Ässien harjoitusottelut 2007

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Elo 18, 2007 22:49

raato kirjoitti:Muuten, Ässät hävisi tänään AIK:lle. Väliäkö hällä.

Niin, kun ei AIK edes pelaa SM-Liigaa... :D
Vieras

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä La Elo 18, 2007 22:55

Kevät_2006 kirjoitti:Totta kai jokasella on oikeus olla mitä mieltä hyvänsä tai kannattaa ketä tahansa. Lähinnä tarkotin jatkuvia itkuvirsiä tai one-linereita tahoilta, joita asia ei oikeastaan kiinnosta, mutta joiden on kuitenkin pakko päästä avautumaan täysin sisältövapailla kirjotuksilla. Ja tällainen on jo sinänsä todella säälittävää.

Joku haluaa fanittaa ja ylistää, menivätpä pelit miten vihkoon tahansa, jotkut taas rutisevat, kun mikään ei luonaa ja vaikka luonaisikin. Molemmilla lienee siihen oikeus.
Mutta koska otsikkona on Ässien harjoitusottelut, niistä ei ole mitään positiivista sanottavaa eikä ajateltavaa.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Hullu päivämäärä La Elo 18, 2007 23:04

Reunanen muka samaa tasoa kuin junnila!? :shock:
Se on siinä!
Hullu
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja lounaistuuletar päivämäärä La Elo 18, 2007 23:06

Fanaattisuus herättää mussa (ihana sana) :lol: aina epäilyksiä.
Yleensä sieltä puuttuu objektiivisuus ja etten pahemmin sanois, niin järki..
Aamun ajatus

Se on niin raskasta kun on pakko
ja niin helppoa kun haluaa
Käyttäjän avatar
lounaistuuletar
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Elo 18, 2007 23:21

Hullu kirjoitti:Reunanen muka samaa tasoa kuin junnila!? :shock:

Reunasta en ole nähnyt pelaavan, mutta täällä saatujen kommenttien perusteella, ja mitä katsoin "haluamasi" pelaajan tilastoja, niin eipä vakuuttanut, ei todellakaan. Joten pysy nyt tällä kertaa housuissasi, ettei mene taas samanlaiseksi hullunmyllyksi kuin hetki aikaisemmin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Korkki päivämäärä La Elo 18, 2007 23:29

Joo, eivät Reunanen ja Junnila tosiaan ole saman tasoisia pelaajia. MUTTA ainakin itse haluan mieluummin antaa omille junnuille (Huhtanen, Salminen ja kumppanit) mahdollisuuden ennen kuin heille käy samoin kuin Junnilalle Kärpissä...
Käyttäjän avatar
Korkki
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Patasika päivämäärä La Elo 18, 2007 23:57

Nämä samat sohvalla röhnöttäjät ja valittajat laahaavat itsensä varmasti hallille kun Ässät pelaa playoffeissa. Se jos mikä on säälittävää... Menkää mielummin vaikka elokuviin niin saatte varmasti rahoille vastinetta jos Ässät sattuvat vaikka häviämään. Jos jääkiekko ei kiinnosta niin kannattaa hakea nautintoa muista asioista. Kenenkään ei ole pakko olla ässäfani, ei todella.
Kiitos Ässät!
Patasika
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja lounaistuuletar päivämäärä Su Elo 19, 2007 00:16

Patasika kirjoitti:Nämä samat sohvalla röhnöttäjät ja valittajat laahaavat itsensä varmasti hallille kun Ässät pelaa playoffeissa. Se jos mikä on säälittävää...

Ai kumpi?
Että me rahoillemme vastinetta haluavat laahaamme itsemme hallille,
vai ässien tilanne?

Miun miehen kuva on jääkiekkomuseossa junnujen puolella ja saa hänen korttiaankin vielä(kin) tilata :lol:
Että semmoisia laahaavia faneja me ollaan! :roll:
Aamun ajatus

Käyttäjän avatar
lounaistuuletar
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Patasika päivämäärä Su Elo 19, 2007 00:25

lounaistuuletar kirjoitti:
Patasika kirjoitti:Nämä samat sohvalla röhnöttäjät ja valittajat laahaavat itsensä varmasti hallille kun Ässät pelaa playoffeissa. Se jos mikä on säälittävää...

Ai kumpi?
Että me rahoillemme vastinetta haluavat laahaamme itsemme hallille,
vai ässien tilanne?
En ymmärtänyt aivan tätä sinun kysymystäsi. Se on hienoa että miehesi on ollut kova pelimies...
Kiitos Ässät!
Patasika
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja Hullu päivämäärä Su Elo 19, 2007 00:27

Itse käyn peleissä tulee turpiin tai ei.
Se on siinä!
Hullu
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja Kevät_2006 päivämäärä Su Elo 19, 2007 00:52

Joo, enpä kai mäkään mitään sen syvällisempää tuolla avautumisella hakenut, joten jos jätetään aihe ja jatketaan eteenpäin.

nim. "Ässien kultajuna raiteillaan - ja vähän hitaasti!"
Käyttäjän avatar
Kevät_2006
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Elo 19, 2007 08:11

Patasika kirjoitti:Nämä samat sohvalla röhnöttäjät ja valittajat laahaavat itsensä varmasti hallille kun Ässät pelaa playoffeissa. Se jos mikä on säälittävää... Menkää mielummin vaikka elokuviin niin saatte varmasti rahoille vastinetta jos Ässät sattuvat vaikka häviämään. Jos jääkiekko ei kiinnosta niin kannattaa hakea nautintoa muista asioista. Kenenkään ei ole pakko olla ässäfani, ei todella.
Sun mielestä se on siis säälittävää, jos minä maksavana pelien katsojana haluan saada vastinetta rahoilleni ja jos kentällä suffaillaan eikä edes yritetä minä jätän rahani peliin käyttämättä? Ei hitto kuule mä tulen paremmalle tuulelle kun saan täällä ruikuttaa kaltaisillesi iki optimisteille. :repeää
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja lounaistuuletar päivämäärä Su Elo 19, 2007 09:58

Peukkuja ässille kauteen! :hyvä
Karalahti voi tehdä ihmeitä oulussa, olispa se tullut poriin!
Aamun ajatus

Käyttäjän avatar
lounaistuuletar
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Hullu päivämäärä Su Elo 19, 2007 10:58

Ei jereä ikinä poriin!
Se on siinä!
Hullu
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Elo 19, 2007 11:04

Hullu kirjoitti:Ei jereä ikinä poriin!

Kyllä Jere pelimies on, kun sille päälle sattuu... Jos nyt tällä kertaa pysyy päätöksessään, voi olla että monta kertaa vielä kirotaan kun ei tullut Poriin.
Vieras

ViestiKirjoittaja FBT-Nalle päivämäärä Su Elo 19, 2007 11:07

AstrariX kirjoitti:

Kyllä Jere pelimies on, kun sille päälle sattuu... Jos nyt tällä kertaa pysyy päätöksessään, voi olla että monta kertaa vielä kirotaan kun ei tullut Poriin.

Veikkaanpa, että näin on. Ja jos se Poriin olisi tullut, olisi täällä sama fiilis nyt kuin Oulussa. Siellä huudetaan: "jere on kuningas!!".
In the end we're all just chalk lines on the concrete - Drawn only to be washed away
Käyttäjän avatar
FBT-Nalle
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Elo 19, 2007 11:12

FBT-Nalle kirjoitti:
AstrariX kirjoitti:

Veikkaanpa, että näin on. Ja jos se Poriin olisi tullut, olisi täällä sama fiilis nyt kuin Oulussa. Siellä huudetaan: "jere on kuningas!!".

Minun mielestäni juuri niin... :?
Vieras

ViestiKirjoittaja Korkki päivämäärä Su Elo 19, 2007 12:37

En usko että Jere pysyy koko kautta kuivilla, ihan sen takia että perhe jäi Helsinkiin tyttären koulun takia. Yksinäisinä iltoina voi olla kaipuu baariin olla kova ja halutessaan Jerellä on rahaa ostella Tapulikaupungin jengille lentolippuja Ouluun...
Käyttäjän avatar
Korkki
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja FBT-Nalle päivämäärä Su Elo 19, 2007 12:50

Itse uskon Jeren pelaavan hyvän kauden. Etenkin kun pakkiparina on ilmeisesti J-P Laamanen. Kuivilla pysyminen voipi olla vaikeaa, mutta veikkaanpa, että rahabonukset onnistumisista taitavat olla sitä luokkaa, että Jerellä on motivaatiota treenata kunnolla.
In the end we're all just chalk lines on the concrete - Drawn only to be washed away
Käyttäjän avatar
FBT-Nalle
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Elo 19, 2007 12:59

FBT-Nalle kirjoitti:Itse uskon Jeren pelaavan hyvän kauden. Etenkin kun pakkiparina on ilmeisesti J-P Laamanen. Kuivilla pysyminen voipi olla vaikeaa, mutta veikkaanpa, että rahabonukset onnistumisista taitavat olla sitä luokkaa, että Jerellä on motivaatiota treenata kunnolla.

Ainakin tässä vaiheessa uskon samoin FBT-N. Jos Jere aikoo vielä palata änäriin, niin parempi pysyä kuivilla. Ymmärtääkseni se änärin kuivitusohjelma, johon kaiketi Jere on nyt ilmoittautunut, ei ole löyhemmästä tai ymmärtäväisemmästä päästä. Siellä ei annetaan "siimaa"... ;)
Vieras

ViestiKirjoittaja Patasika päivämäärä Su Elo 19, 2007 13:18

opaste kirjoitti:
Patasika kirjoitti:Nämä samat sohvalla röhnöttäjät ja valittajat laahaavat itsensä varmasti hallille kun Ässät pelaa playoffeissa. Se jos mikä on säälittävää... Menkää mielummin vaikka elokuviin niin saatte varmasti rahoille vastinetta jos Ässät sattuvat vaikka häviämään. Jos jääkiekko ei kiinnosta niin kannattaa hakea nautintoa muista asioista. Kenenkään ei ole pakko olla ässäfani, ei todella.
Sun mielestä se on siis säälittävää, jos minä maksavana pelien katsojana haluan saada vastinetta rahoilleni ja jos kentällä suffaillaan eikä edes yritetä minä jätän rahani peliin käyttämättä? Ei hitto kuule mä tulen paremmalle tuulelle kun saan täällä ruikuttaa kaltaisillesi iki optimisteille. :repeää
Luetaanpa niitä viestejä huolellisemmin. Minun mielestäni se on säälittävää, että kun menee huonosti-> ei käydä peleissä. Sitten kun menee hyvin-> käydään peleissä ja ollaan niin kovia faneja. En tarkoita sitä että jos peli on vetelää sontaa niin siellä tarvisi käydä joka ketun pimeänä talvi-iltana istumassa, vaan sitä että edes joskus käytäisiin peleissä vaikka menisi huonosti, eikä vaan haukuttaisi Ässiä ja niiden törttöilyjä. Jokainen uusi katsoja tuo lisää rahaa Porin Ässille ja auttaa heidän toimintaansa. Jos olisi pari kautta halli joka pelissä täynnä, uskon että Ässien pelaajabudjetti nousisi ja joukkue olisi mukana joka vuosi mitalitaistossa Kärppien, Jokereiden ym. kanssa... Tässä vähän pointtia. Toivottavasti et kovin pahasti revennyt, porilaiset.com tarvitsee sinua :roll:
Kiitos Ässät!
Patasika
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Elo 19, 2007 14:43

Patasika kirjoitti:Luetaanpa niitä viestejä huolellisemmin. Minun mielestäni se on säälittävää, että kun menee huonosti-> ei käydä peleissä. Sitten kun menee hyvin-> käydään peleissä ja ollaan niin kovia faneja. En tarkoita sitä että jos peli on vetelää sontaa niin siellä tarvisi käydä joka ketun pimeänä talvi-iltana istumassa, vaan sitä että edes joskus käytäisiin peleissä vaikka menisi huonosti, eikä vaan haukuttaisi Ässiä ja niiden törttöilyjä. Jokainen uusi katsoja tuo lisää rahaa Porin Ässille ja auttaa heidän toimintaansa. Jos olisi pari kautta halli joka pelissä täynnä, uskon että Ässien pelaajabudjetti nousisi ja joukkue olisi mukana joka vuosi mitalitaistossa Kärppien, Jokereiden ym. kanssa... Tässä vähän pointtia. Toivottavasti et kovin pahasti revennyt, porilaiset.com tarvitsee sinua :roll:
Luen kyllä viestit huolellisesti ja joskus vähemmän huolellisesti. Minä taablaan tavallani ja sinä tavallasi. Minä en ole sen suurempi fani jos menestystä tulee enkä sen pienempi jos ei. Mutta minkä ihmeen takia minun pitäisi mennä katselemaan surffikilpailuja jäälle kun voin sitä katsella meren äärellä ja saan siitä hyvät kiksit kun taas se jääsurffi ei kiinnosta pätkääkään ja myös saan siitä huonot kiksit. Jos sitä menestystä tulee niin annan aina myös positiivista palautetta, mutta viimeaikoina se menestys on ollut vähän niin ja näin. Porin Ässät on minun mielestäni ollut liian passiivinen pelaajamarkkinoilla nyt varsinkin, kun on jopa juhlavuosi ja kansa huutaa menestystä. Strategisia virheitä on tehty jo valmennuksen hankkimisessa, (toivon todellakin olevani tässä väärässä), mutta missä ovat ne Härkälän näytöt? Ei mielestäni missään.
Muutamia positiivisia hankintoja on ollut ja toivottavasti vielä muutama pelimieskin tulee eikä mitään Reunasia. Pelaaja budjettia olisi voinut nostaa jo nyt ihmettelen edelleen sitä ihme panttailua mikä on meneillään. Toivotaan toivotaan lijalla on täällä porissa pitkät perinteen ja ikävää todeta, että se vaan jatkuu.
Mitä taas tulee kenenkin repeämiseen, tunnet minut kovin huonosti, kestän arvostelun, kovankin jos niikseen, kaikista ei voi sanoa samaa, mutta jos tämä palsta tarvitsee minua tarvitsee se myöskin Sinua kaikella kunnioituksella.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja atr päivämäärä Su Elo 19, 2007 17:53

opaste kirjoitti: Mutta minkä ihmeen takia minun pitäisi mennä katselemaan surffikilpailuja jäälle kun voin sitä katsella meren äärellä ja saan siitä hyvät kiksit kun taas se jääsurffi ei kiinnosta pätkääkään ja myös saan siitä huonot kiksit.

Kauheesti sää ainakin jaksat kirjoittaa viestejä asiasta joka sua ei kiinnosta pätkääkään.
atr
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Elo 19, 2007 17:58

atr kirjoitti:
opaste kirjoitti: Mutta minkä ihmeen takia minun pitäisi mennä katselemaan surffikilpailuja jäälle kun voin sitä katsella meren äärellä ja saan siitä hyvät kiksit kun taas se jääsurffi ei kiinnosta pätkääkään ja myös saan siitä huonot kiksit.

Kauheesti sää ainakin jaksat kirjoittaa viestejä asiasta joka sua ei kiinnosta pätkääkään.
Eikö olekkin mielenkiintoista. :wink:
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja Patasika päivämäärä Su Elo 19, 2007 19:26

atr kirjoitti:

Samaa ihmettelen myös. Opasteen kanssa olen kuitenkin samoilla linjoilla että pelaajamarkkinoilla ollaan oltu passiivisia, missä viipyy esimerkiksi se ykkösketjun maalintekijä? Muuten hankinnat ovat olleet ihan mieleisiä mm. Hisey, Petre, Huhtala jne. Makuasioita ja en jaksa alkaa nettipippelinkasvatusleikkiin sen enempää. Ässillä tilanne lienee nyt sellainen että hankintoja joukkueeseen ei enää tehdä ja Salmista yritetään ajaa edustukseen.
Kiitos Ässät!
Patasika
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

ViestiKirjoittaja rannan asukas päivämäärä Su Elo 19, 2007 19:29

Patasika kirjoitti:Jokainen uusi katsoja tuo lisää rahaa Porin Ässille ja auttaa heidän toimintaansa. Jos olisi pari kautta halli joka pelissä täynnä, uskon että Ässien pelaajabudjetti nousisi ja joukkue olisi mukana joka vuosi mitalitaistossa Kärppien, Jokereiden ym. kanssa...

Aivan hyvä teoreettinen huomio porilaisen kiekon tiimoilta. Kuitenkin on huomioitava talousalueemme mahdollisuudet ja kiinnostavuus tukea jääkiekon pelaamista korkeimmalla sarjatasolla maassamme. Helsingissä esim. Jokereiden otteluissa halli on puolityhjänä, mutta yleisömääräksi ilmoitetaan aina n. 10 000 katsojaa. Tämä kertoo sen tosiseikan, että kausikortit ovat suurelta osin yritysten ostamia.
Valitettavasti Porin kokoinen alue ei kykene nykyisellä rakenteella nostamaan Ässiä suurten seurojen joukkoon, ei edes yksittäisten lipunostajien tuella. Ässät tarvitsisivat samanlaisen tukisysteemin, kuin naapurikaupungin seuralla on. Lukollakin resurssit ovat rajalliset, vaikka tuki on huomattavasti kovempaa luokkaa, kuin Ässillä.
Ollaan silti mukana kannattamassa patapaitoja, mutta pidetään jalat maassa ja odotellaan lottovoittoa, jollaisesta saimme nauttia pari kautta sitten.
RA
Käyttäjän avatar
rannan asukas
Special Galaktinen Kunniajäsen
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Jardel päivämäärä Ma Elo 20, 2007 08:13

Tuskinpa se nyt kuitenkaan niin kauhean vaikeaa Karalahdelle, se kuivilla pysyminen. Media kenties hivenen suurennellut "ongelmaa." Edelliskaudella mies taisi olla yhdestä matsista ko. syystä pois, eli kauden viimeisestä pronssimatsista.
Liigan parhaimpia pakkeja, jolle olisi käyttöä missä tahansa joukkueessa.
Jardel
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Elo 20, 2007 08:15

Jardel kirjoitti:Tuskinpa se nyt kuitenkaan niin kauhean vaikeaa Karalahdelle, se kuivilla pysyminen. Media kenties hivenen suurennellut "ongelmaa." Edelliskaudella mies taisi olla yhdestä matsista ko. syystä pois, eli kauden viimeisestä pronssimatsista.
Liigan parhaimpia pakkeja, jolle olisi käyttöä missä tahansa joukkueessa.
En nyt tiedä, mutta jos ei NHL kiinnosta ja fyffe bisseä enemmän niin ainakin minun silmissäni ongelma on suuri.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja FBT-Nalle päivämäärä Ma Elo 20, 2007 08:17

opaste kirjoitti:En nyt tiedä, mutta jos ei NHL kiinnosta ja fyffe bisseä enemmän niin ainakin minun silmissäni ongelma on suuri.

No tähän voisi jokainen kunnon vasemmistolainen todeta: Mutta kun raha ei ole tärkeintä. Pääasia, että tulee jotenkuten toimeen. Ja sitä Jere tosiaan on.
Käyttäjän avatar
FBT-Nalle
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ma Elo 20, 2007 09:06

FBT-Nalle kirjoitti:
opaste kirjoitti:En nyt tiedä, mutta jos ei NHL kiinnosta ja fyffe bisseä enemmän niin ainakin minun silmissäni ongelma on suuri.

No tähän voisi jokainen kunnon vasemmistolainen todeta: Mutta kun raha ei ole tärkeintä. Pääasia, että tulee jotenkuten toimeen. Ja sitä Jere tosiaan on.
Niin juu taas ne sosialistit oli pakko vetää mukaan tähänkin... :roll:
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto