Sampolan viihtyvyys

Foorumi Itä-Porissa asuville. Sampola, Impola, Vanhakoivisto, Uusikoivisto, Koivula, Väinölä, Kalaholma, Harmaalinna, Kartano, Mikkola...

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä To Elo 21, 2008 18:07

päve kirjoitti:Kyllähän tääl sampolas vieläki kiertelee poliisit kattelemas et onko mitään erkoista,oon nähny mont kertaa.

Mutta se ei tee Sampolasta yhtään sen turvattomampaa kuin esim. Kuukkarista.
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja päve päivämäärä To Elo 21, 2008 18:15

Ei niin teekkää,ainahan tääl saa olla varuillaan kuitenki, kun mä en edes luota tämän talon asukkaisiin enkä koko kaupungin asukkaisiin,parempi ku luottaa vaan itteensä vaik tää onki mulle jo aika tuttu kaupunki kun 2 vuotta marraskuussa asunu täällä porissa.
Käyttäjän avatar
päve
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja päve päivämäärä To Elo 21, 2008 18:16

[quote="El Loco"][quote="päve"]Kyllähän tääl sampolas vieläki kiertelee poliisit kattelemas et onko mitään erkoista,oon nähny mont kertaa.[/quote]

Mutta se ei tee Sampolasta yhtään sen turvattomampaa kuin esim. Kuukkarista.[/quote]

Ei kai kuukkarikaan ole turvallinen paikka asua kai sielläki sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.
Käyttäjän avatar
päve
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä To Elo 21, 2008 18:46

päve kirjoitti:
El Loco kirjoitti:
päve kirjoitti:Kyllähän tääl sampolas vieläki kiertelee poliisit kattelemas et onko mitään erkoista,oon nähny mont kertaa.

Mutta se ei tee Sampolasta yhtään sen turvattomampaa kuin esim. Kuukkarista.

Ei kai kuukkarikaan ole turvallinen paikka asua kai sielläki sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

Ei sen enempää kuin muuallakaan Porissa / muussa kaupungissa. :roll:
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja päve päivämäärä To Elo 21, 2008 18:50

[quote="El Loco"][quote="päve"][quote="El Loco"][quote="päve"]Kyllähän tääl sampolas vieläki kiertelee poliisit kattelemas et onko mitään erkoista,oon nähny mont kertaa.[/quote]

Mutta se ei tee Sampolasta yhtään sen turvattomampaa kuin esim. Kuukkarista.[/quote]

Ei kai kuukkarikaan ole turvallinen paikka asua kai sielläki sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.[/quote]

Ei sen enempää kuin muuallakaan Porissa / muussa kaupungissa. :roll:[/quote]

Niinpä, niin ajattelinki. Onneks oon kumminki saanu olla rauhas omas kämpäs ettei ketään oo tullu soittelemaan turhaan ovikelloa.
Käyttäjän avatar
päve
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä To Elo 21, 2008 18:54

Porihan on rauhallinen kuin mikä. Toista se on Tampereella. Siellähän pistetään lihoiksi nuorta ja vanhaa melkein laaki per päivä. Pyöräilijöitä tönitään linja-autojen alle ja sen semmoista. Hyvinvoivat espoolaisetkin menevät kohta väkivaltatilastoissa edelle.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja päve päivämäärä To Elo 21, 2008 19:00

Tampereesta en kommentoi kun en tunne koko kaupunkia,oon vaan käyny siel vaihtaas junaa :D ja joskus käyny koulun kanssa särkänniemessä ja joillain messuilla pirkkahallis, niin ja koskikeskukses on tullu käytyy.
Käyttäjän avatar
päve
Käyttäjä
Käyttäjä

Re: Sampolan viihtyvyys

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä Ma Kesä 22, 2009 20:47

Sampolan viihtyvyyteen kuuluu ilmeisesti se, että täysperävaunullinen rekka pysäköi poikittain henkilöautojen parkkiin Puhurintiellä... Rekan eteen mahtuu henkilöauto ja jos asuisin Sampolassa, olisi autoni ihan varmasti siinä rekan edessä parkissa. Henkilöautoja varten ne parkkiruudut on.
Kun halvalla saa..
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Ti Kesä 23, 2009 07:17

olen kanssa pistänyt saman merkille, mutta haittaneeko tuo, ei siihen kukaan ole koskaan enenkään henkilöautoa parkkeerannut. :D
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä Ti Kesä 23, 2009 15:39

Ehkä sen vuoksi, kun joku älyvälkky parkkeeraa siihen rekkansa..
Kun halvalla saa..
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

Edellinen

Paluu Itä-Pori