Porilaiset.com • katso viestiketjua - Pori 80-luvulla ja muuta nostalgista höpinää.

Pori 80-luvulla ja muuta nostalgista höpinää.

Porin historiaa käsittelevä keskustelualue.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Pori 80-luvulla ja muuta nostalgista höpinää.

ViestiKirjoittaja toijari päivämäärä Ti Elo 07, 2018 17:12

Tältä foorumilta löytynee helposti väkeä jolla on muistoja ja tarinoita kultaiselta 80-luvulta. :taputapu

Itse pääsin kokemaan kasarin varmastikin parhaassa iässä,alkupuoli pikkunuijana ja loppupuolisko sitten nuorena aikuisena.

Mutta minua on kiinnostanut miten kasarin alussa jo aikuiset kyseisen vuosikymmenen kokivat,olko se optimistinen ja innokas,kokeileva ja leikkisä
kuten (Ajan kultaamissa?) muistoissani vai samaa harmaata arkea ja vääntämistä kuten 70-luku vaikutti olevan??Entäs nuorempi väki,miten tenava-aika sujui kasarilla?

Olisi mukavaa lukea kaikennäköisiä tarinoitanne aikakauden elämästä ja arjesta,tärkeistä asioista ja tapahtumista.Varsinkin Porissa ja lähiseuduilla mutta myös laajemminkin.
Tv-ohjelmat,leffat,musiikki,muoti,vapaa-ajan vietto ja -viettopaikat..Ihan kaikki käy.

Antakaahan näppäimistön laulaa! :peukut
Käyttäjän avatar
toijari
Vakio käyttäjä
Vakio käyttäjä

Re: Pori 80-luvulla ja muuta nostalgista höpinää.

ViestiKirjoittaja W-line päivämäärä Ke Elo 08, 2018 07:34

Olen itse kokenut, muistaakseni, 80-luvun rankkana opiskeluna ahtaajaksi ja telakalla työskentelyksi. Ei oikein muuta jäänyt mieleen kuin LADA 2105 jolla työmatkoja ajoin.
PS. Toivottavasti kukaan besserwisser ei nyt tule oikomaan tätä kommenttia ehdottomilla viisauksillaan. :x
Tee ekoteko. Älä lisäänny.
Nyt on hyvä aika aloittaa laihdutuskuuri. Niin kuin aina.
W-line
Vapaajäsen
Vapaajäsen

Re: Pori 80-luvulla ja muuta nostalgista höpinää.

ViestiKirjoittaja toijari päivämäärä Ke Elo 08, 2018 08:23

W-line kirjoitti:Olen itse kokenut, muistaakseni, 80-luvun rankkana opiskeluna ahtaajaksi ja telakalla työskentelyksi. Ei oikein muuta jäänyt mieleen kuin LADA 2105 jolla työmatkoja ajoin.
PS. Toivottavasti kukaan besserwisser ei nyt tule oikomaan tätä kommenttia ehdottomilla viisauksillaan. :x

Mielestäni on aika ikävää että tällaiseenkin aiheeseen osallistuvaan viestiin joutuu laittamaan tuollaisen P.S.n :cry:

Ehkä meidän tällä palstalla vielä notkuvien on syytä vilkaista peiliin ja pikkusen höllätä kravattia,jätetään se pilkunn###inta vähemmälle ja koitetaan pitää jonkunlainen keskustelu hengissä.
Itse lupaan olla fiksumpi ja avarakatseisempi tästä eteenpäin. :viaton

Ikävän hiljaistahan täällä on viime ajat ollut,ajattelin että kunnon nostalgiapaukku voisi herättää hauskoja ja hyviä muisteloita Porilaisissa.
Käyttäjän avatar
toijari
Vakio käyttäjä
Vakio käyttäjä

Paluu Porin historia