Hyvää palvelua / huonoa palvelua

Täältä löydät vanhentuneet aiheet ja jutut. Vain luku! Kun puhaltelet pölyjä arkistojen päältä ja huomaat että jokin aihe voisi olla vielä käytettävissä, ota yhteys ylläpitoon.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:18

Minä ja moni muu haluaa kuulla että miten sinä kykenet tuohon kaikkeen?
Mitenkään sitä epäilemättä?
Vai etkö ymmärrä?

PS: Suurkiitokset minun sosiaalisen elämäni murehtimisesta. Voin sanoa että ei syytä huoleen. Jos niitä huolia tulee niin otan sinuun yhteyttä. Kiitos nyt ,vielä kerran.
PPPPPP, eli
Porin Perämetsien Peräkamaripoikien Politbyroon Propagandakomission Pääsihteeri
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:32

tomski kirjoitti:Minä ja moni muu haluaa kuulla että miten sinä kykenet tuohon kaikkeen?

Sinä ja moni muu persoonasi? :roll: Et siis ymmärtänyt edellistä viestiäni. Kuten sanoin, minun työtuntini vuodessa tuskin ovat normaalia korkeammat. Näin ollen vapaa-aikaa jää minullekin. Työni on lähes kokonaisuudessaan auton ratin takana istumista, ja työalueena lähes koko Suomi.

Kulunut viikko meni muuten lomaillessa, tänä yönä se taas alkaa. :lol:

Btw, tätä keskustelua on aivan turha jatkaa, se ei johda sinun kanssasi mihinkään järkevään lopputulokseen.
Nälkä lähtee syömällä, naiset juomalla.
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:36

Muista varoa hirviä.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja raato päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:38

Siitä tulikin mieleen. Hyvää palvelua olisin saanut eräältä hirvipillikauppiaalta. Olisi itse liimannut ujellusvehkeen peiliinkin. En silti ostanut.
- Outo jätkä, mutta tulipahan tehtyä -
- Aina oon kerinny, vaikken oo kiirutta pitäny -
- Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita -
Käyttäjän avatar
raato
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:42

tomski kirjoitti:Muista varoa hirviä.

Kiitos, muistan kyllä.
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ma Syys 10, 2007 20:49

tomski kirjoitti:Siis kuinka ihmeessä sinulla riittää aikaa 160- 170 tkm vuosiajoon, Armanin puvuissa keikistelyyn(ei liene rekkakuskin työasu?), Havanassa kaffetteluun, sekä , bongauslistan perusteella, erittäin runsaaseen kaupungilla cruisailuun.
Netissä istumisesta puhumattakaan.
Eli kuten sanoin, mahdollista kyllä, todennäköistä ei.
Ainakaan vielä.
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan perustelujasi.

Tähän minäkin haluisin vastauksen perusteluineen. Kaikki ei kyl minust onnistu, eli jotain joku liioittelee pahasti.
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ma Syys 10, 2007 21:02

Kieltämättä kilometrimäärä on huomattavan suuri, ja vielä runsaammalta se tuntuu asiasta tietämättömän silmissä. Esimerkiksi jo runkoliikenteessä oleva yhdistelmä ajaa saman kuskin toimesta työvuoronsa puitteissa ~ 600-800 kilometriä, 4-5 kertaa viikossa. Kilometrejä kertyy. Viime vuosina lenkit ovat pidentyneet runsaasti, koska näissä käytettävät autot ovat lähes poikkeuksetta korinvaihtovehkeitä, joten aikaa ei kulu lastaamiseen ja purkamiseen.

Venäläiset rekkakuskit ajavat kilometritaksansa vuoksi 400 000 kilometriä vuodessa. :mrgreen:
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Syys 10, 2007 21:05

Siitä tulikin mieleen. Hyvää palvelua olisin saanut eräältä hirvipillikauppiaalta. Olisi itse liimannut ujellusvehkeen peiliinkin. En silti ostanut.

Hyvä ettet ostanut. Laite on täysi huijaus.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Rosstheboss päivämäärä Ma Syys 10, 2007 21:54

tomski kirjoitti:

Hyvä ettet ostanut. Laite on täysi huijaus.

Eikös ne ole tehty tonne läntiselle mantereelle alunperin? Siellä menee kaikki skeida kaupaksi. Omia palveluitani en ole sinne vielä saanut... Ovat ilmeisesti liian skeidaa :shock:
Rosstheboss is playing Call Of Duty: Modern Warfare 2
Käyttäjän avatar
Rosstheboss
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ma Syys 10, 2007 22:07

Jos tarkoitat Ruotsia, niin siellä niitä ainakin myydään. Sinun skeidastasi en tiedä mitään mutta minun skeidani meni siellä erittäin hyvin kaupaksi viisitoista vuotta. Ja olisi mennyt edelleen mutta tuli mittari täyteen.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja Rosstheboss päivämäärä Ma Syys 10, 2007 23:37

tomski kirjoitti:Jos tarkoitat Ruotsia, niin siellä niitä ainakin myydään. Sinun skeidastasi en tiedä mitään mutta minun skeidani meni siellä erittäin hyvin kaupaksi viisitoista vuotta. Ja olisi mennyt edelleen mutta tuli mittari täyteen.

Myö tarkotin Amerikkaa. Ei me sveduja palvella...
Käyttäjän avatar
Rosstheboss
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ti Syys 11, 2007 11:32

H.L kirjoitti:Kieltämättä kilometrimäärä on huomattavan suuri, ja vielä runsaammalta se tuntuu asiasta tietämättömän silmissä. Esimerkiksi jo runkoliikenteessä oleva yhdistelmä ajaa saman kuskin toimesta työvuoronsa puitteissa ~ 600-800 kilometriä, 4-5 kertaa viikossa. Kilometrejä kertyy.

Tuo on aivan totta. Eikä pelkästään runkoliikenne ajossa tule tuollaisia kilometrejä.. noh mulla on jäänyt n:400km/päivä 4 kertana viikossa viime aikoina.
rattimiäs

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Syys 11, 2007 17:23

400km/päiväx 4päivää x n.47 viikkoa/vuosi= 75200km. Paljon on siinäkin pyörittämistä.
Mutta ei pärjää vielä alkuunkaan H.L:lle joka vetelee vielä lähes 100 000 km tuon päälle vuodessa. :lol:
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:10

Tomski jaksaa vieläkin. Kuten olen jo todennut, 160-170 tkm on karkea arvio maksimimäärästä, johon on yhdistetty oman auton sekä työräppänän lukemat. Eikä se tarkoita sitä, että kyseinen kilometrimäärä olisi veistetty kiveen vuodesta toiseen.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin rattimiäs ajaa nupilla nyytiä, tässä tapauksessa 400 kilometriä/päivä on melko kova saavutus.

Hieman ihmetyttää tomskin mielenkiinto tämän kyseisen aiheen (ja hänelle ilmeisesti vielä melko vieraan) loputtomaan vatkaamiseen.

Tomskin kaavalla laskiessa päivttäisen kilometrimäärän ollessa vaikkapa 750, vuosittainen ajomäärä on runsas 140 000km. Tällaiset ajomäärät ovat jo esimerkiksi nyytirekan kuljettajille täysin normaaleja.
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja rattimiäs päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:17

H.L kirjoitti:Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin rattimiäs ajaa nupilla nyytiä, tässä tapauksessa 400 kilometriä/päivä on melko kova saavutus.

En ihan perus nyytiajoksi luonnehtisi sitä... sitäkin on tullut ajettua vuosien mittaan kyllä. Vähän molempia kulkee kuormassa sanoisin..
rattimiäs

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:22

H.L: Loputtomaan vatkaamiseen?
Asiastasi olemme kerran aiemmin eilen keskusteleet??? :repeää
Tiedoksesi myös että minä olen täysperävaunua(ihan kortilla) ajellut jo silloin kun sinulla on ollut vielä vaipat housuissa. Mutta lopetin sen uran heti alkuunsa. Eli ammattilainen en ole, missään nimessä. Autolla ajan muutenkin vain noin 30-50 tkm/vuosi,nykyään.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja El Loco päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:26

H.L kirjoitti:Tomski jaksaa vieläkin. Kuten olen jo todennut, 160-170 tkm on karkea arvio maksimimäärästä, johon on yhdistetty oman auton sekä työräppänän lukemat. Eikä se tarkoita sitä, että kyseinen kilometrimäärä olisi veistetty kiveen vuodesta toiseen.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin rattimiäs ajaa nupilla nyytiä, tässä tapauksessa 400 kilometriä/päivä on melko kova saavutus.

Hieman ihmetyttää tomskin mielenkiinto tämän kyseisen aiheen (ja hänelle ilmeisesti vielä melko vieraan) loputtomaan vatkaamiseen.

Tomskin kaavalla laskiessa päivttäisen kilometrimäärän ollessa vaikkapa 750, vuosittainen ajomäärä on runsas 140 000km. Tällaiset ajomäärät ovat jo esimerkiksi nyytirekan kuljettajille täysin normaaleja.

Sinä puhut koko ajan mitä se teoriassa voi olla mut tomski ja muut yrittävät saada jotai faktapohjaa "tiedoillesi". Varmasti kirjoittamas on muilta osin totta paitti ettei tuo kilsamäärä tuu sulle. Ehkä jolleki joka iha oikeasti tekeeki tota työtä, mut se että tunnet jonkun rekkakuskin ei tee susta asiantuntijaa!
Käyttäjän avatar
El Loco
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:34

Logitech kirjoitti:Sinä puhut koko ajan mitä se teoriassa voi olla mut tomski ja muut yrittävät saada jotai faktapohjaa "tiedoillesi". Varmasti kirjoittamas on muilta osin totta paitti ettei tuo kilsamäärä tuu sulle. Ehkä jolleki joka iha oikeasti tekeeki tota työtä, mut se että tunnet jonkun rekkakuskin ei tee susta asiantuntijaa!

Mitä hvetin faktapohjaa? Pitäisikö minun tulla henkilökohtaisesti todistamaan sinulle ja tomskille ajomääriäni? Kuten sanottu, tarkempaa todistusaineistoa anonyyminä keskustelufoorumin sisällä on melko vaikea antaa - luulisi tämän menevän tyhmemmällekin jakeluun. Mitä tarkoitat muilla? Ainoastaan sinä, ja tomski olette asian tarkemmista faktoista kitisseet.

Viimeisen lauseesi jätän täysin omaan arvoonsa.
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:39

tomski kirjoitti:Tiedoksesi myös että minä olen täysperävaunua(ihan kortilla) ajellut jo silloin kun sinulla on ollut vielä vaipat housuissa. Mutta lopetin sen uran heti alkuunsa.

Tätähän minä jo odottelinkin. Ei ole asiaa, jota tomski ei puheittensa mukaan ole tehnyt/kokenut tai ainakin nähnyt. Näillä omilla kokemuksilla yritetään keskusteluista toiseen perustella toisinaan idioottimaisiakin kommentteja.

Vaippa-kommentti, hmmm. Joka tapauksessa, sinä ~40 -vuotiaana tuskin olet oikeilla rekoilla ajellut minun ollessa vaippaiässä. :wink:

Lopetetaanko jo?
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja Rosstheboss päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:41

Logitech kirjoitti:
Sinä puhut koko ajan mitä se teoriassa voi olla mut tomski ja muut yrittävät saada jotai faktapohjaa "tiedoillesi". Varmasti kirjoittamas on muilta osin totta paitti ettei tuo kilsamäärä tuu sulle. Ehkä jolleki joka iha oikeasti tekeeki tota työtä, mut se että tunnet jonkun rekkakuskin ei tee susta asiantuntijaa!

:pomppii :pomppii ](*,) ](*,)

Mitäs faktapohjaa tässä on kenelläkään näyttää yhtään sen enempää kuin H.L.llä? Toiset on ajanut rekkaa joskus vuonna keppi ja kivi, ja luulevat sen perusteella tietävänsä nykyajan tilanteen... Tai sitten vedetään mukaan näitä. "olen kyllä tarkkaillut" , "tiedän enemmän kuin uskotkaan" , "Mun kaveri joskus näki rekan ajopiirturin kaukaa" jne...

Kattokaas nyt vaikka raskaankaluston myyntisivuja netissä. Kyllähän noihin vehkeisiin noita kilometrejä tulee melkolailla runsaasti. Eikä niitä nyt 100 ihmistä/auto ole ajamassa.

Omaan autooni tulee muuten mittariin n. 25 000 vuodessa, ja niistäkin 5000 työntämällä.... Se on nähkääs Baijerin ihme...
Käyttäjän avatar
Rosstheboss
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:42

Ainoastaan sinä, ja tomski olette asian tarkemmista faktoista kitisseet.

Cool down, H.L hyvä.
Ja joskus voi olla hyvä ihan itsensäkin takia todeta puhuneensa ohi suunsa. :lol:
Mikäli näin on. Nyt kiemurtelustasi saa juuri sen kuvan että juuri näin sinulla kävi.
Ja jos nyt ihan tarkasti katsot tätä keskustelua niin kyllä asiaasi ehti pari muutakin jo ennen meitä ihmetellä. :wink:

H.L. ajokorttiasiaani, ajoin täysperävaunukortin jo armeijassa, olen kuljetuskomppanian käynyt. Usko nyt jo pikkuhiljaa, että vaikka sinä kenties jauhatkin sitä mainostamaasi pashaa niin kaikki muut eivät niin tee.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja H.L päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:48

tomski kirjoitti:Ja jos nyt ihan tarkasti katsot tätä keskustelua niin kyllä asiaasi ehti pari muutakin jo ennen meitä ihmetellä. :wink:

Opettele lukemaan, tomski hyvä. Kukaan muu ei ole faktoja ruinannut.

Ymmärrän täysin ihmettelyn. Ihmetellä saa, mutta ilman mitään oikeaa faktapohjaa on täysin turha tulla lässyttämään liioittelemisesta.

Ja joskus voi olla hyvä ihan itsensäkin takia todeta puhuneensa ohi suunsa.

Idiotismi kukoistaa, voi hyvänen aika.

Usko nyt jo pikkuhiljaa, että vaikka sinä kenties jauhatkin sitä mainostamaasi pashaa niin kaikki muut eivät niin tee.

Mahtaakohan tämän kaiken takana olla se, että minä olen sinun pashan jauhamistasi epäillyt täällä jo useamman kerran. :wink:
H.L
Special Kunniajäsen
Special Kunniajäsen

ViestiKirjoittaja tomski päivämäärä Ti Syys 11, 2007 18:50

Lopetetaanko jo?

Nyt jo? En ole vielä edes oikein alkulämmitellyt..... :lol:
Mahtaakohan tämän kaiken takana olla se, että minä olen sinun pashan jauhamistasi epäillyt täällä jo useamman kerran.

Mutta sinä olet sitä jo tehnyt.
PPPPPP, eli
Käyttäjän avatar
tomski
V.I.P.
V.I.P.

ViestiKirjoittaja marketta päivämäärä Ti Syys 11, 2007 19:49

ihan hyvä keskustelunaihe alunperin ,mut eikö noita riiteleviä herroja vois ohjata sinne autopuolelle... pilaavat hyvän topicin.
Käyttäjän avatar
marketta
Uusi käyttäjä
Uusi käyttäjä

Edellinen

Paluu Arkisto