Epätoivoiselle työnhakijalle töitä?

Keskustelua raha-asioista, työstä ja opiskelusta.

Valvojat: jhvisto, Botti1, Valvojat

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Su Touko 11, 2008 08:01

Jaksu kirjoitti:Olen tällä hetkellä korottamassa B-korttia C-kortiksi, joten taidanpa alkaa rahtariksi, enkä sittenkään toimistotyöntekijäksi. Voisi löytyä helpommin töitä. 8)
Ei se kortti vielä ketään rahtariksi tee, toisaalta työpaikka on luutavasti helpommin löydedttävissä jos se D:n vielä lisäksi ajat.
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja diabolicat päivämäärä Ke Touko 14, 2008 22:10

No hyvistä kuskeista on kyllä pulaa, varsinkin jos on ajellut vähän pidemmälle niitä kortteja.

Mä olin vuonna 2004 hetken aikaa siivoojana. Silloin mulle maksettiin työehtosopimuksen mukaista palkkaa, ja se taisi olla silloin 6,64 €, eli nykyään jonnin verran enemmän (ja tossa olikin siitä jo keskustelua).

Seuraavassa duunissa (jonka ansiosta pääsin siivousfirmasta eroon) mulle maksettiin n. 30 senttiä parempaa tuntipalkkaa, mut siihen täydet työtunnit, vuorolisät ym. niin kyllähän sillä eli ihan kivasti, vaikka matalapalkka-alaksi luokitellaankin. Alun jälkeen palkkakin nousi n. 2,5 euroa tunnilta.

Nyt meen sitten ammattiharjoitteluun varastotyöntekijäksi, vaihdan totaalisesti alaa. Sovittuun palkkaan ja työaikoihin olen ihan tyytyväinen.

:lol:
Käyttäjän avatar
diabolicat
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja Jaksu päivämäärä Pe Touko 16, 2008 20:56

opaste kirjoitti:
Jaksu kirjoitti:Olen tällä hetkellä korottamassa B-korttia C-kortiksi, joten taidanpa alkaa rahtariksi, enkä sittenkään toimistotyöntekijäksi. Voisi löytyä helpommin töitä. 8)
Ei se kortti vielä ketään rahtariksi tee, toisaalta työpaikka on luutavasti helpommin löydedttävissä jos se D:n vielä lisäksi ajat.

No, joo. Lähinnä se oli huulenheitto. En mää tie, onko se työ kuitenkaan ihan mulle tarkotettu. Mut saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tällä hetkellä kaikki on auki. :)
Kultainen sääntö on se, ettei ole kultaisia sääntöjä.
Käyttäjän avatar
Jaksu
Kantaporukkaa
Kantaporukkaa

ViestiKirjoittaja opaste päivämäärä Pe Touko 16, 2008 21:07

Jaksu kirjoitti:
opaste kirjoitti:

No, joo. Lähinnä se oli huulenheitto. En mää tie, onko se työ kuitenkaan ihan mulle tarkotettu. Mut saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tällä hetkellä kaikki on auki. :)
Hyvä niin. :wink:
oooo nice!!
Käyttäjän avatar
opaste
Galaktinen V.I.P.
Galaktinen V.I.P.

ViestiKirjoittaja lounaistuuletar päivämäärä Pe Touko 16, 2008 22:43

Voisiko arvon työttömät tehdä samoin ku mä,
että etsii rauhassa firman, sitte soittaa sinne ja sopii haastattelun :roll:

Oon niin ylypiä pienipalkkaisesta uudesta työstäni :D
Aamun ajatus

Se on niin raskasta kun on pakko