tiilinummen lastenkoti

Foorumi keskustassa asuville. Ydinkeskusta, Viikkari, Aittaluoto...

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

tiilinummen lastenkoti

ViestiKirjoittaja hirvoska päivämäärä Ti Joulu 23, 2014 15:49

Olen syntynyt porin pihlavassa 1976 ja asuin porissa vuoteen 1985 jolloin muutimme helsinkiin. Emme tosin asuneet Helsigissä kuin vuoden kun minä ja mun pikkuveljemme jouduimme porin Tiilinummen lastenkotiin jossa jouduimme asumaan vuosesta 1986-1989 jolloin pääsimme pois ja muutimme Espooseen . Kysymykseni kuuluukin onko täällä ketään joka olsi ollut 86-89 tiilinummessa. Kävin itse käppärän ala-astetta ja luokanopettajani oli Esko Lingren. että tämmöistä. Isän sisko asuu tälläkin hetkellä porissa ja 3 serkkuani. 8) :D :)
hirvoska
Aloittelija
Aloittelija

Re: tiilinummen lastenkoti

ViestiKirjoittaja lennart päivämäärä Ti Helmi 17, 2015 20:39

Hei Hirvoska ,luin viestisi kun etsi tietoja tiilinummen lastenkodista ,itse asuin siellä 1966-1977 .Ajalta jolloi itse asuit siellä minulla ei ole tietoja ,mutta olisi kiva vaihtaa ajatuksia.Meitä jotka ovat lastenkodeissa varttuneet ei ole kovin paljon ja hyvin harvoin tukee kusteltua saman asin kokeneiden kanssaI.Itse asun nykyään pohjois-karjalassa ja toimin opettajan maatalousoppilaitoksella jossa ohjaan erityitä tukea vaatia oppilaita .En nyt osaa enempää kirjoittaa ,mutta toivon että keskustelu alkaisi ,sen verran vielä että olis todella kiva vaitaa ajatuksia t tapsa
lennart
Aloittelija
Aloittelija

ViestiKirjoittaja Tontos päivämäärä La Helmi 21, 2015 19:03

Muistaakseni kun ex eukko asui siellä. Oliskos ollu heti siit lähtien ku äitinsä hylkäs hänet heti synnäriltä, eli varmaan joulukuusta -68, etiäppäin...
WTF
Käyttäjän avatar
Tontos
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja hirvoska päivämäärä La Elo 05, 2017 12:27

Hei oisko ketään hoitajaa hengissä joka olisi ollut töissä tiilinummen lastenkodissa vuosina 86-89 tai ketään sosiaalityöntekijää ..olisi tärkeää saaga tietoa noilta ajoilta ja tietääkö joku mistä saisi sosiaalihuollon papereita..olisi tärkeää saada ne huostaanottopäätökset
hirvoska
Aloittelija
Aloittelija

Paluu Keskusta