Tietoa ylläpitäjistä ja valvojista

Täällä on ylläpidon tärkeitä ja vähemmän tärkeitä tiedotteita koskien Porilaiset.Com sivustoa.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

Tietoa ylläpitäjistä ja valvojista

ViestiKirjoittaja Jannes päivämäärä To Loka 14, 2004 18:37

Yleisön pyynnöstä ylläpitäjä kertoo hieman itsestään. :)

Nimeni on Janne Salminen ja ammatiltani olen yrittäjä. Ennen yrittäjyyttä olin töissä eräässä Kuopiolaisessa yrityksessä joka liittyy löyhästi myös nykyiseen ammattiini. Ammattini varjopuolena on että joudun työtä tekemään melkein aina Ruotsissa. Ammattini on kausiluontoista joten keskitalven ja kesän voin pitää "lomaa".

Porilainen olen henkeen ja vereen. Syntynyt olen Reposaaressa, joten kai voin itseäni Räpsööläiseksi kutsua. Nykyisin asun Pohjois-Porissa, joskin muutto on tulossa ensi kesänä jonnekin muualle.

Harrastuksia on mm. kalastus, veneily, luonto ja valokuvaus.

Kertokaas myös valvojat itsesänne jotain!
Viimeksi muokannut Jannes päivämäärä Pe Maalis 31, 2006 18:14, muokattu yhteensä 2 kertaa
Käyttäjän avatar
Jannes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja japatii päivämäärä Ti Loka 19, 2004 14:33

Juuh.. Eli olen Jani pia 20wee :lol: ja olen näillä sivustoilla apu-ylläpitäjänä. Asustan tällähetkellä kaupungilla ja syntyjä olen pormestarinluodosta.

Ja harrastuksiini kuuluu nuorisotyö ja ihan vaan oleminen. Muuten olen tällä hetkellä siis työtön.
Viimeksi muokannut japatii päivämäärä Ma Helmi 13, 2006 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
~I'm jUst a DreAmEr WhO dReaMs of bEtTer DaYs~
Käyttäjän avatar
japatii
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Marras 17, 2004 19:39

Mielipiteen vapaus on yksi tärkeimpiä perusoikeuksiamme. Sen osoittamisessa pitää vaan pyrkiä olemaan tahdikas ja kunnioittaa myös toisen mielipidettä vaikka se joskus vähän kitkerältä tuntuisikin. Itse olen poliittisesti sitoutumaton vaikka kävinkin äänestämässä.
Ja joskus esimerkiksi uskonasioiden väkisintuputtaminen ottaa minua päähan. En ole ateisti ja olen Suomen Merimieskirkon jäsen. Syynä jäsenyyteen on se että olen tutustunut ko kirkkoihin muutamassa euroopan eri maassa. Sinne voi mennä kuka tahansa iltaa istumaan, lehtiä lukemaan, yleensä pääsee saunomaankin ja kirkon pyykkituvassa voi esim rekkamies pestä viikon reissussa hikeentyneet vaatteensa. Ja voi sinne mennä ihan hiljentymäänkin tai Jumalanpalvelukseen jos tuntee tarvetta.Se on todellista lähimmäisen auttamista. Tässäpä vähäsen tietoa minusta ja mielipiteistäni. Kyselkää lisää, jos sattuu kiinnostamaan.
Vieras

Uusin valvoja esittäytyy...

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Helmi 01, 2005 15:38

Niin olen 27 -vuotias ( -78 ) porilainen täältä Porkan perältä (syntyperäinen porkkalainen). Työskentelen teollisuudessa osa-aikaisena sekä iltaisin opiskelen Harjavallassa lähihoitajaksi päivätyöni ohella. Harrastuksina mm. Opel klubitoiminta, tietokoneet, kunto-sähly, musiikki ja leffat. Naimisissa, lapsia ei vielä ole. Kouluni olen käynyt Porkassa... sekä Kauppis on tullut läpikahlattua. Politiikasta ymmärrän ja seuraan sitä jonkun verran. En kuitenkaan omista minkään puolueen jäsenkirjaa vaikka suunta onkin selvillä. Kuulun myös juniorijalkapallojoukkueen valmennusporukkaan joukkueen johtajan muodossa, eli tältä puolelta "jäsenkirja" löytyy... :lol: Minun toiminnastani täällä saa vapaasti esittää palautetta sekä antaa uusia ideoita. Laitatpa mitä tahansa viestiä minulle, asian käsittelyä nopeuttaa aina asiallisuus.

Tällainen mies kuuluu YP-porukkaan...
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä Ma Kesä 27, 2005 00:26, muokattu yhteensä 2 kertaa
Vieras

ViestiKirjoittaja Eltsu päivämäärä Ke Huhti 20, 2005 15:54

Joo, eli siis olen uusi naama valvojakaartissa. Nimeni on Joni ja asun Liinaharjassa. Olen valvojista nuorin kun ikää on vasta 17 vuotta. Harrastuksiini kuuluu... No jaa, ainakin futiksen ja lätkän seuraaminen- sekä niiden pelaaminen kavereiden kanssa. Että ei tässä muuta tällä kertaa. Palataan asiaan! :D
Mies voi rakastaa montaa naista, mutta vain yhtä jalkapalloseuraa.
Eltsu
Special Galaktinen Kunniajäsen
Special Galaktinen Kunniajäsen

Diu..

ViestiKirjoittaja kahvisto päivämäärä La Kesä 11, 2005 12:17

Valvojatiimin uutena jäsenenä olen hyvin kiitollinen ja otettu tästä kunniasta olla ensimmäinen (toivottavasti) valvoja, joka pukeutuu mielellään hameeseen.. :lol: No jaa.
Eli siis, täytin tänä vuonna 22 vuotta ja niinkuin useimmat foorumilaiset tietävät, aviomiehelläni Jhvistolla ja minulla on pieni poika jota kutsun täällä Mihvistoksi..
Etunimeni on Karoliina enkä ole syntyperäinen Porilainen, Kokemäkeläisen tytär kuitenkin. Olen kasvanut Hämeenlinnassa ja Ähtärissä, hieman Poria pienemmissä kaupungeissa. Harrastan My little ponien keräilyä, uintia, käppäilyä, koodausta, piirtämistä, kirjoittamista, pakanamiittien sekä larpppien järjestelemistä ja nettisurffailua. Olen poliittisesti pakastimessa, eli en ymmärrä koko asiasta mitään sen kummemmin kuin edes haluaisinkaan tietää. Silti työharjoittelussa ollessani jouduin valjastamaan kirjalliset taitoni hetkeksi Nummeliinin äänitorven käyttöön kirjoittamalla nuorten palstaa. Not good. En tykkää.
Eipä kai tässä sitten muuta, tokihan kysyä saa jos huvittaa.. :)
Viimeksi muokannut kahvisto päivämäärä To Elo 11, 2005 02:34, muokattu yhteensä 1 kerran
^ Dario Fo ^
Käyttäjän avatar
kahvisto
Universiaalinen Kunniajäsen
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja jhvisto päivämäärä Su Heinä 31, 2005 16:31

melkein 23 vuotias, it-as. tms, asun sampolassa, naimisissa (kuten joku jo on ehkä arvannut) , isä (kuten jotkut ovat havainneet) jne. eli ihan tavallinen porilainen juntti.. eikun siis jätkä.. heh.. ennen asuin isossasannassa, eli pohjoisporis, mut peri vuotta sitten tuli muutettua sampolaan.
Käyttäjän avatar
jhvisto
Teknikkopormestari
Teknikkopormestari

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja suvis päivämäärä Pe Joulu 02, 2005 22:40

No niin, uusi jäsen rivistössä esittäytyy. :smt039

Suvi on nimeni, ikää 27, asustelen Musan/Vähärauman rajamailla. Perheeseen kuuluu kaksi tytärtä ja aviomies.

Harrastuksiini kuuluu lähinnä karaoke :elvis ja kodin ylläpito, jos sitä nyt harrastukseksi voi sanoa :lol: , liikunta silloin kun vähänkin jaksaa. Monille on varmasti jo selvinnytkin, että ammatikseni ajelen tuolla tien päällä.

Siinä tiivistettynä olennaisin tieto..
Käyttäjän avatar
suvis
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

Highscores: 1

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Tammi 17, 2006 18:39

Tuon ylinnä olevan kuvaukseni kirjoittamisen jälkeen onkin sitten jo tapahtunut kaikenlaista... eli teollisuustyöt ovat mun osaltani jääneet historiaan, eli sinne tällä hetkellä en aio palata. Sain työpaikan aivan pääkaupunkimme keskustasta hoitoalalta. Tämän työn takia siis olen nyt muuttanut Helsinkiin pysyvämmin. Pikaisen muuttoaikataulun takia koulua käyn kerran viikossa edelleen Harjavallassa ja sen jälkeen tulee vielä pyörähdettyä Porissakin. Syksystä 2006 koulukin tulee jatkumaan pääkaupunkiseudulla. Muuton takia myös jalkapallotoimintani loppui nyt syksyllä 2005 kauden palkintojenjakoon. :D

UPDATE 13.5.´06
Nyt on oma asuntokin ostettuna täältä ja remontissa menee iso osa kesästä, kun saamme asunnon haltuumme kesäkuun eka.

UPDATE 15.6.´06
Asunto on hallussamme Helsingin Tapulikaupungissa ja isoin mahdollinen remontti alkanut eli joka huone ja katosta lattiaan. Eli nykyään tulen viettämään vain pienen osan ajastani synnyinkaupungissani.

UPDATE 9.8.´06
Elikkäs nyt sitä asutaan kokonaan Helsingissä. Porin asunto on myyty ja hallintakin on jo siirtynyt seuraaville. Poikkeilen satunnaisesti Porissa...
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä Ke Loka 11, 2006 12:06, muokattu yhteensä 4 kertaa
Vieras

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä La Touko 13, 2006 22:57

Terve! Elikkäs Ylläpito on luottanut minuun ja tehnyt minusta valvojan. Hieman siitä kyllä yllätyin ja aion hoitaa homman kunnialla kotio!

Mutta itestäni hieman! Olen 22v ja kotoisin Ruosniemestä, mutta nyt asustan Käppärässä. Harrastan partiota, kalastusta ja politiikkaa. Kalastus on hyvin rentouttavaa touhua varsinkin kesällä. On mukava pistää kännykkä äänettömällä ja nautiskella luonnon hiljaisuudesta. Vapaa-aikaani vietän myös kavereiden kanssa hengaillen ja kotosalla netissä surffaillen ja löhöillen. Yksi itselleni tärkeä asia on penkkiurheilu. Varsinkin jääkiekko ja Porin Ässät! Jääkiekko on intohimoni ja fanitan Ässiä todella fanaattisesti.

Hyviä keskustelu hetkiä kaikille! Foorumin taso on turvattu! :wink:
Viimeksi muokannut Dukes päivämäärä Ke Heinä 12, 2006 00:25, muokattu yhteensä 3 kertaa
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

Paluu Ylläpidon tiedotteet