Eetun aukio.

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Eetun aukio.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Maalis 31, 2007 20:26

Eetun aukio tuntuu herättävän voimakkaita tunteita joten tässä tilaa aiheelle. Lehdestä luin että aukiolle on sijoitettu puutarhan toimesta narsisseja. Kuinkahan kauan ne säilyvät niiden varsinaisten sissien käsittelyssä?
Vieras

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä La Maalis 31, 2007 20:56

Aivan varmasti kukka istutukset joudutaan paikkailemaan moneen kertaan, mutta kai se on otettu huomioon niin että kaupunginpuutarhassa riittää "varaosia. Saa kesäksi ympärivuotinen pultsarijengi taas seuraa.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja Agentti 013 päivämäärä La Maalis 31, 2007 21:27

En ole 40 vuoteen nähnyt yhdenkään aidon pultsarin repivän istutuksia. Ja minä olen nähnyt paljon. Mm. 20-35-vuotiaitten häiriintyneitten hampuusien kiskovan kaukkia juuriltaan.
Pidentyköön varjoni!
Käyttäjän avatar
Agentti 013
Über Galaktinen Kunniajäsen
Über Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä La Maalis 31, 2007 21:44

Agentti 013 kirjoitti:En ole 40 vuoteen nähnyt yhdenkään aidon pultsarin repivän istutuksia. Ja minä olen nähnyt paljon. Mm. 20-35-vuotiaitten häiriintyneitten hampuusien kiskovan kaukkia juuriltaan.

Samaa mieltä. En tarkoittanutkaan niin että pultsarit niitä kukkia tuhoaisivat vaan juuri yllä mainittuun ikähaarukkaan sopivat ihmiset. Puli jengi yleensä istuskelee yksin tai porukalla häiriköiden muuten kanssaihmisten olemista... esim viime kesänä yksi entinen portsari istuskeli aukion kahvilan viereisellä penkillä, ja virtsaamistarpeen yllätettyä siinä istualtaan kaivoi vehkeensä esiin, ja vitrsata lorotteli siinä istualteen rintamasuunta sinne kahvilaan päin, lähimpään pöytään matkaa vajaat 5-meetriä. Ihan kiva siinä lähellä lapsen kanssa istua kesäisestä päivästä, ja jäätelöstä nauttien.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja pixma päivämäärä La Maalis 31, 2007 23:11

Agentti 013 kirjoitti:En ole 40 vuoteen nähnyt yhdenkään aidon pultsarin repivän istutuksia. Ja minä olen nähnyt paljon. Mm. 20-35-vuotiaitten häiriintyneitten hampuusien kiskovan kaukkia juuriltaan.

Kaukkien repiminen on kauhiaa! :shock:
Käyttäjän avatar
pixma
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

ViestiKirjoittaja Björnez päivämäärä Su Huhti 01, 2007 01:22

Onhan ne narsissit olleet siinä joka kevät jo muutaman vuoden ajan. Ihan kelvollisesti ovat mielestäni menestyneet.
Carpe Diem
Käyttäjän avatar
Björnez
Universaalinen
Universaalinen

Paluu Arkisto