tarjoan ulkoilutusapua, vien koirasi ulos sateellakin! Lue=)

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

tarjoan ulkoilutusapua, vien koirasi ulos sateellakin! Lue=)

ViestiKirjoittaja iitu93 päivämäärä Su Elo 12, 2007 09:58

Hei! Olen marraskuussa 14 vuotta täyttävä tyttö Porin keskustasta ja olisin valmis tarjoamaan lenkkeily- ja ulkoilutusapua.
Olen tavattavissa arkipäivinä klo 15 jälkeen (joskus 16 koulun loppumisesta riippuen) ja useimiten myös viikonloppusin. Minulla on itselläni pieni kääpiöpinseri jota hoidan ja ulkoilutan päivittäin. Koira saisi mieluiten olla pieni tai keskikokoinen, isokin jos se ei ole kovin raju... Oma koirani on hieman agressiivinen joten siltäkin kannalta minulla on kokemusta. Olen hyvin energinen ja jaksan pitkiäkin lenkkejä. Osaan varoa ettei koira jää auton/pyörän alle eikä lähesty liikaa toisia koiria (varmuuden vuoksi). Osaan käyttää sekä tavallista remmiä että fleksiä (kelaremmiä). Pyydän pientä "palkkaa" ulkoiluttamisesta, siitä voidaan sopia myöhemmin. Asun itse Porin linja-autoaseman vieressä, jojten olisi kiva jos et asuisi kauhean kaukana (max 4-6km) Jos kiinnostuit lähetä meiliä : leino_ida@hotmail.com tai soita 040 7355110
iitu93
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja iitu93 päivämäärä Ke Elo 15, 2007 14:17

ei ketään? tänään vain 3€/tunti!!
iitu93
Käyttäjä
Käyttäjä

ViestiKirjoittaja almatomu päivämäärä Pe Elo 17, 2007 15:47

Voi! Jos minulla olisi koira vielä, mutta on vain kissa... Tarjoiksesi on tosi edullinen. Odota vaan kun ilmat kylmenevät, niin varmasti asiakaita alkaa löytyä. Mutta nosta silloin hintaa.
Käyttäjän avatar
almatomu
Special Vapaajäsen
Special Vapaajäsen

ViestiKirjoittaja katitus74 päivämäärä Pe Elo 24, 2007 22:41

Tai mieti sitä vaihtoehtoa että käyt myös ruokkimassa muutkin lemmikit kun omistajat lomailee. Varmasti löytyisi asiakkaita kunhan tulet tutuksi ja ainahan saat ohjeet ruokinnasta sun muusta. Meilläkin...toki harvoin mutta joskus olisi tarve kissojen ruokkijalle/hoitajalle.
Etelä-pohojanmaalta kotoosin...vuosia Porissa asunut jästipää ; ) Toejoelta pongattavissa suurimmaksi osaksi.
Käyttäjän avatar
katitus74
Kunniajäsen
Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja iitu93 päivämäärä Ma Elo 27, 2007 16:12

Jos sinä tarttet kissan ruokkijaa joskus niin tulen ilomielei :) On meillä ollut joskus kaks kissaa eikä siinä ruokkimisessa mitään vaikeeta kun van noudattaa ohjeita :)
iitu93
Käyttäjä
Käyttäjä

Paluu Arkisto