Narukerä 2006 - 2007

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Narukerä 2006 - 2007

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä Ke Loka 04, 2006 17:31

https://80.248.243.179/ccsport/reports/dbjaap1/tp_8.htm

Jääpallon pääsarjan otteluohjelma löytyy linkin takaa. Narukerän joukkue on kokenut muutoksia. Muutama parhaimmista pelaajista on lopettanut. Aukot paikataan omilla junioreilla ja yleensäkin junioritoimintaa tehostamalla.

La 02.12.2006 15:00 Pori tj Narukerä - Botnia - tuossa Narukerän ensimmäinen kotipeli.
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Marras 24, 2006 23:35

Bandyliiga alkaa huomenna. Narukerän avausvastus on JPS, joka on ollut todellinen peikko viime vuosina. Eiköhän voitto nyt irtoa. Sunnuntaina matka jatkuu Varkauteen. Eniten muutamina viime vuosina on huvittanut IFK:n uho, että joka vuosi tavoite on mestaruus, eikä ole ollut lähelläkään. Nyt ovat hankkineet Mutikaisen riveihinsä, katsotaan mitä hän saa aikaiseksi. Joka tapauksessa ToPV on suursuosikki mestariksi, siitä ei pääse mihinkään.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Hänkki päivämäärä La Marras 25, 2006 02:54

ToPV ehdottomasti suurin suosikki, mutta uskon OLS:n sekä Narukerän antavan torniolaisille kovan vastuksen. Veikkaukseni on, että Poriin tulee jonkun värinen laikka keväällä.
Kuulikko?
Käyttäjän avatar
Hänkki
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä La Joulu 09, 2006 22:24

Nyt viisi peliä takana ja Narukerä johtaa sarjaa puhtaalla pelillä. Tänään turpaanottovuorossa oli Lappeenrannan Veiterä. Aika vakuuttavaa menoa etten sanoisi. Todelliset mittarit ovat kuitenkin ToPV ja OLS. Tällä tahdilla mitalipelit ovat kuitenkin taas tosiasia.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä To Maalis 01, 2007 11:28

Narukerä aloitti playoffit voitolla. Huomenna edessä tulosveto-ottelu Oulussa. Jatkossa saattaa olla edessä uusia Oulun reissuja jos IFK putoaa jatkosta.
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Maalis 02, 2007 20:56

Ja Narukerä välieriin 2-7 voitolla OPS:sta, hienoa kerä jälleen mukana mitalipeleissä. HIFK ja OLS molemmat tiukoilla ja joutuivat jatkoajalle, tosin molemmat tekivät jo johtomaalit siellä.
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Maalis 02, 2007 21:04

Komiasti Narukerä eteni välieriin... :ylös
Vieras

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Maalis 09, 2007 21:12

Hakkaa päälle Narukerä. Kerä tasoitti voitot 1-1:een tänään Porissa. Kerä nousi 3-5 sillasta 6-5 voittoon. Voittomaalin sivalsi 88 minuutilla Tomi Mustonen. Ratkaiseva matsi pelataan Torniossa sunnuntaina, voittaja finaaliin HIFK:ta vastaan. Nyt olisi korkea aika kammeta ToPV ulos finaalista.
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä La Maalis 10, 2007 09:23

Toivottavaa olisi ja eikö Narukerä ole joskus Torniossa tainnut ToPV:n voittaakin? Silti on myönnettävä, että torniolaiset ovat jääpalloliigan ainut ammattilaisjoukkue ja sitä taustaa vastaan pitää olla realisti...
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Maalis 10, 2007 15:15

Tornio taitaa kyllä kotikentällään olevan liian vahva. Mutta toivotaan parasta... :ylös
Vieras

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Su Maalis 11, 2007 19:43

Niin siinä sitten kävi! Ero oli juuri niin suuri, kuin ammattilaisella ja amatöörillä on. En nyt tarkoita, että porilaiset jääpalloilijat ovat tumpeloita, mutta noiden kahden seuran toimintaperiaatteet ja budjetit ovat niin kaukana toisistaan...
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä Su Maalis 11, 2007 22:41

Tornio taisi kerätä vain eurot pois häviämällä viisaasti Porissa.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä Ma Maalis 12, 2007 15:57

Ja Narukerän matkakulut senkun kasvavat. Seuraavaksi pronssipeli Oulussa.
Käyttäjän avatar
Åke

Paluu Arkisto