MSN Messenger

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 00:43

J.A.-75 kirjoitti:Onhan se mese käytössä, ja onkin hyvä keino keskusteluun, varsinkin kun tois puol suomee on muutamat tärkeet henkilöt, joihin on kiva pitää yhteyksii. Myös lähempänä oleviinkin.. Ja web- kamera kans on. Ei tarvi eriksee miettii puhelinkului, niin paljoo ainakaan :wink:

Toi on totta, ja hyvin keskustelu sujuu pidemmällekin... :D
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 10:58

Mulla on Skype ja Voipbuster. Voipbusterilla soitan Suomeen äitini lankapuhelimeen ilmaiseksi vielä neljä viikkoa ja senkin jälkeen halvemmalla kuin Skypellä. Hyvin toimivat nekin.
Vieras

ViestiKirjoittaja dodgert päivämäärä Ma Marras 20, 2006 20:15

Onhan mulla Mese jota kyllä käytän päivittäin hyvä kapistus
Musiikki/Leffa Hullu 100%
Käyttäjän avatar
dodgert
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ti Tammi 23, 2007 20:21

Amsn käytössä. Löytyy samat toiminnat kun windowsin live mesestä, ilman mainoksia ym sälää. Itse asiassa säädettävyys, ja muokattavuus on huomattavasti laajempi Amesessä.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Ti Tammi 23, 2007 20:53

rattimiäs kirjoitti:Amsn käytössä. Löytyy samat toiminnat kun windowsin live mesestä, ilman mainoksia ym sälää. Itse asiassa säädettävyys, ja muokattavuus on huomattavasti laajempi Amesessä.
Likki ei skulaa.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ti Tammi 23, 2007 20:59

Juu eipä skulannu ei.. En jaksanu alkaa säätämään, joten poistin linkityksen. Jotain jos kiinnostaa niin gooooooooooooooooooooooooooooooogle :D
rattimiäs

ViestiKirjoittaja Potku päivämäärä Ke Tammi 31, 2007 00:20

Sain eilen Mesestä widdumaisen viruksen. Kesti kauan poistaa se.

Varoitusviesti
Käyttäjän avatar
Potku
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

ViestiKirjoittaja Gez päivämäärä Ke Tammi 31, 2007 01:07

Heräsi taas hyvä kysymys, kun katsoin tuota linkkiä mistä löytyi lisää asiasta....

Eli. Minkä IHMEEN takia ton tyylisestä viestistä löytyvää ton tyylistä linkkiä yleensäkään painaa? Aika ilmiselvää, että ainakin joku haittaohjelma sieltä yrittää tulla, jollei jopa itse paha setä virus.. :wink:
Käyttäjän avatar
Gez
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja Potku päivämäärä Ke Tammi 31, 2007 20:14

Veljeni on tällä hetkellä Espanjassa. Ajattelin että hän lähetti linkin ja huvikseen puhui espanjaa siinä samassa. Se kielihän tuossa on portugalia eli melko lähellä espanjaa.

Eli tuo mato tekee niin, että se lähettää itseään kaikille, joiden kanssa avataan Mese-keskustelu.

Samaa siis se falkoni tuossa ketjussa ihmetteli, mutten jaksanut hänelle vastata (paristakaan syystä). Vastasin nyt sinulle, eli noita voi siis sattua. Oikeastaan tuossa tilanteessa voisi kysyä, miten olisin voinut olettaa linkin olevan jotakin muuta kuin veljeni lähettämä. Kaikki ei aina ole ihan niin yksinkertaista kuin itse luulisi....;)
Käyttäjän avatar
Potku
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

ViestiKirjoittaja Gez päivämäärä Ke Tammi 31, 2007 23:50

Potku kirjoitti:Veljeni on tällä hetkellä Espanjassa. Ajattelin että hän lähetti linkin ja huvikseen puhui espanjaa siinä samassa. Se kielihän tuossa on portugalia eli melko lähellä espanjaa.

Ok, se tekee asiasta paljon ymmärrettävän. Ei tullutkaan tuollainen tilanne ihan ekaksi mieleen, että on tuttuja Epsanjassa jne jne! 8)
Käyttäjän avatar
Gez
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

Edellinen

Paluu Arkisto