Kultaaaaa

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Kultaaaaa

ViestiKirjoittaja katitus74 päivämäärä Su Syys 02, 2007 13:56

Tulihan se kumminkin vaikkei suuret odotukset Pitkämäeltä karsinnan jälkeen olleet. Hienosti heitetty kisa ja varsinkin viimeinen heitto jota ei olisi enää edes tarvinnut heittää :D Tero näytti kumminkin vielä kaikille että turhaan ei hänelle kultaa kaulaan ollut tulossa.
Etelä-pohojanmaalta kotoosin...vuosia Porissa asunut jästipää ; ) Toejoelta pongattavissa suurimmaksi osaksi.
Käyttäjän avatar
katitus74
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Su Syys 02, 2007 14:10

Mitäköhän Terolle on syötetty kun pää noin hyvin kesti? Yleensähän miekkosen keppi lentää parhaiten takahikiän piirimestaruuskisoissa...
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Syys 02, 2007 14:15

oceanic7 kirjoitti:Mitäköhän Terolle on syötetty kun pää noin hyvin kesti? Yleensähän miekkosen keppi lentää parhaiten takahikiän piirimestaruuskisoissa...
On tainnut sitä pallokalaa vetää eilen ehtoolla.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja FBT-Nalle päivämäärä Su Syys 02, 2007 14:49

Yksi mitali, yksi pistesija.. Hienoa Terot, huonoa muut.. :shock:
In the end we're all just chalk lines on the concrete - Drawn only to be washed away
Käyttäjän avatar
FBT-Nalle
Galaktinen Kunniajäsen
Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Su Syys 02, 2007 19:41

oceanic7 kirjoitti:Mitäköhän Terolle on syötetty kun pää noin hyvin kesti? Yleensähän miekkosen keppi lentää parhaiten takahikiän piirimestaruuskisoissa...

Jaa vai niin. Esim. kaksi kultaisen liigan osakilpailuvoittoa Terolla tällä kaudella, jos ne on sinun mielestäsi tasoa takahikiän piirimestaruuskisa, niin hoh hoijaa.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ma Syys 03, 2007 07:22

Niin tällä kaudella juu varmaan mutta mies on aika monet arvokisat sössinyt kun pää ei kestä. Ja se oli jopa ylen selostajankin huulilla pelonsekaiset sanat että mahtaako nyt taaskaan onnistua vai pettääkö hermot. Että hohhoijaa vaan itselles.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ma Syys 03, 2007 07:36

oceanic7 kirjoitti:Niin tällä kaudella juu varmaan mutta mies on aika monet arvokisat sössinyt kun pää ei kestä. Ja se oli jopa ylen selostajankin huulilla pelonsekaiset sanat että mahtaako nyt taaskaan onnistua vai pettääkö hermot. Että hohhoijaa vaan itselles.

Kaudella 2005 Terolla neljä kultaisen liigan voittoa ja oli ensimmäinen suomalainen voittaja kultaisessa liigassa kautta aikojen. Seuraavalla kaudella Superliigan voitto ensimmäisenä suomalaisena ja EM-hopeaa Göteborgista, sekä yksi kultaisen liigan osakilpailuvoitto. Eihän se pää ole kestänyt, ei millään. Jos nyt yksi epäonnistuminen MM-kisoissa vuodelta 2005 on, niin turha siitä on vetää johtopäätöksiä, että ei pää kestä.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Ma Syys 03, 2007 08:12

Kotikisoissa epäonnistui...ei kestä pää. Mutta pääasia että tukka on hyvin.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Pe Syys 07, 2007 22:27

oceanic7 kirjoitti:Kotikisoissa epäonnistui...ei kestä pää. Mutta pääasia että tukka on hyvin.

Juu niin epäonnistui, mutta sinähän sanoit että on aika monet arvokisat sössinyt, kaksi mitalia kumminkin. Ei pää kestä, huh mitä skeidaa. Lapsellista arvostella toisten tukkamuotia, miten se liittyy urheiluun.
Käyttäjän avatar
Keano

Paluu Arkisto