Porin Kärpät 2006 - 07

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Porin Kärpät 2006 - 07

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Loka 01, 2006 10:15

No niin. Kaukisliigakin ollaan saatu käyntiin. Ensimmäisessä pelissä Kärpät nakutti Roin Blue Ball´n kumoon selvin 5-13 numeroin. Kärppien tolppien välissä pelasi Joni Meskanen torjuen 38 vetoa. Kärppien tehoista vastasi mm. Mika Ahonkivi 3+0, V-M Myllyniemi 1+4 ja Jaakko Mäkelä 1+2.

Tänään Kärpät kohtaa RB-Oulun vieraskentällä klo 14:30.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Loka 15, 2006 20:44

Kävin tänään "Kotkanpesässä" katsomassa BeWe-Kärpät -matsin. Ajoittain oli hyvää peliä, mutta aivan turhaan Kärppä-nippu aukesi taasin väliajoin ja BeWe kuittasi. 11-7 jäi pisteet tänne ja Kärpille vain luu käteen. Juttelin muutaman sanan Syväsalmen kanssa (vanha työkaveri) ja kertoili ex-hyökkääjä, että tämä on pahempipesti kuin pelaajana... :D

Hannu Tala ja Jonne Vaahtera lensivät toisen erän lopussa suihkuun... syy tappelu. Mahtaako poliisi ottaa osaa myös kaukalopalloon? :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja Eltsu päivämäärä Su Loka 15, 2006 23:23

AstrariX kirjoitti:Hannu Tala ja Jonne Vaahtera lensivät toisen erän lopussa suihkuun... syy tappelu. Mahtaako poliisi ottaa osaa myös kaukalopalloon? :lol:

Syytä olisi! Äkkiä rikosilmoitusta kehiin!
Mies voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä jalkapalloseuraa.
Eltsu
Special Galaktinen Kunniajäsen
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Loka 16, 2006 07:47

Eltsu kirjoitti:
AstrariX kirjoitti:Hannu Tala ja Jonne Vaahtera lensivät toisen erän lopussa suihkuun... syy tappelu. Mahtaako poliisi ottaa osaa myös kaukalopalloon? :lol:

Syytä olisi! Äkkiä rikosilmoitusta kehiin!

Täytyisiköhän tänään mennä poliisilaitokselle... kyllä tuli paha mieli siellä pelissä... :lol: :lol: :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Loka 16, 2006 08:10

AstrariX kirjoitti:
Täytyisiköhän tänään mennä poliisilaitokselle... kyllä tuli paha mieli siellä pelissä... :lol: :lol: :lol:

Lupaat vaan. :hejssan
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Loka 16, 2006 08:55

opaste kirjoitti:
AstrariX kirjoitti:

Lupaat vaan. :hejssan

No niin lupaankin! Mua ei siihen hamekangas-kerhoon liittyminen kiinnosta! :evil: :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Loka 27, 2006 10:00

Kärpät hävisi kotiavauksensa RB-93:lle maalein 5-6. Kärpät on taulukossa toisena juuri RB-93 jälkeen.

Seuraava ottelu on 29.10. ja silloin kotona vastaan asettuu BlueBall.
Vieras

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Marras 24, 2006 20:38

Kärpät kyykyttää UKP:ta paikallismatsissa 41min. 7-3, AstrariX lienee tyytyväinen.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Marras 24, 2006 20:48

Keano kirjoitti:Kärpät kyykyttää UKP:ta paikallismatsissa 41min. 7-3, AstrariX lienee tyytyväinen.

Kyllä se maistuu, kun Kärpät kaukisliigassa menestyy... myönnän. :D
Vieras

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 14:19

Outoa muuten, ettei ketään porilaista valittu vuoden parhaaksi kaukalopalloilijaksi. Valituksi tuli joku raumalainen. No, urheilutoimittajat tietävät paremmin ?
Käyttäjän avatar
Åke

ViestiKirjoittaja Ketä päivämäärä Ma Helmi 05, 2007 12:35

Åke kirjoitti:Outoa muuten, ettei ketään porilaista valittu vuoden parhaaksi kaukalopalloilijaksi. Valituksi tuli joku raumalainen. No, urheilutoimittajat tietävät paremmin ?

Kuulemma siinä kokouksessa missä urheilutoimittajat valitsi eri lajien parhaat puheenjohtajan nuijaa oli heiluttanut raumalainen Asko Tanhuanpää. Porilaisia urheilutoimittajia ei ilmeisesti ollut paikalla lainkaan. Niinpä Tanhuanpää oli härskisti ehdottanut parhaaksi kaukalopalloilijaksi Rauman Puumalaa, eikä kukaan ollut esittänyt eriävää mielipidettä, koska luultavasti hiihto ja paininiilot ei paljon kaukalopallosta tiedä, joten Tanhuanpää oli kopauttanut nuijan pöytään.

Koominen valinta kyllä. Noi valinnat menettää ihan arvonsa jos tuolla tavalla valitaan. Puumalahan ei ole enää edes paras maalivahti. Sen luulisi Tanhuanpäänkin tietävän, mutta niin vaan piti käyttää tilaisuutta hyväkseen ja antaa palkinto oman kylän pojalle. Noh, raumalaiset on mitä on.

Mutta Kärpät selvitti eilen hienolla pelillä tiensä välieriin ilman Myllyniemeäkin. 4. peräkkäinen kulta on noilla esityksillä mahdollinen vaikka Bewe suosikki onkin.

Se vaan tuntuu aika järjettömältä, että välierien alkua pitää odotella kolme viikkoa! Jos ja kun EPa tulee vastaan niin se saa kyllä etua, kun on pystynyt tahkoamaan noita "harjoituspelejä".
Ketä
Vakio käyttäjä
Vakio käyttäjä

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Maalis 17, 2007 22:39

Joopa joo... kyllä oli Porin Kärpät hampaaton tänään Kotka Pesässä. Eka erä meni vielä hyvin ja sitten oli hyvä painostus kolmannessa erässä. Kärpät sortui turhiin jäähyihin. Koskenkanto otti tarpeettoman 2+2 ja siitä BeWe sai kirivaihteen päälle ja se kesti loppuun saakka, 7-3 oli lopputulos kotkanpojille. Pelin hauskinta antia oli kyllä diiva-Häppölän mussutukset ja kaartelut. Toivottavasti se Sami-boy saa huomenna sunnuntaina kylmän vastaanoton Porin hornan kattilassa. On meinaan sen verran pilvissä... :alas

Peli tulee muuten suorana netissä : http://www.bewesport.fi/2006/
Vieras

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Su Maalis 18, 2007 18:55

Jännäksi menee pelin seuraaminen, Bewe kavensi juuri 6-5:een. Ans kattoo kuinka käy.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Maalis 18, 2007 19:07

Sen mitä olen sivusilmällä täältä netissä kattellut ja kuunnellut niin Kärpät itse sössi johtonsa... vielä näyttää hyvältä, kun ollaan maali edellä ja 4½ minuuttia jäljellä.
Vieras

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Su Maalis 18, 2007 19:17

Se on sitten 6-6 ja jatkoerä. Meskasta saa Kärpät kiittää, että edes sinne asti pääsi, niin jyrän alla joukkue kolmannessa erässä oli.
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Maalis 18, 2007 19:44

Nonni... 2-0 otteluvoitot BeWelle ja katkolla Helsingissä ens lauantaina. On lippu siihen peliin jo, mutta sääli että näissä merkeissä sinne mennään.
Vieras

Paluu Arkisto