Linja-autojen aikataulut

Foorumi Meri-Porissa asuville. Reposaari, Mäntyluoto, Pihlava, Kaanaa...

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä La Marras 03, 2007 21:12

Menee salatieteilyksi, mutta tosiaankin, kaikki mitä valtamedioista saatte tietoonne ei välttämättä pidä paikkaansa...the truth is out there :lol:
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Korkki päivämäärä La Marras 03, 2007 21:20

Tietysti jos Porin linjoilla on 25 isoa bussia ja 5 minibussia niin hankinta- huolto- ymv. kustannukset ovat yksikköä kohti halvemmat isoilla, mutta uskoisin että ero on niin pieni että kun verrataan kilometriä kohti tulevia bensa- yms. tarveainekustannuksia minibussi menee ohi. En silti tiedä varmaksi, mutta näin olen ymmärtänyt myös eräältä toiselta taholta jolla ei minibusseja edes ole.
Käyttäjän avatar
Korkki
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja AbBis päivämäärä La Marras 03, 2007 23:39

Muistaisin myös joskus lukeneeni ettei nuo pienet sen halvemmaksi tule.
AbBis
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä Su Marras 04, 2007 22:57

Kahden linjurinrenkaan hinnalla ostaa koko kiepin tollaseen sprinteriin....Öljytilavuus on pienempi, kulutus on pienempi, saastutus on pienempi, noh, moottoreita varmaan menee jos mersun laittaa=)
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja tuomas päivämäärä To Marras 08, 2007 08:04

Satakunnan Kansa uutisoi: Porin Linjojen rahavaikeudet saattavat nostaa lippuhintoja ja vähentää vuoroja. Eli taas mennään, jos pitäisi alkaa julkisia omassa käytössä suosimaan, aivan väärään suuntaan.
Käyttäjän avatar
tuomas
Vapaajäsen
Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä To Marras 08, 2007 18:37

oceanic7 kirjoitti:Satakunnan Kansa uutisoi: Porin Linjojen rahavaikeudet saattavat nostaa lippuhintoja ja vähentää vuoroja. Eli taas mennään, jos pitäisi alkaa julkisia omassa käytössä suosimaan, aivan väärään suuntaan.

Jos se mitä kuulin, jotta Sampolan linjalla pääsee kaupunkiin 20.min välein on ylellisyyttä. Räpsööstä kulkee bussit tunnin välein ja iltavuoroja harvennettu. Sitä mukaa kun bensan hinta nousee, kasvaa bussi matkustajat myös...
Never too old to ROCK!
http://www.relmu.fi
Facebook
Käyttäjän avatar
Japi
Universiaalinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä La Marras 10, 2007 13:58

Mielenkiintoista nähdä saako Porin Linjat kaupungilta pyytämänsä 450 000:n euron tukipotin.
Käyttäjän avatar
Åke
Universiaalinen Kunniajäsen
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä La Marras 10, 2007 14:10

Åke kirjoitti:Mielenkiintoista nähdä saako Porin Linjat kaupungilta pyytämänsä 450 000:n euron tukipotin.

Toisaalta toivottavasti, jotta palvelut pelaa. Linja-autoa tarvitsee kuitenkin iso Porilaisista.
Never too old to ROCK!
http://www.relmu.fi
Facebook
Käyttäjän avatar
Japi

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 10, 2007 14:36

Japi kirjoitti:
Åke kirjoitti:Mielenkiintoista nähdä saako Porin Linjat kaupungilta pyytämänsä 450 000:n euron tukipotin.

Toisaalta toivottavasti, jotta palvelut pelaa. Linja-autoa tarvitsee kuitenkin iso Porilaisista.

Minä taas olen sitä mieltä että tuollakin rahalla pitäisi palkata terveyskeskukseen hoitajia. Siitä olisi jotain hyötyäkin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Eltsu päivämäärä La Marras 10, 2007 15:21

Rajatapaus kirjoitti:
Japi kirjoitti:

Minä taas olen sitä mieltä että tuollakin rahalla pitäisi palkata terveyskeskukseen hoitajia. Siitä olisi jotain hyötyäkin.

Mielestäsi linja-autoista ei ole mitään hyötyä? Entäs ne ketkä kulkevat linja-autoilla kouluun, töihin (esim.terveyskeskukseen) yms.? Pitäisikö heidän sitten vaihtaa bussin esim. taksiin? Voi tulla vähän kalliiksi.
Mies voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä jalkapalloseuraa.
Eltsu
Special Galaktinen Kunniajäsen
Special Galaktinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 10, 2007 15:25

Eltsu kirjoitti:Mielestäsi linja-autoista ei ole mitään hyötyä? Entäs ne ketkä kulkevat linja-autoilla kouluun, töihin (esim.terveyskeskukseen) yms.? Pitäisikö heidän sitten vaihtaa bussin esim. taksiin? Voi tulla vähän kalliiksi.

Itse koen ettei busseista paljoakaan hyötyä Porissa ole. Viimeisen kerran kun käytin (tai siis yritin käyttää) bussia Porissa, odotin 45 min torilla turhaan. Ja reitti piti kulkea siitä ohi, myös pysäkin mukaan. Ehkä odotin busseilta liikaa, kun vertailupohjana oli pks:n lähiliikenne.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 10, 2007 15:29

AstrariX kirjoitti:
Eltsu kirjoitti:Mielestäsi linja-autoista ei ole mitään hyötyä? Entäs ne ketkä kulkevat linja-autoilla kouluun, töihin (esim.terveyskeskukseen) yms.? Pitäisikö heidän sitten vaihtaa bussin esim. taksiin? Voi tulla vähän kalliiksi.

Itse koen ettei busseista paljoakaan hyötyä Porissa ole. Viimeisen kerran kun käytin (tai siis yritin käyttää) bussia Porissa, odotin 45 min torilla turhaan. Ja reitti piti kulkea siitä ohi, myös pysäkin mukaan. Ehkä odotin busseilta liikaa, kun vertailupohjana oli pks:n lähiliikenne.

Todella paljon hyötyä minulle. Pääsee töihin päivittäin kätevästi.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 10, 2007 15:34

kaifas kirjoitti:Todella paljon hyötyä minulle. Pääsee töihin päivittäin kätevästi.

Se on hyvä, että jollekin on.
Vieras

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä La Marras 10, 2007 15:56

AstrariX kirjoitti:
kaifas kirjoitti:Todella paljon hyötyä minulle. Pääsee töihin päivittäin kätevästi.

Se on hyvä, että jollekin on.
Minä en pääse edes sinne...
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

Edellinen

Paluu Meri-Pori