Katseet tulevaisuuteen

Porin Ässät mietityttää...

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Re: Katseet tulevaisuuteen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ke Joulu 10, 2008 22:20

raato kirjoitti:Voisi kerrankin yrittää jotain poikkeavaa. Pidetään Suhonen, mutta vaihdetaan joukkue.

Mun puolestani sais vaihtaa molemmat, jos se vaan onnistuisi.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ke Joulu 10, 2008 22:26

opaste kirjoitti:
Keano kirjoitti:
opaste kirjoitti:Musta tuntuu, että kun Pieniniemi tuli alkoi kotona mennä surkeesti, on vissiin Winston vaan mielessä ja hampurilaiset etc. Nesteellä...

Mahdatko nyt sekottaa jotain?

En, mielestäni mutta kerro mitä mielestäni sekoitan?

En nyt vaan käsitä, että miten Pieniniemen tuloon liittyy surkean kotisaldon alkaminen? Ennemmin se alkoi siitä, kun alpo otti valmennuspestin vastaan ja lopullisesti kun tehtiin yksi Ässähistorian idioottimaisimpia päätöksiä ja palkattiin tämä puupökkelö toistaiseksi.

Jos tarkemmin ajatellaan, niin Isomäestä tuli mukava paikka vieraille jo kaudella 06-07.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ke Joulu 10, 2008 22:26

raato kirjoitti:Pitäisikö Isomäki nimetä uudelleen? Annetaan nimeksi Pieniniemi, jos kulkisi paremmin.

Joo tai raatogarden.
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä To Joulu 11, 2008 10:09

Alan jo olla sitä mieltä luettuani näitä "I hate Ape" -kirjoittajien ohjeita, että toivottavasti Ässät oikeasti vaihtaisi valmentajaa niin näkisivät ettei se sarjasijoitus oikeasti nyt yksin Apen vika. Tosin silloin se muuttuisikin pelaajien syyksi... :roll:
Valmentajavaihtoon sanon vain, että silloin olisi "Sama paskarottelo, eri kuski". Taisin mainita jo elokuussa, ettei tällä rosterilla mennä pleijareihin. Rasmussenin ja Duban hankinnat eivät ole tätä muuttaneet miksikään. Pisteiden valossa ollaan menty yläkanttiin, mutta ei sijoituksellisesti.
Väärinymmärretty Nero ja toisinajattelija
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä To Joulu 11, 2008 16:54

El Loco kirjoitti:Pisteiden valossa ollaan menty yläkanttiin, mutta ei sijoituksellisesti.

Niin, muut on mennyt eteenpäin enemmän. Ahola hemmettiin Ässistä siitä on hyvä lähteä, niin ja lisää hyökkääjiä.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä To Joulu 11, 2008 20:06

opaste kirjoitti:
El Loco kirjoitti:Pisteiden valossa ollaan menty yläkanttiin, mutta ei sijoituksellisesti.

Niin, muut on mennyt eteenpäin enemmän. Ahola hemmettiin Ässistä siitä on hyvä lähteä, niin ja lisää hyökkääjiä.

Se olisi jo alku....... :roll:
Väärinymmärretty Nero ja toisinajattelija
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä To Joulu 11, 2008 20:29

Alpo on selvästi saanut otetta joukkueeseen, vaikka maalisarake näyttääkin nollaa, niin ei olla kuin 3-0 häviöllä, on se maaginen.
Käyttäjän avatar
Keano

Edellinen

Paluu Ässät