Ravintoloiden savuttomuus

Foorumi keskustassa asuville. Ydinkeskusta, Viikkari, Aittaluoto...

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Re: Ravintoloiden savuttomuus

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä Su Huhti 12, 2009 12:15

tuohitorvi kirjoitti:Jaa mä antaisin ihmisten itse valita. Jos paikka on ja siellä poltetaan niin miksi silloin mennä sinne ? Miksei mene sellaseen missä ei polteta? Ja päinvastoin jos haluu sauhutella ja ravinteli on kieltänyt sen turha rypistellä menköön sellaseen missä saa polttaa.
Miksi kaikki aina pitää tehdä pakolla ? Ja miksi savuttomat on niin kitkeriä savullisille ? Onko niillä muka hauskempaa ?

Juuri tuon takia olen käynyt yhden ainoan kerran ko. Panimo ravintola Huntersissa.
Savuttomana, mutta entisenä tupakoitsijana. Nyt vasta haistaa tupakan hajun, silloin kun itse poltin. En ymmärtänyt sen hajun ärsytystä ja toiseksi itse ei sitä haista samalla tavalla kuin jotka polttaa. Uskomatonta, mutta käsittämättömän totta.
Toinen paikka johon ei ole mielenkiintoa, on Presidentinpuistokadulla oleva pizzeria. Silloin kun kävin muutama vuosi sitten ja siellä sai polttaa vielä laki muutokseen saakka. Mikä on jo käsittämätöntä, kun kyseessä on sentään ruokapaikka. Ei ollut mitenkään miellyttävää syödä, kun mies henkilö yllättäen pisti tupakaksi naapuripöydässä. Sitä kerrasta jäi niin epämiellyttävä olo, etten ole ko. paikkaan jalalla sen jälkeen astanut. Vaikka pizza oli kylläkin hyvää...
Never too old to ROCK!
http://www.relmu.fi
Facebook
Käyttäjän avatar
Japi
Universiaalinen Vapaajäsen
Universiaalinen Vapaajäsen

Edellinen

Paluu Keskusta