DTM

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

DTM

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Su Heinä 15, 2007 18:43

No nyt kyllä täytyy piirtää rasti seinään: Mika Häkkisellä kävi hyvä tuuri varikkokäyntien, turva-autojen tai yleensä minkään asian kanssa.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä Su Heinä 15, 2007 18:53

Oli kyllä yllättävä voitto.
Käyttäjän avatar
Japi
Universiaalinen Vapaajäsen
Universiaalinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Epäilijä päivämäärä Su Heinä 15, 2007 21:54

Ja Erkki Vanhanen selostaa. Se on kyllä hienoa kuunneltavaa. Ehdottomasti Suomen paras moottoriurheiluselostaja on kyseessä. Jos Vanhanen alkaisi selostaa forumula ykköstä Maikkarin Maxilla niin musta tulisi heti Maxin tilaaja. Erkin selostuksessa on tunnelmaa. Vielä parempi yhdistelmä olisi Vanhanen-Kyllönen, mutta kaikkea ei voi saada.
Epäilijä
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ke Heinä 18, 2007 21:39

Epäilijä kirjoitti:Ja Erkki Vanhanen selostaa. Se on kyllä hienoa kuunneltavaa. Ehdottomasti Suomen paras moottoriurheiluselostaja on kyseessä. Jos Vanhanen alkaisi selostaa forumula ykköstä Maikkarin Maxilla niin musta tulisi heti Maxin tilaaja. Erkin selostuksessa on tunnelmaa. Vielä parempi yhdistelmä olisi Vanhanen-Kyllönen, mutta kaikkea ei voi saada.

:lol: Matti & Eki yhdessä olisi kyllä sellainen parivaljakko, että oksat pois. Tulisi hyvä kisa näiden välillä, että kumpi sekoilee enemmän.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen
Universiaalinen Kunniajäsen

Paluu Arkisto