Terveydenhuolto

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja Lena Wiksten päivämäärä La Syys 30, 2006 17:50

Tutustuin asiaan ja koska minua on valaistu YV:llä (kiitos hänelle) olen tullut tulokseen jossa totean että kyse ei siis ole mistään luontaistuotekaupan humpuuki kamasta. Vaan kohtuu järkevästä tuotteesta.
Olisivat vain puhuneet kauppanimikkeellä Artzal ja Hyalgan tai vaikuttavan aineen nimikkeellä natriumhyaluronaatti.

Pykälän otsikko on kaupunginhallituksen esittelijän laatima. Me emme aloitteessamme ole käyttäneet käsitettä "kukonhelttauute".
Viimeksi muokannut Lena Wiksten päivämäärä Ke Loka 04, 2006 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Lena Wiksten
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja Wilma päivämäärä La Syys 30, 2006 21:14

Tiinas on takuulla ainoa, joka on tarvinnut yv:n asian ymmärtämiseksi. Muille asia on auennut niin aloitteesta kuin tämän topicin alla olevista kirjoituksistakin. Taitavat ennakkoluulot hämärtää tiinaksen ymmärryksen. Olen kyllä joskus aimminkin ollut huomaavinani tiettyä "ymmärryksen puutetta".
Käyttäjän avatar
Wilma
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Syys 30, 2006 22:07

Wilma kirjoitti:Taitavat ennakkoluulot hämärtää tiinaksen ymmärryksen. Olen kyllä joskus aimminkin ollut huomaavinani tiettyä "ymmärryksen puutetta".

Onneksi muut ovat sitten ennakkoluulottomia :viaton, ja tuntevat kaikki asiat aukottomasti

Taikka sitten heitä ei kiinnosta, kun tietävät ettei asiat kuitenkaan muutu... :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja Wilma päivämäärä Su Loka 01, 2006 18:40

Onneksi muut ovat sitten ennakkoluulottomia :viaton, ja tuntevat kaikki asiat aukottomasti

Ja taas missassit pointin. Ei pidä sokaistua ennakkoluuloistaan niin, ettei pysty lukemaan ja ymmärtämään asiallista ja selvää tekstiä.
Käyttäjän avatar
Wilma
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Loka 01, 2006 19:40

Wilma kirjoitti:

Ja taas missassit pointin. Ei pidä sokaistua ennakkoluuloistaan niin, ettei pysty lukemaan ja ymmärtämään asiallista ja selvää tekstiä.

Kuka missaa mitäkin, mutta yksi asiat ei muutu tällä tavalla miten laki kaikille sama ry. asiat ajaa, ikävä kyllä. Hyväähän tässä tarkoitetaan mutta tapa ei vaan yksinkertaisesti toimi.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

keh..

ViestiKirjoittaja kahvisto päivämäärä Su Loka 01, 2006 19:56

Ihmetyttää muuten, kun joku politiikan tuntija avaa sanaisen arkkunsa niin soraääniä ihan oikeastakin asiasta löytyy.. Aina.
^ Dario Fo ^
Käyttäjän avatar
kahvisto
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Loka 01, 2006 20:08

Wilma kirjoitti:

Minulle tulee aina silloin mieleen, kun joku koko ajan (muutenkin kuin tässä asiassa; politiikka tai uskonto) väittää että toinen missaa pointin, että silloin tämä on käännytystä :!: Jos koko ajan missaa pointin = on väärä kanta asiaan :?: Tällainen tunne minulle tulee... :idea:
Vieras

ViestiKirjoittaja kahvisto päivämäärä Su Loka 01, 2006 20:17

AstrariX kirjoitti:
Wilma kirjoitti:

Minulle tulee aina silloin mieleen, kun joku koko ajan (muutenkin kuin tässä asiassa; politiikka tai uskonto) väittää että toinen missaa pointin, että silloin tämä on käännytystä :!: Jos koko ajan missaa pointin = on väärä kanta asiaan :?: Tällainen tunne minulle tulee... :idea:

Onhan se näinkin.
Kun puhuu asiansa puolesta nähden ainoastaan yhden vaihtoehdon ottamatta huomioon toista vaihtoehtoa, on tavallaan sokea näkemään muita ratkaisuja asiaan. Näin käy mm. puhuttaessa "sydäntä lähellä" olevasta asiasta.
Jos haluaa kertoa asiansa muille, täytyy ottaa huomioon myös ne muut.
Siksikin esim. puhelinmyynti on raivostuttavaa.
^ Dario Fo ^
Käyttäjän avatar
kahvisto

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Loka 01, 2006 21:07

AstrariX kirjoitti:Minulle tulee aina silloin mieleen, kun joku koko ajan (muutenkin kuin tässä asiassa; politiikka tai uskonto) väittää että toinen missaa pointin, että silloin tämä on käännytystä :!: Jos koko ajan missaa pointin = on väärä kanta asiaan :?: Tällainen tunne minulle tulee... :idea:

AX, aivan niin on asia. Siksi minä sanoinkin kuka missaa mitäkin, joidenkin kannattaisi hankkia elämä jos ei toinen mielipide asiasta kelpaa.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Wilma päivämäärä Ma Loka 02, 2006 12:43

opaste kirjoitti:
AstrariX kirjoitti:Minulle tulee aina silloin mieleen, kun joku koko ajan (muutenkin kuin tässä asiassa; politiikka tai uskonto) väittää että toinen missaa pointin, että silloin tämä on käännytystä :!: Jos koko ajan missaa pointin = on väärä kanta asiaan :?: Tällainen tunne minulle tulee... :idea:

AX, aivan niin on asia. Siksi minä sanoinkin kuka missaa mitäkin, joidenkin kannattaisi hankkia elämä jos ei toinen mielipide asiasta kelpaa.

Taidanpa taas poistua takavasemmalle. Sen vielä kuitenkin sanoisin, että mielestäni tuossa Laki Kaikille Sama ry:n aloitteessa ei ole mitään epäselvää. Tetysti asian ymmärtäminen edellyttää aloitteen läpi lukemista, niinkuin Wikstenkin tuolla edellä toivoi. Siitä sitten jokainen voi olla sitä mieltä kuin itse haluaa, että pitääkö Porin kaupunginterveyskeskuksessa noudattaa lakia vai ei, samoin kuin siitä, vastaako terveysvirasto ja kaupunginhallitus ylipäätään koko aloitteeseen jos päätös tehdään apulaiskaupunginjohtajan esityksen mukaisesti. Aivan kaikkien mielestä, siihen ei ilmeisesti tarvitsekaan vastata!
Käyttäjän avatar
Wilma
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja Lena Wiksten päivämäärä La Maalis 10, 2007 21:44

Tiedoksi yllä käsitellystä Hyalgan-aloiteasiasta:

Kaupunginhallituksen ylimielisen vastauksen saatuamme me (Laki kaikille Sama ry) teimme Porin terveyskeskuksen käytänteistä menettelyvaateen eduskunnan oikeusasiamiehelle, jossa viittasimme mm. sosiaali- ja terveysministeriön ohjeisiin, joiden mukaan asia on hoidettava kuten kuntalaisaloitteessamme esitimme.

Menettelyvaateemme tultua vireille, asia on yhtäkkiä hoidettu kuntoon terveyskeskuksessa!
Lena Wiksten
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä La Maalis 10, 2007 23:33

Hieno homma. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, jälleen kerran. :heyhey
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

Edellinen