Pesäkarhut 2007

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä Ma Heinä 02, 2007 10:16

Aika yllättävää oli lukea Satakunnan Kansasta miten naisten Itä-Länsi pelaajat joutuvat nukkumaan yönsä peruskoulun lattialla. Se ei ole tätä päivää tapahtumassa, jossa pyörii isot rahat. Syyksi sanottiin, ettei Kouvolan majoituskapasiteetti riitä. Kaupungissa kuitenkin järjestetään kuukauden päästä sellainen suurtapahtuma kuin kuninkkusravit.
Käyttäjän avatar
Åke
Universiaalinen Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Heinä 03, 2007 19:36

Huomenna 4.7. klo 1800 on Naisten superin ottelu Porin Pesäkarhut- Ylihärmä. Paljon porukkaa kannustamaan. Kiitos.
Vieras

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä To Heinä 05, 2007 11:44

http://www.superpesis.fi/news.php?id=790

300 euron hintaiseksi tuli Pesäkarhujen pelinjohtajalle vanha kansanhuumori("Seisoo kuin kyrvät häissä"). Eihän tuo tietysti Pesäkarhujen rahoissa kovin suuri summa ole. Todistus vain television voimasta. Olisiko koko sakkavaatimus lähtöisin Jyväskylästä ?
Käyttäjän avatar
Åke

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä To Heinä 05, 2007 18:46

On tainnut olla jokin imago kysymys kyseessä?
Käyttäjän avatar
Japi
Universiaalinen Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä Pe Heinä 13, 2007 13:51

Pesäkarhuja kehuvat kirjoitukset ovat toistaiseksi tältä palstalta loppuneet. Jyväskylä ja Hamina opettivat.
Käyttäjän avatar
Åke

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Pe Heinä 13, 2007 14:05

Åke kirjoitti:Pesäkarhuja kehuvat kirjoitukset ovat toistaiseksi tältä palstalta loppuneet. Jyväskylä ja Hamina opettivat.

Kaikille sattuu joskus huonoja päiviä. On ne silti hyviä.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Heinä 13, 2007 19:44

Åke kirjoitti:Pesäkarhuja kehuvat kirjoitukset ovat toistaiseksi tältä palstalta loppuneet. Jyväskylä ja Hamina opettivat.

Jyväskylä on sarjan kärkijoukkue. Opetus? Hamina on sarjan häntäpään joukkue. Voitto Pesäkarhuille 2-1. Opetus? Johtuisko tämä kirjoittelemattomuuteni siitä että olen jazzihommissa todella intensiivisesti. Ei tahdo jäädä aikaa kommentoimiseen joka pelistä. No, sen olenkin jo huomannut että kirjoittajien joukossa on, niin kuin pitääkin, myös henkilöitä, joita pesäpallo ei kiinnosta. Mutta kummallisia kommentteja tulee silti. Se olkoon tällaisten henkilöiden oikeus.
Vieras

ViestiKirjoittaja Åke päivämäärä La Heinä 14, 2007 10:55

:roll:
Käyttäjän avatar
Åke

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Su Heinä 15, 2007 14:39

johanja kirjoitti:Kaikille sattuu joskus huonoja päiviä. On ne silti hyviä.

Jaaha, huono päivä piteni juuri huonoksi viikoksi. Joko nyt riittäis?
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 11:52

Pesäkarhujen vieraspeli Lapualla on tänään nähtävissä suorana urheilukanavalta. Lisäksi se on tulos-ja monivedossa kohteena.
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 13:26

Toivattavasti pesäkarhut muistivat ottaa uimavarusteet mukaan.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Japi päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 14:46

orrengrund kirjoitti:Pesäkarhujen vieraspeli Lapualla on tänään nähtävissä suorana urheilukanavalta. Lisäksi se on tulos-ja monivedossa kohteena.

Mihin aikaan tulee tv:stä?
Never too old to ROCK!
http://www.relmu.fi
Facebook
Käyttäjän avatar
Japi

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 14:59

Japi kirjoitti:
orrengrund kirjoitti:Pesäkarhujen vieraspeli Lapualla on tänään nähtävissä suorana urheilukanavalta. Lisäksi se on tulos-ja monivedossa kohteena.

Mihin aikaan tulee tv:stä?

18:30 näyttäs alkavan matsi.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 18:23

Olipahan avutonta sisäpeliä Pesäkarhuilla ekalla jaksolla, ei ainuttakaan kolmostilannetta ja ykköseltä tuli paloja kuin liukuhihnalta. Paljon saavat parantaa, mikäli aikovat ottelun voittaa.
"Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää." -Juhani Tamminen"
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 18:53

ja kun Lapualla näkyy olevan lukkari ja Pesäkarhuilla innari.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 19:11

Luokattoman huonoa sisäpeliä(?) Porilta, tv-kommentaattorin mukaan. Niinpä kai sitten. Paljon paree voitti :taputapu
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Heinä 31, 2007 22:25

Olin paikalla. Sää oli hieno. Lapuan polttolinja ja kopparit olivat paljon parempia kuin Pesäkarhulaisten. Lyöntipeli oli arkaa ja jostain ihmeen syystä CT sai Porilaisista parhaan pelaajan tittelin. Meni vissiin Lapuan raadilla vähän arvot sekaisin. Lapuan taika piti jälleen. Ja Lapuan lukkari on ihan omaa luokkaansa. Onneksi on vielä kesää jäljellä.
Vieras

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä To Elo 02, 2007 15:54

Tiistaina tulee taas Pesäkarhujen peli urheilukanavalta. Tällä kertaa Porista. Vastustajaa ei vielä tiedetä.
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä To Elo 02, 2007 17:58

orrengrund kirjoitti:Tiistaina tulee taas Pesäkarhujen peli urheilukanavalta. Tällä kertaa Porista. Vastustajaa ei vielä tiedetä.

Jaaha, saas nähdä onko taas samanlaista höntsäilyä?
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Elo 07, 2007 19:29

Tänään pelattiin ottelu Pesäkarhut-Ylihärmä. Tulos 2-0. Peli oli hyvä ja ratkaisut älykkäitä. Heidi Kuusistolla aivan loistava päivä. Ja kultakypärä seuraavassa pelissä.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 15, 2007 19:30

Tänään tuherreltiin ottelu Pori-Rauman Fera. Pori voitti. Ottelun huippukohta taisi olla aloitusheitto jonka heitti Rob Hisey ja hyvin heittikin. Suoraan räpsään.
Vieras

ViestiKirjoittaja Dukes päivämäärä Ke Elo 15, 2007 19:33

Rajatapaus kirjoitti: Ottelun huippukohta taisi olla aloitusheitto jonka heitti Rob Hisey ja hyvin heittikin. Suoraan räpsään.

Noni... Kerrankin olisi ollut jotain nähtävääkin! :lol:
"palstan oma Iso-D"
Käyttäjän avatar
Dukes
Foorumipoliisi
Foorumipoliisi

ViestiKirjoittaja ruissalo päivämäärä To Elo 16, 2007 18:59

Eilinen peli oli ihan viihdyttävää peliä mielestäni, uskon että Pesäkarhuilla ei ole enää pitkä matka siihen tilanteeseen että peli sujuu jo helevetin hyvin. Nyt merkkejä siitä näkyi jo paikoitellen, tosin sitten vastapainoksi tuli tyhmiä virheitäkin, joita Ania aivan oikein ruotikin pelin jälkeisessä tiedotustilaisuudessa... onneksi mitään ottelutuloksen kannalta ratkaisevaa ei näiden mokien kautta päässyt syntymään. No, huippujoukkueita vastaan yhteenkään tuollaiseen ei ole varaa, tai niistä rokotetaan armotta. Tosin se on ilahduttavaa nähdä, että monet tytöistä ovat nyt jo huippuvireessä. Toiviainen alkaa olla jo lähestulkoon parhaassa iskussaan (mikä sekin on jo huippuhyvä), samoin Kuusiston lyönti toimii hienosti. Tästä vielä askel eteenpäin niin hyvä (=ainakin mitali) tulee.

Hiseyn avausheitto oli kyllä kohdallaan, sujui hyvin ja kuuluttaja taisikin epäillä, josko Robilla olisi baseballtaustaakin. :D
pori on paras
ruissalo
Ahkera käyttäjä
Ahkera käyttäjä

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä Ke Elo 22, 2007 12:55

On hyvä ettei media puhu eikä kirjoita pesäkarhuttarista. Tai Jarmon enkeleistä. Pesäkarhut nimi on lyönyt itsensä läpi.
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

ViestiKirjoittaja johanja päivämäärä Ke Elo 22, 2007 14:41

Niin ja peli tänään 22.8. alkaa sitten jo 17:30.
Käyttäjän avatar
johanja
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 22, 2007 14:42

orrengrund kirjoitti:On hyvä ettei media puhu eikä kirjoita pesäkarhuttarista. Tai Jarmon enkeleistä. Pesäkarhut nimi on lyönyt itsensä läpi.

Olen samaa mieltä. Tosin He käyttävät, ainakin sähköpostissa, usein nimeä, Pesäkarhulaiset. Ainakin minulle. Mutta asiaan:
Tänään KLO 17.30 (huomaa aika) on peli Porin Pesäpallostadionilla Lapuan Virkiää vastaan. Ottelu on erittäin tärkeä joten kaikki porukalla katsomaan ja kannustamaan.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 22, 2007 18:58

Lapua pääsi loman viettoon. Pesäkarhut voittivat 2-0.
Vieras

ViestiKirjoittaja Keano päivämäärä Ke Elo 29, 2007 20:43

Pesäkarhut pelaa nyt siis välierissä Petojusseja vastaan, kiitos tämänpäiväisen Lappeenranta-voiton, joka ratkesi vasta kotiutuskisassa. Elintärkeä lisäpiste tuo voitosta tullut oli, sillä Jyväskylää vastaan olisi kyyti ollut melko kylmää. Nyt on hyvät saumat mennä finaaleihin asti.
Käyttäjän avatar
Keano

ViestiKirjoittaja Hänkki päivämäärä To Elo 30, 2007 11:43

Pesäkarhut sai pelinsä kuntoon kreivin aikaan ollen jatkosarjan toiseksi paras joukkue Jyväskylän jälkeen. Uskon Pesäkarhujen menevän finaalin Jyskälän neitejä vastaan.
Käyttäjän avatar
Hänkki
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja orrengrund päivämäärä Ti Syys 11, 2007 14:52

Joukkueen, jonka pelinjohtaja näkyy arvostelleen keskustelua herättäneellä tavalla porilaista yleisöä, tie vei pronssiotteluihin. Kausi tuskin päättyy kyyneleihin vaan siihen, että kaulassa on sunnuntaina Lappeenrannassa killuttimet toisen pronssipelin jälkeen.l
Käyttäjän avatar
orrengrund
Universaalinen
Universaalinen

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto