Katsastus konttorir

Porin historiaa käsittelevä keskustelualue.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Katsastus konttorir

ViestiKirjoittaja jussi päivämäärä La Heinä 15, 2017 18:51

Muistaako kukaan koska Ratakadun katsastuskonttori muutti Hansakadulle ( aik Opettajainkatu ) ?
jussi
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

Re: Katsastus konttorir

ViestiKirjoittaja MaAl päivämäärä Ti Heinä 18, 2017 19:59

Minulle katsastuskonttori Opettajienkadulla tuli tutuksi 1950-luvulla, siitä missä se on sitä ennen ollut ei ole minkäänlaista käsitystä, no sitä ei tosin kysytty.
Tiettävästi toimi katsastusinsinööri Aarne J Mäkisen omakotitalon toisessa päädyssä, olen siellä ollut ajokorttin suullisessa kokeessa.
Autot katsastettiin ulkona kadun varressa.
Nyt rupesi sen verran pätkimään, että muistan vain jonossa olleen henkilöautoja, missä mahdettiin katsastaa kuorma-autot vai sittenkin samassa paikassa?
<Ma>
Käyttäjän avatar
MaAl
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

Re: Katsastus konttorir

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ke Heinä 19, 2017 13:55

MaAl kirjoitti:Minulle katsastuskonttori Opettajienkadulla tuli tutuksi 1950-luvulla, siitä missä se on sitä ennen ollut ei ole minkäänlaista käsitystä, no sitä ei tosin kysytty.
Tiettävästi toimi katsastusinsinööri Aarne J Mäkisen omakotitalon toisessa päädyssä, olen siellä ollut ajokorttin suullisessa kokeessa.
Autot katsastettiin ulkona kadun varressa.
Nyt rupesi sen verran pätkimään, että muistan vain jonossa olleen henkilöautoja, missä mahdettiin katsastaa kuorma-autot vai sittenkin samassa paikassa?

Minä muistan että siinä samassa paikassa tarkastettiin mm oluttehtaan kuormureita. Itse en katsastanut siinä yhtään autoa mutta mp-ajokortin suoritin siinä. Kuorma-autokortin suoritin sitten jo Paanakedonkadun konttorilla. Linja-autokortin Ulasoorissa.
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Paluu Porin historia