Muunnos
Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat
7 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Muunnos
Kautta aikain autoja on muunneltu, mistä syystä milloinkin. Pääasiassa verotuksen kiertämiseksi.
Tämä muunnos ei taida johtua verotuksesta?
Polo Van Suomen markkinoille:
Polosta on saatavana N1-luokkaan lukeutuva 2-ovinen ja 2-paikkainen pakettiauto.
Auton takapenkki, takapenkin selkänoja, takaturvavyöt ja tavaratilanpeite on poistettu, ja tavaratilaan asennetaan maahantuojanhuollossa lattiavanerointi. Autossa on normaalit takaikkunat.
Polo Van ei ulkoisesti eroa tavallisesta kaksiovisesta mallista.
Polo Van alk 15.855,55€
Polo 2-ovinen ha alk. 16.220, 59€
( Halvin "aito VW-pakettiauto" Volkswagen Caddy umpipakettiauto, alk. 23.250,26€)
Edukkaalta vaikuttaa vaan minkälainen lienee käytössä?
Tämä muunnos ei taida johtua verotuksesta?
Polo Van Suomen markkinoille:
Polosta on saatavana N1-luokkaan lukeutuva 2-ovinen ja 2-paikkainen pakettiauto.
Auton takapenkki, takapenkin selkänoja, takaturvavyöt ja tavaratilanpeite on poistettu, ja tavaratilaan asennetaan maahantuojanhuollossa lattiavanerointi. Autossa on normaalit takaikkunat.
Polo Van ei ulkoisesti eroa tavallisesta kaksiovisesta mallista.
Polo Van alk 15.855,55€
Polo 2-ovinen ha alk. 16.220, 59€
( Halvin "aito VW-pakettiauto" Volkswagen Caddy umpipakettiauto, alk. 23.250,26€)
Edukkaalta vaikuttaa vaan minkälainen lienee käytössä?
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
- Viestit: 2797
- Liittynyt: To Loka 26, 2006 09:10
Re: Muunnos
MaAl kirjoitti:Kautta aikain autoja on muunneltu, mistä syystä milloinkin. Pääasiassa verotuksen kiertämiseksi.
Tämä muunnos ei taida johtua verotuksesta?
Polo Van Suomen markkinoille:
Polosta on saatavana N1-luokkaan lukeutuva 2-ovinen ja 2-paikkainen pakettiauto.
Auton takapenkki, takapenkin selkänoja, takaturvavyöt ja tavaratilanpeite on poistettu, ja tavaratilaan asennetaan maahantuojanhuollossa lattiavanerointi. Autossa on normaalit takaikkunat.
Polo Van ei ulkoisesti eroa tavallisesta kaksiovisesta mallista.
Polo Van alk 15.855,55€
Polo 2-ovinen ha alk. 16.220, 59€
( Halvin "aito VW-pakettiauto" Volkswagen Caddy umpipakettiauto, alk. 23.250,26€)
Edukkaalta vaikuttaa vaan minkälainen lienee käytössä?
Taitaa olla niitä autoja joista on yksi sylinteri jäänyt pois.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
- W-line
- Vapaajäsen
- Viestit: 7674
- Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 13:01
Re: Muunnos
Veronkiertopakuhan tuokin, Fordilla on Fiestasta samanmoinen "pizzataksi". Dieselveron saa tuolleen muutamaan kymppiin+minimaalinen polttoaineen kulutus=paras mahdollinen pitsataksi tai pienyrityksen kauppakassi.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
-
tuomas - Vapaajäsen
- Viestit: 7167
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 13:30
Re: Muunnos
tuomas kirjoitti:Veronkiertopakuhan tuokin, Fordilla on Fiestasta samanmoinen "pizzataksi". Dieselveron saa tuolleen muutamaan kymppiin+minimaalinen polttoaineen kulutus=paras mahdollinen pitsataksi tai pienyrityksen kauppakassi.
Minullakin oli sellainen Peugeot 306 XSDT josta otin takapenkit pois ja pistin taakse vanerilattian ja sellaisen 20 senttiä korkean vanerilevyn etupäähän Penkin taakse. Dieselverohan putosi ihan huikeasti. Toin auton vuonna -98 Espanjasta ja auto on vieläkin liikenteessä, nyt jo yli 500 000 km mittarissa. Hyvä peli. Ranskalaiseksi. Muutoksen sai tehdä parin puhelinsoiton ja faksin perusteella. Eikä maksanut paljon mitään.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
- W-line
- Vapaajäsen
- Viestit: 7674
- Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 13:01
Re: Muunnos
Tuo halvin Polo Van on, 15.855,55€, 3 sylinterinen, 1,2 l, 51kW/69 hv, vääntö 112 ja yhd. kulutus 5,5 l/100 km. Kulkee bensiinillä.
Saa tuon riisselinäkin, 17.601,29€, 3 syl, 1,2, 3,4l/100 km, 55kW/75hv, vääntö 180 nm.
Veto-ominaisuudet on kovat (samat), jarrullinen 1000 kg ja jarruton 530 kg. Minkälaista mahtaisi olla vetää Matkaaja 7000 asuntovaunua (990kg)?
Saa tuon riisselinäkin, 17.601,29€, 3 syl, 1,2, 3,4l/100 km, 55kW/75hv, vääntö 180 nm.
Veto-ominaisuudet on kovat (samat), jarrullinen 1000 kg ja jarruton 530 kg. Minkälaista mahtaisi olla vetää Matkaaja 7000 asuntovaunua (990kg)?
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
- Viestit: 2797
- Liittynyt: To Loka 26, 2006 09:10
Re: Muunnos
Mun mielestä kaikki sakemanniautot ja volvot on muunnoksia autosta (Toyotasta).
Kun halvalla saa..
-
almatomu - Special Vapaajäsen
- Viestit: 8814
- Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 08:19
- Paikkakunta: Pori
Re: Muunnos
almatomu kirjoitti:Mun mielestä kaikki sakemanniautot ja volvot on muunnoksia autosta (Toyotasta).
Voi se niinkin olla, vaan on niitä Tojojakin muunneltu, ainakin maastureista on tehty pakuja.
Sacichi Toyoda kehitti 1800-luvun loppupulella koneistetut kangaspuut ja 1926 hän kehitti automaattisen kutomakoneen.
Yhdessä poikansa Toyotan kanssa hän perusti 1937 Toyota Motors autotehtaan, tosin autoja oli valmistettu jo vuonna 1936.
Ensimmäisenä autona pidetään ranskalaisen Nicolas Josef Gugnotin kehittämää 3-pyöräistä 4 km/h liikkuvaa höyrykonetta, joka kehitettiin armeijan tarpeisiin.
Ensimmäisen nykyaikaisella polttomoottorilla varustetun auton kehitti 1885 saksalainen Karl F Bentz.
<Ma>
-
MaAl - Special Kunniajäsen
- Viestit: 2797
- Liittynyt: To Loka 26, 2006 09:10
7 viestiä • Sivu 1, 1:sta
Paluu Moottoriajoneuvot ja liikenne
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa