti:
Dukes kirjoitti:Täällä joku naureskeli kun Futisforumilla on kirjoiteltu PoPan olevan Vitosen seuratuin ja mediaseksikkäin joukkue alkavalla kaudella.

Lehtiin sana on monikko ja lehteen on yksikkö. Jos marginaalisesti ilmestyvä uusipori on sitä monikkoa niin sitten... naureskeli ja naureskeli, pakko myöntää, että vähän on tuo hymy ollut sen asian takia huulessa. Mä luulen Dukes, että jos lukisit lehteä uusirauma niin P-iirot3 ja FC Eurajoki on ainakin ollut esillä. :mrgreen:

No tuossa oli vain yksi linkki. Mutta jos luit viikonloppuna muita lehtiä kuin suippokorvien, niin varmaan huomasitkin jotain muuta... :wink:
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä To Helmi 23, 2012 19:23

Dukes kirjoitti: Mutta jos luit viikonloppuna muita lehtiä kuin suippokorvien, niin varmaan huomasitkin jotain muuta... :wink:

Suippokorvien?? Aika outoa puhetta tämän foorumin valvojalta. Loukkaavaa ja herjaavaa.
Minä luen objektiivisesti koko maakuntamme lehtiä ja niissä aina kerrotaan ja kirjoitetaan oman kirkonkylän joukkeista, ei siitä mitään glooriaa huudeta.
Mutta se, että valvoja sortuu herjauksiin.... :eiei
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Pe Helmi 24, 2012 02:08

Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Pe Helmi 24, 2012 02:09

opaste kirjoitti:
Dukes kirjoitti: Mutta jos luit viikonloppuna muita lehtiä kuin suippokorvien, niin varmaan huomasitkin jotain muuta... :wink:

Suippokorvien?? Aika outoa puhetta tämän foorumin valvojalta. Loukkaavaa ja herjaavaa.
Minä luen objektiivisesti koko maakuntamme lehtiä ja niissä aina kerrotaan ja kirjoitetaan oman kirkonkylän joukkeista, ei siitä mitään glooriaa huudeta.
Mutta se, että valvoja sortuu herjauksiin.... :eiei

Älä välitä opaste... tota kieltä käytetään usein teinipiireissä. :roll:
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Pe Helmi 24, 2012 10:36

Raumalaisten kutsuminen suippokorviksi ei kyllä millään asteikolla ole herjaus (etenkään kun ollaan porilaisella foorumilla), totuushan siinä vain sanotaan. Eikä tuo "potkupallobisnes" mikään helppo pyöritettävä ole. On siinä kaatunut moni muukin kuin Sumiala/PoPa, muiden muassa eräs H. Harkimo, ja se sentään toimi hiukan isommalla talousalueella.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Pe Helmi 24, 2012 18:09

johanja kirjoitti:Raumalaisten kutsuminen suippokorviksi ei kyllä millään asteikolla ole herjaus (etenkään kun ollaan porilaisella foorumilla).

Kuka on puhunut raumalaisista? Mutta johanja rakastan sinua silti! :parilove
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

EdellinenSeuraava

Paluu Porilainen futis